grondstoffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10627

Guest
Kan iemaand vertellen hoe ik mijn grondstoffen terug kan krijgen die ik heb gestuurd naar een bondgenoot. Deze was omdat ik werd aangevallen en nu wil hij niet meer terug geven en heeft gebruikt, omdat hij zelf nodig had. Uit schande is hij nu ook uit de stam gestapt en zit in andere kring. Kan ik hierbij hulp krijgen van stamleden. Ik had;Hout 4000 - Leem 2000 - IJzer 3000 gestuurd en hierdoor ben ik heel achter met mijn opbouwen van mijn dorp.:mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser8813

Guest
Dat is erg dom... vraag me altijd af waarom mensen gs sturen naar anderen omdat ze worden aangevallen... Wat is dát? Je kunt er toch beter troepen van bouwen of ben ik nou gek?
 

DeletedUser7433

Guest
Dat is erg dom... vraag me altijd af waarom mensen gs sturen naar anderen omdat ze worden aangevallen... Wat is dát? Je kunt er toch beter troepen van bouwen of ben ik nou gek?

niet als je ergens voor aan het sparen bent, maarja dan moet je , je grondstoffen wel naar iemand sturen die daaraan wil meewerken, en die je kan vertrouwen:D
 

DeletedUser

Guest
Maak nu eens van je "Ik ben naief" topic een "ik ben gescammed door ..." topic. Anders mag je mij ook wat grondstoffen sturen.
 

DeletedUser10627

Guest
Grondsftoffen

Ik denk dat je bonds genoten heb, waarop je kan rekenen en hulp vragen. Als je dan op deze manier je bonds genoten wil benadelen, dan wordt straks iedereen van elkaar vaijnd. Deze is niet de bedoeling, wat sommige denken. Ik had graag geholpen als ernaar gevraagd was, maar ik ben ook bezig net als iedereen te bouwen:cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
:p

gandhie je bent een neut mij kan het niet veel schelen of je nu gs kwijt bent. zeur tegen die gast niet op het forum :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dit is een overbodig topic
en ga eens even een dorpje farmen dan heb je je gronstoffen waarschijnlijk direkt terug

owja het is 'bondgenoten' en niet 'bonds genoten'
 

DeletedUser

Guest
ik vind het sowieso heel simpel als je heir boos om bent, het is in principe gewoon heel lui van jezelf dat je niet voor de aanval de grondstoffen verstuurd, en daarna de zending annuleert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan