Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Mijn motto: Noobjes moet je helpen !

joszhbooi op 14.01. om 16:07 uur
waarom heb je me verkent?

The Chemical. op 14.01. om 16:10 uur
Hulp >> Het gevechtsysteem >> Basiskennis

joszhbooi op 14.01. om 16:16 uur
oke

joszhbooi vandaag om 16:27 uur
waarom heb jij mijn troepen gedood?

The Chemical. vandaag om 16:34 uur
Hulp >>Het gevechtsysteem >>Basiskennis >>Aanvallen

:cool:


Maar zelfs dat faalde !

joszhbooi vandaag om 16:36 uur
het uitmoorden van mijn troepen is nou niet bepaald hulp te noemen? wat schiet ik er mee op met doode troepen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En jij hebt vast een hoop zelfkennis :eek:

images


Jij ook dus ;D
 

DeletedUser

Guest
Whaha, ik ben benieuwd hoelang thorsten Pavel hier nog op het forum rondhangt voordat hij weer een bann aan zijn broek heeft hangen :D
 

DeletedUser

Guest
Zo'n gozer wilde een bbtje pakken die ik ga edelen krijg ik zn hele levensverhaal :p


omdat ik amper troops heb -.- weet je ik heb geen leven meer door school er word van me gevraagt om om 5 uur op te staan smorgens vervolgens 7 uur half 8 tuis moet ik nog eten hond uitlaten en douchen na tijd die ik dus over heb is half uurtje ongeveer na tw dus en in de weekende moet ik als noliver enkel huiswerk maken heb echt geen leven meer door school en is geen grapje midde november was voor laatst dat ik me vriendin gezien heb en laatst dat ik met vrienden contact gehad heb -.- heb echt geen leven meer door school darom heb ik ook zo wijnig leger ik heb wel ervaring maar geen tijd in feb moet ik weer naar school en heb ik weer en leven en zal tw ook beter gaan kan nu niet slapen omdat me ma ligt te krikken in de kamer naast me en moet morgen om 5 uur op -.- dusja ik wil dat dorp graag voor defence doordat ik zo wijnig actief ben en kan zijn ben ik als de dood voor en trein :S
 
Reactiescore
978
Bovenaan