HAP! vs LEMON

DeletedUser

Guest
Bedankt allemaal.

Ik weet het ook niet hoor.
Maar ben blij dat onze Bear weer terug is.
En hoe :D
Hopelijk laat hij nog wat dorpjes voor ons over :rolleyes:

Maar volgens mij snappen de limoentjes het nog steeds niet.
maximus88 op 12.01. om 22:42 uur
Gaap, trouwens erg achterbaks om iemand te gaan aanvallen, waarmee je/jullie zo lang een goed contact mee hebben gehad. Had de spelers van dit acc. hoger ingeschat.

Mvg.
Max.
 

DeletedUser10621

Guest
nog hoger, en ik heb t al lastig met mn havo. al dat geleer.
 

DeletedUser

Guest
haha, ja volgende week enzo, maarja dat betekend meer vrijetijd. lekker de carnavalskar afmaken.

wacht, ik zit in de 2de ook volgende week toetsweek, moetenm maar eens een gesprek beginnen over het havo :)
 

DeletedUser10621

Guest
ohh nouja ik zit in 5e dus ben er zo af.

hap rank 10 oda stammen, toch knap voor 6 man na zon korte periode
 

DeletedUser

Guest
Mooie oorlog
Kan interresant worden als lemon een beetje meewerkt.

Zoniet dan wordt dit een WALKOVER van HAP ;)

Hoedanook vermoed ik dat HAP wel zal gaan winnen, weerstand of geen weerstand...

Toch succes aan beiden :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie oorlog
Kan interresant worden als lemon een beetje meewerkt.

Zoniet dan wordt dit een WALKOVER van HAP ;)

Hoedanook vermoed ik dat HAP wel zal gaan winnen, weerstand of geen weerstand...

Toch succes aan beiden :)

Bedankt, we gaan het nog nodig hebben ;)
Achja we dachten het wel en werden ervoor gewaarschuwd met jef binnen te halen dat we bezoek gingen langs krijgen van 'the magical flying pinguins'' :bijl: :D

We zullen waarschijnlijk ervan uit gegaan zijn dat jullie jef gingen aanvallen maar het is anders gebleken.

Enja het is en blijft en spel. Wat is tw zonder oorlog voeren. Dan stoppen de meesten uit verveling...
Nu blijft het interessant! :D

Jullie hebben het beste wapen boven gehaald en dat is het verrassingseffect. Dit is dan ook efficient gebleken.

Bon wij zijn ons stilletjes aan het organiseren en ben benieuwd naar de verdere verloop van de oorlog.

Prettig weekend voor allen :cool:
 

DeletedUser45033

Guest
Bedankt, we gaan het nog nodig hebben ;)
Achja we dachten het wel en werden ervoor gewaarschuwd met jef binnen te halen dat we bezoek gingen langs krijgen van 'the magical flying pinguins'' :bijl: :D

We zullen waarschijnlijk ervan uit gegaan zijn dat jullie jef gingen aanvallen maar het is anders gebleken.

Enja het is en blijft en spel. Wat is tw zonder oorlog voeren. Dan stoppen de meesten uit verveling...
Nu blijft het interessant! :D

Jullie hebben het beste wapen boven gehaald en dat is het verrassingseffect. Dit is dan ook efficient gebleken.

Bon wij zijn ons stilletjes aan het organiseren en ben benieuwd naar de verdere verloop van de oorlog.

Prettig weekend voor allen :cool:



tja, wie klein is moet slim zijn. We hadden jullie inderdaad gewaarschuwd dat we niet echt opgezet waren met de nieuwe recruit.
We hadden dan ook wel het voorgevoel dat er goed gestacked ging zijn bij hem aan het front maar dat het bij de andere leden wel eens minder kon zijn.

ook een prettig weekend voor jullie ;)
 
Bovenaan