Gratiez DomTe

DeletedUser

Guest
Haha ik zit er inderdaad nog in op W4, toen jij er uit ging werd het ineens pro .. raar he? :D
Op W2 is dit al lang verleden tijd.

@ king: Jermain heeft ook altijd in Order gezeten op 2 + heel even op 4 .. (maar dat was maar even he Jerrie ^^)

:p zeggen ze allemaal zonder mij :p kan er geen pro order komen :cool: :p


en het was lang genoeg hoor xD
 

DeletedUser3877

Guest
Lach maar met iemand die dyslexie heeft :rolleyes:

ik heb zelf ook dyslexie... zie je mij hier van die spelfouten maken tot in het belachelijke? nee, dat komt omdat ik er al vanaf men 10 jaar aan aan het werken ben en nog steeds ermee bezig ben.

Als je dyslexie hebt dan is dat enorm klote, dat weet ik. Maar daar moet je aan werken en het niet als excuus gebruiken (want daar kom je nergens mee).
 

DeletedUser

Guest
ik heb zelf ook dyslexie... zie je mij hier van die spelfouten maken tot in het belachelijke? nee, dat komt omdat ik er al vanaf men 10 jaar aan aan het werken ben en nog steeds ermee bezig ben.

Als je dyslexie hebt dan is dat enorm klote, dat weet ik. Maar daar moet je aan werken en het niet als excuus gebruiken (want daar kom je nergens mee).

maak je geen zorgen fm
mij boeit het toch niet
 

DeletedUser

Guest
ik heb zelf ook dyslexie... zie je mij hier van die spelfouten maken tot in het belachelijke? nee, dat komt omdat ik er al vanaf men 10 jaar aan aan het werken ben en nog steeds ermee bezig ben.

Als je dyslexie hebt dan is dat enorm klote, dat weet ik. Maar daar moet je aan werken en het niet als excuus gebruiken (want daar kom je nergens mee).

je moet niet werken aan je dislectie... je mag er aan werken.. weg gaat ie toch niet.. de ene heeft een zwardere vorm dan een ander.. de gene met zware vorm zal echt heel veel moeite moeten doen om zijn fouten te moeten verbeteren. Ik zelf zie mijn typ/ schrijf/ spelling/ gramatica fouten nooit in, zelfs niet met een woord corrector er onder.. omdat het woord in mijn ogen gewoon goed gespelt is. Ik verbeter mn worden dan wel weer met de corretor alleen maak ik de zelfde fout toch weer over en over.. ik zelf zal altijd die fouten die ik nu maak blijven maken, omdat ik niet in zie wat mijn fouten zijn. Dus er aan werken is imo soms bull shit... En excuus is het niet he, het is uitleg geven waarom je spellings fouten maakt... maar jah das gewoon makkelijk gezegd, dat het een excuus is..
 

DeletedUser

Guest
kan iemand mij uitleggen waar jullie t over hebben aub? en nee dj jouw comentaar is niet gewenst
 
Bovenaan