help

DeletedUser

Guest
kan iemand ons helpen we hebben al bijna 100 uitnodigingen verzonden er komt echter niemand in onze stam wel spijtig mja hoe komt het toch heeft iemand een middel om mensen te lokken haha greetz zembla ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt 219 punten, da's maar magertjes voor Opus.
Dus inderdaad, ga maar bij ME net zoals de anderen die niet goed genoeg voor Opus Deorum zijn.
 

DeletedUser

Guest
Nee, die telt niet mee italianen worden immers gebanned (en nee, alleen omdat hij "hallo" in zijn profiel heeft staan betekend dat nog niet dat ie ook nederlands spreekt)

Dus de beste speler zit in AJAX
 

DeletedUser

Guest
:p dat is slechts een kwestie van tijd.


Correctie overigens: de nummer twee is niet meer een speler uit AJAX, maar iemand uit Opus Deorum!

Het is echt een geyle beer, de huidige nummer twee. (*HINT* *HINT*)
 

DeletedUser

Guest
correctie ik heb 256 punten en sta op rang 144 greetz zembla ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Okee, met 256 puntjes mag je misschien wel in Opus Deorum.
 

DeletedUser

Guest
Sst! Ik had het net zo naar mijn zin met m'n grote e-piemel. :D ;)

Aangezien zembla niet vlakbij een huidige Opus speler zit was er even twijfel, maar omdat hij aardig dominant is in zijn gebied zal hij - indien er interesse wordt getoond van zijn kant - met open armen worden ontvangen.
 

DeletedUser

Guest
Punten zeggen niks wij hebben shiningstar hij ownt.
Heeft hij veel punten nee? maar wel leger dus niet zo zeiken over punten en ME blijft nog altijd ownen:p hoe meer hoe beter
 

DeletedUser60

Guest
Punten geven niet het hele verhaal, maar ze doen er wel toe. En ik sta elk moment klaar om shiningstar's leger te verwelkomen in Armageddon (ik denk niet dat ze ooit zullen terugkeren)

Het is fout te denken dat hoog gerankte spelers een keuze hebben gemaakt om geen leger te bouwen zodat ze hun dorp verder kunnen ontwikkelen: ze hebben een hoge puntenscore OMDAT ze een groot leger hebben.
 

DeletedUser

Guest
Punten geven niet het hele verhaal, maar ze doen er wel toe. En ik sta elk moment klaar om shiningstar's leger te verwelkomen in Armageddon (ik denk niet dat ze ooit zullen terugkeren)

Het is fout te denken dat hoog gerankte spelers een keuze hebben gemaakt om geen leger te bouwen zodat ze hun dorp verder kunnen ontwikkelen: ze hebben een hoge puntenscore OMDAT ze een groot leger hebben.
inderdaad ;)
 

DeletedUser

Guest
ik wil niet veel zeggen maar dit begint wel heel erg op propaganda te lijken, wat naar mijn weten niet toegestaan is in dit forum;) :p
 

DeletedUser60

Guest
ik wil niet veel zeggen maar dit begint wel heel erg op propaganda te lijken, wat naar mijn weten niet toegestaan is in dit forum;) :p

Dit is geen propaganda, dit is zelfverheerlijking.

Goh, soms kijk in de spiegel en denk ik: die man is goéd!
 

DeletedUser

Guest
Punten zeggen niks wij hebben shiningstar hij ownt.
Heeft hij veel punten nee? maar wel leger dus niet zo zeiken over punten en ME blijft nog altijd ownen:p hoe meer hoe beter

wij hebben mandril:D
 
Bovenaan