Heer Draggy

DeletedUser81226

Guest
Ik kom hier eigenlijk nooit, dit keer toevallig even wel omdat wij van AX vinden dat we onze excuses moeten aanbieden aan de rest van de wereld.

Iedereen heeft wel het account Heer Draggy meegemaakt hier op het AF. Iemand met een sterke mening, vooral veel leugens en iemand waar je nooit een discussie van zult winnen. Het account Heer Draggy is op zich een prima account, met leuke spelers erop. Op den duur is dit mis gegaan doordat ze een nieuwe CO hebben aangenomen op het account. Deze persoon is op zich ook een hele aardige gozer, veel van ons zaten alleen totaal niet met hem op 1 lijn. Een klein voorbeeldje hiervan is het AF waarin hij de stam leek te vertegenwoordigen maar niets was minder waar, deze constante posts en discussies waren voor ons ook juist een doorn in het oog. Er zijn ook veel andere dingen gebeurd die gewoon echt veel te ver gingen maar hierover zal ik niet in detail treden, dat lijkt me niet nodig. Deze speler wilde niks doen met het commentaar van anderen over deze situaties of ideeën van stamleden bespreken, tot frustratie van velen. Uiteindelijk wilden we voor de zoveelste keer met hem in gesprek, wat hij weigerde, dus toen hebben we helaas voor een andere optie moeten kiezen.

Gisteren hebben we de rechtmatige eigenaren van het account kunnen bereiken en die hebben we ingelicht over de situatie, waarvan ze erg schrokken want zij wisten van niets. Ze hebben vervolgens besloten om de boosdoener van het account af te halen en een nieuwe CO kunnen regelen totdat ze zelf weer verder kunnen spelen. Nu is dat helaas nog niet mogelijk door privéomstandigheden.

Alles is verder keurig netjes afgehandeld. Deze persoon had ook PP in het account gestopt en heeft deze zelfde hoeveelheid netjes terug gekregen.

Ook het AF account is nu weer terug bij de rechtmatige eigenaar dus er zullen naar alle waarschijnlijkheid ook geen posts meer vanaf het account komen.

Ik hoop dat ik hierbij voldoende informatie heb gegeven en ik hoop vooral ook dat het account Heer Draggy niet op de manier wordt herinnerd als dat het de laatste maanden is geschetst. Dit nogmaals omdat de rechtmatige eigenaren gewoon hele leuke spelers zijn en die gaan hier nu gelukkig ook weer mee verder.

Sorry, bedankt, en met vriendelijke groeten,

De spelers van AX
 
Bovenaan