Gs levels

DeletedUser

Guest
weer zo iemand die niet verder wilt kijken dan zijn neus:)

typisch mensen dingen zeggen zonder ze iets of wat dan ook van die speler afweten of wat dan ook:)
 

DeletedUser

Guest
weer zo iemand die niet verder wilt kijken dan zijn neus:)

typisch mensen dingen zeggen zonder ze iets of wat dan ook van die speler afweten of wat dan ook:)

Ik zie enkel bewijs dat je GS gekocht hebt. Maak een screenshot van de PP die je hebt ontvangen? Ben denk ik al de 3e persoon die dat vraagt, maar vervolgens ben je altijd stil.
Mij maakt het verder weinig uit dat je PP koopt en "echt" geld uitgeeft aan "nep" geld, om vervolgens met "nep" geld, "nep" hout/leem/ijzer te kopen in een spelletje. Ik vind het zelfs best wel geinig.
Je kunt je geld trouwens wel nooit meer terugvorderen als blijkt dat het allemaal voor niks was, even dat je het weet. :)
 

DeletedUser57985

Guest
Ik zie enkel bewijs dat je GS gekocht hebt. Maak een screenshot van de PP die je hebt ontvangen? Ben denk ik al de 3e persoon die dat vraagt, maar vervolgens ben je altijd stil.
Mij maakt het verder weinig uit dat je PP koopt en "echt" geld uitgeeft aan "nep" geld, om vervolgens met "nep" geld, "nep" hout/leem/ijzer te kopen in een spelletje. Ik vind het zelfs best wel geinig.
Je kunt je geld trouwens wel nooit meer terugvorderen als blijkt dat het allemaal voor niks was, even dat je het weet. :)

Want over een paar weken is ie toch wel geëdeld. ;)
 

DeletedUser

Guest
Overigens bne je de eerste die het vraagt:)
en nee nooit zou iemand te weten komen mijn log van dit account.

Aangezien ik niet wil dat mensen al mijn accounts komen te weten:)

en overigens maakt het mij verder niet uit want ik stop er geen geld in want heb in totaal bijna 61k premium punten.. so who cares...
vroeger deden we nog premium punten maken door de speed rondes te winnen:)
 

DeletedUser

Guest
ten eerste is het een overtreding van de regels om dat er op te zetten:)
Snap de admin of mod's van de NL servers niet zo..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Ik maak ook altijd premium punten. Het liefst gebruik ik hout, zilver en water als ingredienten maar goud werkt meestal ook prima.
 

DeletedUser

Guest
Overigens bne je de eerste die het vraagt:)
en nee nooit zou iemand te weten komen mijn log van dit account.

Aangezien ik niet wil dat mensen al mijn accounts komen te weten:)

en overigens maakt het mij verder niet uit want ik stop er geen geld in want heb in totaal bijna 61k premium punten.. so who cares...
vroeger deden we nog premium punten maken door de speed rondes te winnen:)

Denk niet dat opscheppen in je beste interesse is. W37 had ook de speler genaamd Tjah. Stond na De ban van Ted het Beertje aka Grootste investeerder in Innogames, een mooie koppositie. Echter is hij nergens meer te bekennen ;)
Ik won ook wel eens speeds. Tijdens schooltijd als ik ziek was en heel NL naar school was of moest werken :p

Ps: Ik stop met zagen als ik wat PP krijg? Want 61k kun jij zelfs niet opmaken. Hopelijk zei je 6.1k en niet 61k xD
 

DeletedUser72901

Guest
Overigens bne je de eerste die het vraagt:)
en nee nooit zou iemand te weten komen mijn log van dit account.

Aangezien ik niet wil dat mensen al mijn accounts komen te weten:)

en overigens maakt het mij verder niet uit want ik stop er geen geld in want heb in totaal bijna 61k premium punten.. so who cares...
vroeger deden we nog premium punten maken door de speed rondes te winnen:)

Lol, leer eens AN
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat opscheppen in je beste interesse is. W37 had ook de speler genaamd Tjah. Stond na De ban van Ted het Beertje aka Grootste investeerder in Innogames, een mooie koppositie. Echter is hij nergens meer te bekennen ;)
Ik won ook wel eens speeds. Tijdens schooltijd als ik ziek was en heel NL naar school was of moest werken :p

Ps: Ik stop met zagen als ik wat PP krijg? Want 61k kun jij zelfs niet opmaken. Hopelijk zei je 6.1k en niet 61k xD

- elke topspeler die bijna geen PP gebruikt blijft tot het einde van de wereld :rolleyes:
- het ging echt wel over speeds waar niemand op speelde :rolleyes:

ben je daar weer met je conclussies die nergens op slagen? :p

en verder is het nu genoeg geweest, niet? als we nu eens iedereen zijn eigen spel zouden laten spelen en wachten tot we ZIEN hoe het loopt, is dat geen goed idee? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ondanks een goede start lijk ik terug te vallen.
Ik haal de 15-15-15 voor de BB, maar daar houdt het ook bij op :(
 

DeletedUser54934

Guest
Overigens bne je de eerste die het vraagt:)
en nee nooit zou iemand te weten komen mijn log van dit account.

Aangezien ik niet wil dat mensen al mijn accounts komen te weten:)

en overigens maakt het mij verder niet uit want ik stop er geen geld in want heb in totaal bijna 61k premium punten.. so who cares...
vroeger deden we nog premium punten maken door de speed rondes te winnen:)

Vroeger.... toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies.
 

DeletedUser

Guest
Als je nolife farmt zijn GS levels helemaal niet belangrijk, alles 15 nu.
 
Bovenaan