Haters gonna hate

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57186

Guest
Ik ben mede-oprichter van mijn account, dus wat doe ik volgens jou dan als het niet "spelen" is?

Falen, nooben, klooien, prutsen, ... zo veel woorden die zouden passen. Dat je mede-oprichter bent is dan nog erger. Dat betekent dat je helemaal zuigt dan.
Jij komt ook kutten op w23?
Je komt wel de kont van een ander uitlikken. Dan wil jij ons erop wijzen dat we ergens niet mogen posten?:confused:

Ik kontlikker? Dat is dan ook voor het eerst. :(

Maar omdat je zo'n domme hypocriete noob bent:

Verder is trollen een leuke relaxfactor.
Zeker als jij er serieus op ingaat.


Tja...je blijft nu eenmaal zuigen noobje.
 
Reactiescore
116
Falen, nooben, klooien, prutsen, ... zo veel woorden die zouden passen. Dat je mede-oprichter bent is dan nog erger. Dat betekent dat je helemaal zuigt dan.

Je vergeet "stinken" en "zuigen".
 

DeletedUser57186

Guest
Schenk er geen aandacht aan joh. Hij loopt toch alleen maar te f*cken in de hoop reacties uit te lokken.

Laat hem hier lekker nutteloos zijn ;)

Maar ik pas me aan aan jullie niveau? Als ik op mijn niveau begin kunnen jullie niet volgen. Dat betekent dus dat jullie eigenlijk aars dom zijn. Aangezien je mijn posten niet goed vind maar ik zeg dat ik me aanpas aan jullie niveau? Dat betekent dus...
 

DeletedUser

Guest
Maar ik pas me aan aan jullie niveau? Als ik op mijn niveau begin kunnen jullie niet volgen. Dat betekent dus dat jullie eigenlijk aars dom zijn. Aangezien je mijn posten niet goed vind maar ik zeg dat ik me aanpas aan jullie niveau? Dat betekent dus...

Post dan op je 'beste' niveau want heb je op deze wereld nog niets nuttig zien posten. Je ligt alleen te roepen van ons niveau dit en dat maar van jouw niveau hebben we ook nog niets gezien.

Post op een behoorlijk niveau en laat de kak, aars, zuigen, noob, dom en weet ik veel wat nog allemaal achterwege en we kunnen een gesprek voeren.
 

DeletedUser57186

Guest
Post dan op je 'beste' niveau want heb je op deze wereld nog niets nuttig zien posten. Je ligt alleen te roepen van ons niveau dit en dat maar van jouw niveau hebben we ook nog niets gezien.

Post op een behoorlijk niveau en laat de kak, aars, zuigen, noob, dom en weet ik veel wat nog allemaal achterwege en we kunnen een gesprek voeren.

Daar heb je het fout in. Want kijk eens naar dit topic. Laten we er vanuit gaan dat dit het onderwerp is:

J en N zijn baas:cool:
615.jpg

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ola Careless,

Bedankt, ik had het kunnen weten. Jij bent een van die fans van mij met foto's in z'n kast van mij;)

Groeten,

J
 

DeletedUser

Guest
A neen, mijn niveau is te hoog voor jullie. Daarom dat ik op jullie niveau post. Soms dan toch.

Wie zegt dat jou niveau te hoog is? Dat heb je nog niet bewezen, bewijs het en ik spreek je niet meer tegen.
 

DeletedUser

Guest
De spelers hier van W20 zijn best goed, hun niveau op het AF hier spreek ik me niet over uit, is er hier anders niveau dan? :p Enige wat als een paal boven water staat is dat DOM , om het met zijn eigen gedistingeerde woorden te zeggen, zuigt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan