Gratis grondstoffen hier te verkrijgen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Na de kippen 1 april grap... had ik even het idee... dat er geen slechtere 1 april grap verzonnen kon worden... Man, wat zat ik er naast ^^
 

DeletedUser

Guest
volgensmij wordt er bij Casperjantzen elke dag minstens 6 k dorpen geplunderd :rolleyes:
 

DeletedUser59973

Guest
Is toch niet zo raar als je met elke run 1000-1500 dorpen aanvalt.
 

DeletedUser

Guest
Je haat de gedachte in m'n handtekening :D
Waarom had ik die dag dan niet de plunderaar en wel de rover :p

Geloof me, je hebt wel gelijk, maar zelfs met 6k dorpen en op de C-knop drukken hebben we de rover niet.
 

DeletedUser

Guest
Klopt ook, maar dan gaat Robskeexp zijn argument over dat wij 'no-lifen' toch echt de grond in ;)

NO OFFENCE NATUURLIJK :D
 

DeletedUser

Guest
Wij gewoon 4k dorpen met de c knop en enkele volle Geedelde dorpjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt ook, maar dan gaat Robskeexp zijn argument over dat wij 'no-lifen' toch echt de grond in ;)

NO OFFENCE NATUURLIJK :D

We hebben een tooltje waarmee we easy 5aanvallen binnen 1sec. sturen, begin maar te rekenen hoeveel we no-lifen
 

DeletedUser

Guest
We hebben een tooltje waarmee we easy 5aanvallen binnen 1sec. sturen, begin maar te rekenen hoeveel we no-lifen

Ik vind het anders behoorlijk kansloos hoe veel jij hier op dit forum hangt, iedereen noob noemt en jezelf de hemel in prijst :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Speciale jongen hoor, met zo'n tooltje :p. Want die gebruikt echt niemand! :p

Is gemaakt door EXiRe en blijft in EXiRe, enkel een paar vertrouwde spelers hebben de volledige nieuwe versie die niet meer vastloopt & alles feilloos laat verlopen
 

DeletedUser

Guest
Mijne loopt ook niet vast, dus geen klagen van :p. Maar ach, als jij je speciaal wil voelen, ga je gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo wil ik me speciaal voelen? Dit is echt weer zo'n typische post van noobs die denken dat ze pro zijn omdat ze internen en niets kunnen bedenken om dergelijke propaganda te voeren
 

DeletedUser

Guest
Lolz, en dat was net weer zo'n typische post van een nr1 die zich beter voelt dan de rest :p. Ik bedoelde er niets verkeerd mee. Vandaar de ";)" :p
 

DeletedUser

Guest
Hoezo wil ik me speciaal voelen? Dit is echt weer zo'n typische post van noobs die denken dat ze pro zijn omdat ze internen en niets kunnen bedenken om dergelijke propaganda te voeren

Wat heb jij dan gedaan met LionQueen?
Jou tool is heus niet zo speciaal hoor :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan