Gummi untouchable?

DeletedUser

Guest
Gummi blijft grootste aantal dorpen pakken. Toch hebben ze deze week 80 dorpen verloren(?). Sorry geen zin om de winst uit te rekenen, doet u zelf maar:

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Overgenomen dorpen
1 Gummi 286
2 FOG 259
3 CHIQ. 251
4 TCA 248
5 CoA 211
6 VICA 197
7 HONOR 185

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Verloren dorpen
1 CoA 98
2 =UD= 90
3 CHIQ. 87
4 TCA 84
5 EW 81
6 Gummi 80
7 [=TE=] 67

Edit: FOG is de grootste winnaar deze maand.
 

DeletedUser

Guest
Gummi blijft grootste aantal dorpen pakken. Toch hebben ze deze week 80 dorpen verloren(?). Sorry geen zin om de winst uit te rekenen, doet u zelf maar:

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Overgenomen dorpen
1 Gummi 286
2 FOG 259
3 CHIQ. 251
4 TCA 248
5 CoA 211
6 VICA 197
7 HONOR 185

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Verloren dorpen
1 CoA 98
2 =UD= 90
3 CHIQ. 87
4 TCA 84
5 EW 81
6 Gummi 80
7 [=TE=] 67

Edit: FOG is de grootste winnaar deze maand.

naja fog doet het wel beter nu ,nu dat we gummi techniek toepassen van stopende leden :D

internen is wat stopgezet en we nemen een ander baantje
baantje van:
ik verniel zo graag noobs :p
 

DeletedUser

Guest
Waarvan minimaal 70 interns

voor zover ik weet hebben we geen of max 1 stoppend lid
70 dorpen interns kan dus al niet
we nemen gewoon zoals merc zei, veel noobjes ovr
mss moeten we es aan de grootste noob beginnen: N.....
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het probleem niet van interns, hoe doet gummi dat dan :confused: schrijven jullie een nette IGM naar andere in de buurt liggende stam: Hoi wij zijn Gummi een speler van ons stopt en aangezien wij niet internen bieden wij jullie deze dorpen aan ?? ben wel benieuwd naar antwoord want dan kom ik ook van mijn n00bstatus af :eek:
 

DeletedUser5690

Guest
Als er een speler stopt, dan word er een nieuwe accountbeheerder gezocht ;)
Echter; soms gaat dat niet, of worden er fusies gedaan.
 

DeletedUser

Guest
aha hier internen de spelers waarvoor het dorp de grootste strategische waarde heeft zodat hij zijn positie in de regio kan waarborgen :), maarja wij zijn ook (nog) niet zo groot he moeten nog veel leren
 

DeletedUser23429

Guest
Beetje onenigheid, KoA is al langer weg en deze zijn gevolgd?

Was het maar zo simpel ..maar nu het echte verhaal .

In het begin zat de sfeer er zeer goed in op het forum ,iedereen was gelukkig het bleek wel dat we een mooie toekomst te ge moet gingen .Alleen was er nog Gummi .. Nu ja Gummi viel niet echt aan dus was het redelijk stil en GUmmi werd niet vernoemt .

Toen stopte T Master die midden in het cluster lag van Gummi . KoA had de vv en pakte 5dorpjes van warmaster .Jeeej groot feest hoor .Toen Gummi terug aanviel was het acc van master T helemaal verdwenen zeg maar . Wonderbaarlijk genoeg Werd daar helemaal niet over gezegd bij vip .
Ik ging er altijd vanuit dat dit kwam omdat het toch maar een acc was van iemand die al lang gestopt was . (Maar dit bleek een andere reden te hebben )

Toen kwamen de leden van k43 met mezelf op kop met een aanval plan op de proppen . Aangezien wij grenste aan 3leden waarvan er eigenlijk maar 1 echt actief . Zou dat nog wel intresant kunnen worden . Vervolgens maakte iedereen zich klaar voor de aanval en kwam er ook op het forum een actie op gang . Maar hier werd amper reactie op gegeven . NIemand wou ondersteunen want os ging te lang onderweg zijn . vegen voor iemand ging ook niet want gaat de verassing er van zijn . En toen kwam de echte reden te voorschijn een aantal leden die vlak naast Gummi lagen zijden wij vallen ze niet aan ze zijn vrienden . Door deze reactie voelden vele onder ons zich in de steek gelaten en kwamen er 2 kanten . op het Forum werd er amper nog iets gezegd en mensen werden inactief (waaronder ik ook )

Na een tijd weg geweest te zijn kwam ik terug op w8 nog steeds het zelfde verhaal maar nu was er een hele conflict ontstaan op het forum i.v.m Child dat dimi niet gestopt was op w10 en andere wel . Zo kwam er een breuk tussen david en dimi en dat is volgens mij ook de rede waarom david zijn acc verwijdert heeft. Zelfs hier is amper iets over gezegd op het forum enkel dit

Waarom is david ontslaan ?
Gewoon ging acc verwijderen .
ah oké .

Toen hebben een aantal spelers gezegd genoeg geweest met Vip
Jammer maar helaas .

mvg DeMunck.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De verloren dorpen van =UD= waren ook interns.
Of stoppende spelers ;).
 

DeletedUser

Guest
Was het maar zo simpel ..maar nu het echte verhaal .

In het begin zat de sfeer er zeer goed in op het forum ,iedereen was gelukkig het bleek wel dat we een mooie toekomst te ge moet gingen .Alleen was er nog Gummi .. Nu ja Gummi viel niet echt aan dus was het redelijk stil en GUmmi werd niet vernoemt .

Toen stopte T Master die midden in het cluster lag van Gummi . KoA had de vv en pakte 5dorpjes van warmaster .Jeeej groot feest hoor .Toen Gummi terug aanviel was het acc van master T helemaal verdwenen zeg maar . Wonderbaarlijk genoeg Werd daar helemaal niet over gezegd bij vip .
Ik ging er altijd vanuit dat dit kwam omdat het toch maar een acc was van iemand die al lang gestopt was . (Maar dit bleek een andere reden te hebben )

Toen kwamen de leden van k43 met mezelf op kop met een aanval plan op de proppen . Aangezien wij grenste aan 3leden waarvan er eigenlijk maar 1 echt actief . Zou dat nog wel intresant kunnen worden . Vervolgens maakte iedereen zich klaar voor de aanval en kwam er ook op het forum een actie op gang . Maar hier werd amper reactie op gegeven . NIemand wou ondersteunen want os ging te lang onderweg zijn . vegen voor iemand ging ook niet want gaat de verassing er van zijn . En toen kwam de echte reden te voorschijn een aantal leden die vlak naast Gummi lagen zijden wij vallen ze niet aan ze zijn vrienden . Door deze reactie voelden vele onder ons zich in de steek gelaten en kwamen er 2 kanten . op het Forum werd er amper nog iets gezegd en mensen werden inactief (waaronder ik ook )

Na een tijd weg geweest te zijn kwam ik terug op w8 nog steeds het zelfde verhaal maar nu was er een hele conflict ontstaan op het forum i.v.m Child dat dimi niet gestopt was op w10 en andere wel . Zo kwam er een breuk tussen david en dimi en dat is volgens mij ook de rede waarom david zijn acc verwijdert heeft. Zelfs hier is amper iets over gezegd op het forum enkel dit

Waarom is david ontslaan ?
Gewoon ging acc verwijderen .
ah oké .

Toen hebben een aantal spelers gezegd genoeg geweest met Vip
Jammer maar helaas .

mvg DeMunck.

Wat zeg jij nu david en ik praten elke dag op skype en zo
we zijn nog steeds maatjes , david had gewoon geen zin meer :p
 

DeletedUser23429

Guest
Wat zeg jij nu david en ik praten elke dag op skype en zo
we zijn nog steeds maatjes , david had gewoon geen zin meer :p

andere dingen gehoord ^^ Maar daarom zij ik ook.
dat is volgens mij ook de rede waarom david zijn acc verwijdert heeft

sorry schatje voor het klein foutje :d
 

DeletedUser

Guest
Wat zeg jij nu david en ik praten elke dag op skype en zo
we zijn nog steeds maatjes , david had gewoon geen zin meer :p

moet je maar wat beter met je stam leden comminuceren,

nu hebben we nog minder tegenstand :S
 

DeletedUser

Guest
Cornelis Rex en Eunagerr praten elke dag met elkaar op Skype, ik ben erbij dus kan het weten. Nu weer over niet al dit soort persoonlijke zaakjes aub.
 

DeletedUser20173

Guest
ja en FOG past hun bekende tactiek natuurlijk weer toe :D
goede leden overnemen, hoewel ik de leden daar zelf niet kwalijk om neem.
 

DeletedUser

Guest
Gummi. op gepast,

demo73, sorry babe x, je bent gewaarschuwt,

de capo komt er aan,...


hihihihihi:)


grapje,

friends for life,...
 
Bovenaan