[Ingevoerd] Groepen prioriteit orderen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 67 93,1%
  • Nee

    Stemmen: 5 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    72

DeletedUser58848

Guest
Zeker een ja ! Ik erger me er echt dood aan, vooral op kerk werelden, wat heb ik er nou aan als de groepen "kerk lvl1 , lvl2 & lvl3" ergens middenin staat :/

E:

ik doe nu zzzzz (groepnaam) zodat het achteraan komt, maar dat is ook irritant, je groepsnamen worden dan steeds langer voor niets..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.701
Nice,
 

DeletedUser

Guest
ja echt wel dit is makkelijk in te voeren en verbetert heel veel
 

DeletedUser58575

Guest
1. Off
2. Def
3. Edels
4. Scouts
5. Uitbouw

Klaar. Toegegeven, het is een handigheidje, maar heb liever dat inno zich bezig houdt met nuttigere ideeen. Ik zal niet nee stemmen, maar ik stem ook niet voor ja.
 

DeletedUser58848

Guest
achja, moeilijk kan het niet zijn om te maken (denk ik dan :O), en het is @#O%&(^#& handig ..
wanneer wordt dit idee ookalweer doorgevoerd? :$
 

DeletedUser58575

Guest
Ik denk dat veel mensen zich vergissen in hoe veel werk het is om zo'n relatief kleine verandering door te voeren.
 

DeletedUser58575

Guest
Innogames heeft niet de mankracht om alle ideeen uit te voeren, dus moeten ze keuzes maken. In mijn ogen is het beter als ze die ideeen kiezen die echt iets toevoegen, iets vernieuwen, of iets wat normaal heel lang zou duren aanzienlijk korter maakt.
Dat lijkt me een stuk nuttiger dan iets toe te gaan voegen wat eenvoudig zonder extra werk omzeild kan worden
 

DeletedUser858

Guest
Is dit zoveel werk dan? Het icoontje en script idee hebben ze al voor een deel..
Kijk naar het stam forum: De volgorde daarvan kon je eerst bepalen door op een linkje te klikken: omhoog of omlaag, toen stuurde ik het idee in zoals hier in dit topic gedaan is voor de groepen.. Want: In je snellijst kan dit ook.
Dus aangezien het al op redelijk veel plekjes bestaat in TW, lijkt het me toch iets minder script werk.

Ik ben zeker voor :D
 
Reactiescore
25
Dit is ingevoerd
 
Bovenaan