Gratis PA.

DeletedUser466

Guest
Hallo,
Wat ik mij afvroeg was:
Kun je op andere manieren gratis premier account krijgen dan 500 punten te hebben? Zoja: Welke?:confused:
 
Reactiescore
276
Ik heb dit op de Engelse geprobeerd. Waardeloos. Werkt echt voor geen meter. De meeste links komen uit op "Kan niet vinden" pagina's, voor sommige die je invult "vergeten" ze even je punten op te tellen maar de spam ontvang je wel gewoon netjes in je mailbox.

Ik heb er op de Engelse iets van 15 gedaan en ik heb er 3 punten voor gekregen (terwijl je voor die 15 gewoon 15 punten had moeten krijgen).
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit op de Engelse geprobeerd. Waardeloos. Werkt echt voor geen meter. De meeste links komen uit op "Kan niet vinden" pagina's, voor sommige die je invult "vergeten" ze even je punten op te tellen maar de spam ontvang je wel gewoon netjes in je mailbox.

Ik heb er op de Engelse iets van 15 gedaan en ik heb er 3 punten voor gekregen (terwijl je voor die 15 gewoon 15 punten had moeten krijgen).

Firefox gebruiken helpt vaak. En dan moet je beter lezen want ik weet precies wat jij verkeerd doet :D
 

DeletedUser343

Guest
neem aan dat ze het mail van je tribalwars account gebruiken, als dat ene ander account is dat je msn etc heb je geluk :)
 
Bovenaan