Hall of Fame

DeletedUser

Guest
dan stel ik hem nog scherper :p


Adelslachter (Goud - Level 4)

Versla 500 edelmannen in een gevecht.

Totaal: 1.425
 

DeletedUser

Guest
Jullie lopen edels dood op eigen troepen in mijn dorpen :eek: als je die niet had geblockt was het dorp van jullie maarja pech nu he.
 

DeletedUser75992

Guest
Volgensmij hebben jullie edels zat daar :D

En aangezien het een dorp was wat je recapte kon je het wel goed oplossen met een recap, maar zoals de moderator hater vroeg zou ik hier niet verder in discussie gaan.
 

DeletedUser

Guest
Volgensmij hebben jullie edels zat daar :D

En aangezien het een dorp was wat je recapte kon je het wel goed oplossen met een recap, maar zoals de moderator hater vroeg zou ik hier niet verder in discussie gaan.

Waarom recappen als jullie zelf def erin gestuurd hebben en daarop de edelclears doodlopen? xD
 

DeletedUser74572

Guest
Ik denk dat Zervanic de award op de lange termijn weer hoger haalt, aangezien zijn def troepen er niet doorheen vliegen bij het blocken van edels :eek:

https://nl41.tribalwars.nl/public_report/a6a3a81ba6b5fcedc6e258a35bd9fc5c

Als hierdoor een belangrijke edel is geblockt KAN het een slimme actie van em zijn geweest, maar miss dat je dat niet snapt..

Recap je het dorp, ben je alsnog je troepen kwijt, en heb je het risico dat je dorp niet terug krijgt door Ts (bij 1 edel als recap) of er optijd deff in staat. Waardoor je je dorp en troepen kwijt bent. Nu killt ie een volle clear die niet nog een keer langs komt en behoud hij sws het dorp.
 
Reactiescore
241
Die os kon op de laatste seconde terug getrokken worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Het was een edelclear maar tegenwoordig is het blijkbaar tactisch om die door te laten lopen ipv te blocken:rolleyes::eek:
 

DeletedUser62862

Guest
On topic please !
rechter.jpg
 
Bovenaan