Grenzen aantonen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 283 90,7%
  • Nee

    Stemmen: 29 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    312

DeletedUser53166

Guest
Je hebt al bondgenoten, NAP en vijanden.. En als je PA hebt kun je ook spelers een kleurtje geven, dus ik denk niet dat het een bijdrage levert.
Maar aan de andere kant kun je zo duidelijk een gebied markeren. Ik zeg: Het kan geen kwaad als dit idee toegepast wordt, het draagt een stukje bij aan het gebruiksgemak, dus Ja.
 

DeletedUser61042

Guest
228 man voor wel waar blijft dit top idee innogames?:D
 

DeletedUser

Guest
al gaat 1000 man voor ja, dat betekend geen zak...

Hoe zit het trouwens? TW ging ons op de hoogte houden van doorgegeven ideeen en mogelijke reacties erop...

Zoals gebruikelijk gebeurt er niks mee. TW/InnoGames houdt ons ook op de hoogte, maar dan alleen van hun plannen en de daarmee gepaarde reactie's van hun zijde, waarom ze het doen.
 

DeletedUser

Guest
Tegen de tijd dat het misschien niet meer nodig is laten ze vast iets horen :p

In ieder geval nog steeds een top idee :D
 

DeletedUser

Guest
Ipv van huilen kan je het ook vertalen :rolleyes:
Op de duitse server zetten en op de engelse. En dan heb je een grotere kans op aanmaking.
Het ligt niet aan die duitsers. Maar aan die mensen hier :eek:
 

DeletedUser

Guest
Grenzen m'n ******... Kan leuk zijn maar is iets dat we wel gewoon kunnen overeenkomen met een zelfgemaakt kaartje, en vraagt niet echt een drastische verandering.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt een goed idee, maar heb toch nog enkele bedenkingen. Graag antwoord vooraleer ik stem.

1) Je kan individuele afspraken maken met verschillende buren uit meerdere stammen. Die lijnen gaan dan over elkaar heen komen? Het kan vb zijn dat je dorp A volgens afspraak met buur 1 voor jou is, maar datzelfde dorp A volgens afspraak met buur 2 voor hem is. Dorp A zou zo aan de 4 zijden een grenslijn kunnen krijgen, waardoor het voor u niet meer duidelijk is wat de afspraak is met de ene of met de andere buur. Moeten we dan met gekleurde lijnen gaan werken?
2) Je moet een onderscheid maken tss individuele afspraken en stamafspraken. Deze hoeven niet steeds 100% overeen te komen. Toch wil ik duidelijk weten welke afspraken door mij gemaakt zijn, en welke afspraken door mijn stam. Mogelijks zou een onderscheid tss dikke en dunne lijn hier een oplossing zijn?

Zien jullie dat nog steeds zitten? Dikke en dunne lijnen in verschillende kleuren? Wat dan met overlappende grenzen?
 

DeletedUser58560

Guest
Goed idee.
mocht dit niet gebeuren, kun je ook prt screen doen, en via paint lijntje trekken.
uploaden via tinypic, en voorstellen :D

Maar het zou zo wel makkelijker zijn!
 

DeletedUser63442

Guest
Goed idee !
wel met een deze soort regeling houw ik niet altijd rekening en val ik de anders speler dan aan.
Kan die dan nog ?
 
Bovenaan