- Reactiescore
- 900
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Waren strikte voorwaarden bij het joinen van EOS. Je ziet maar weer dat het grote gevolgen heeftmoet je daarvoor heel discord offline halen mien???
Dat niet. Maar heb je voor de moeilijke of voor de makkelijke weg gekozen?Want je kent ons zo goed of?
@potje op oost lagen idd nog wat verdwaalde spelers waar ik geen eens een idee van heb waarom die nog in het stamclustern lagen. Maar de helft van die stammen die je noemt ken ik geen eens en is ook absoluut geen samenwerking mee geweest
Dat niet. Maar heb je voor de moeilijke of voor de makkelijke weg gekozen?
Je hoeft nu helemaal niet meer te spelen.Jij denkt een wereld uit te kunnen spelen met een early game stam?
Je hoeft nu helemaal niet meer te spelen.
Mijn excuses Mien, maar dankzij al deze hypocriete fanboy's was het even noodzakelijk.Frits leaked eos disc naar ventje
Help je wel hoor lieverdScheelt dat m’n focus hier ook nog nooit heeft gelegen, maar alsnog zullen we gewoon doorgaan hoor no prob![]()
Hoelang duurt dat grijs gaan eigenlijk?? Dat moraal begint toch wel vervelend te worden pffff