HAP! vs LEMON

DeletedUser

Guest
Misschien dat jij eens in eigen boezem moet kijken. Want je bent de enige die meer van me verwacht dan dit.
Ik mag volgens jouw dan wel niet aan je verwachtingen voldoen. Ik kan tenminste wel TW spelen en doe geen vergeefse pogingen om andere de grond in te duwen

ik kan ook TW ,iedereen met internet kan het . Je doet gene pogingen om iemand de grond in te duwen... Tja wat is dit dan? :eek:

Ik faal niet op 2 accounts achter elkaar :p Dus die klopt al niet meer ;)

Remember classic waarje gepownd werd door een TW-vriend van me?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik kan ook TW ,iedereen met internet kan het . Je doet gene pogingen om iemand de grond in te duwen... Tja wat is dit dan? :eek:

Ik pak iemand die het zelf probeert en laat hem zien hoe het wel moet gaan. Maar verder ga ik geen woorden meer aan je vuil maken. Tot op het slagveld ;)
 

DeletedUser

Guest
ik kan ook TW ,iedereen met internet kan het . Je doet gene pogingen om iemand de grond in te duwen... Tja wat is dit dan? :eek:



Remember classic waarje gepownd werd door een TW-vriend van me?:rolleyes:

Volgens mij is dit w21 forum?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hehe :p Wist wel dat je dat zou gaan doen. Iemand anders is ineens ook verdacht stil :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat hoeft hij niet te weten, zolang de rest van de wereld dat maar weet hoeven we daar niet meer moeilijk over te doen :D
 
Bovenaan