Hackers op wereld 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.738
wil wel mod worden maar helaas is die eer me niet gegunt;)

maar ik weet er gewoon een beetje meer over dan de meeste(denk ik) omdat ik juist hetzelfde heb meegemaakt nog geen maand geleden.

mijn acc was op w6 is gehackt. maar de mods hadden daar wel wat aan gedaan hoor ;) als je ze genoeg info geeft dan doen ze er wat aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Als er gehackt wordt is dat heel vervelend, maar dit is geen plek om mods te gaan beschuldigen.

Gildor
 

DeletedUser

Guest
Meldt het in een support-ticket en het wordt behandeld. En aan die hele riedel met speculaties over "hoe alles werkt" is ook maar giswerk. Ticket indienen -> problem solved.

Einde topic.
 
Reactiescore
1.738
Dan heb je mazel.

duurde wel effe. de mods moeten volgens mij veel uitzoeken. als je hun de nodige info geeft zoals het oude wachtwoord je IP en je email. dan kunnen ze je al flink helpen ;). jongens: forum mods zuigen ;) maar ingame mods pwnen :). (appeljongens jij bent wel een coole forummod hoor ;) en het mooiste van alles was ;). ik speelde mee op dat account. de email stond niet op mij. maar toen ik hem terugkreeg stond die op mijn mail :D.
 

DeletedUser

Guest
duurde wel effe. de mods moeten volgens mij veel uitzoeken. als je hun de nodige info geeft zoals het oude wachtwoord je IP en je email. dan kunnen ze je al flink helpen ;). jongens: forum mods zuigen ;) maar ingame mods pwnen :). (appeljongens jij bent wel een coole forummod hoor ;) en het mooiste van alles was ;). ik speelde mee op dat account. de email stond niet op mij. maar toen ik hem terugkreeg stond die op mijn mail :D.

dan heb je geluk gehad;) ik ken ook al slechtere aflopen van hackings dat gebeurt zijn.
En ik denk dat er altijd wel genoeg informatie gegeven word;)

@Tsukikaze: we doen idd veel gis werk van hoe alles verloopt bij de moderaters en hiervan weten we niets af(denk ik) maar ik denk dat onze gissing toch een beetje waarheid bevatten, natuurlijk weten we niet alles en daarom zijn mods voor sommige spelers zo onbegrijpenlijk, omdat zij veel meer weten dan ons van wat er af gaat en hoe de juiste procedure is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan