handtekening

DeletedUser27291

Guest
ik heb een leuk ideetje.

het gaat namelijk om een soort handtekening dat je kunt zetten.
vb: als je in het forum een post neerzet of een pm stuurt dat er onder dat berichtje je handtekening vershijnt die je dan bij instellingen moet instellen. vb :Mvg nasty

waarom vraag ik dit? het is handig snel en er zijn veel mensen die een (handtekening toevoegen aan een bericht).

als dat zou kunnen zo het snel en hndig zijn geen getyp mee voor je handtekening. en dan vergeet je het er ook niet je handtekening te zetten

Mvg nastyboy;)
 

DeletedUser66036

Guest
Het is totaal overbodig, daarom heb je genoeg aan die link. Ik word altijd zo gek van die mensen die op het forum bij alles wat ze posten, inclusief spam, hun handtekening neerzetten... Alsof ik de naam van de speler niet bovenaan zijn post kan lezen...
Hoeft niets voor in het spel te veranderen.
Dit moet bij ideeën trouwens.
 

DeletedUser

Guest
Overbodig...

Niet veel mensen zullen baat hebben bij zo'n functie, en het maakt het er ook niet gemakkelijker op voor nieuwe gebruikers. Persoonlijk vind ik het handig als je met meerdere spelers op een account speelt, maar verder lijkt me een handtekening me overbodig.

Er is al een script voor, dus lekker laten zo.
 

DeletedUser

Guest
script is er staat hier boven dus hea

lijkt me helemaal klaar zo
 

DeletedUser65576

Guest
Het scriptje is alleen voordelig als je met een Team speelt zodat de betrokken partijen weten wie bezig is.
 

DeletedUser56218

Guest
Dit idee was rechtstreeks van een ander forum naar het ideeënforum verplaatst, en kwam daardoor niet eerst langs de controle. Ik keur het alsnog af, handtekeningen op ingame profielen zijn al eerder voorgesteld en afgekeurd. Gebruik aub de zoekfunctie! :)

Hierboven vind je een scriptje dat voor jou een handtekening zal invoegen bij het plaatsen van een post, mogelijk is dat wat voor jou.
 
Bovenaan