Grappige IGM's

DeletedUser27722

Guest
Doe je dat 'onderzoek' om stamleden te zoeken om edeltargets van noobs die naast je liggen? :p
 

DeletedUser

Guest
Doe je dat 'onderzoek' om stamleden te zoeken om edeltargets van noobs die naast je liggen? :p

ik probeer eerst eens te kijken wie er überhaupt actief zijn ^^ dan weet ik wie ik als eerst kan farmen en hoe mensen reageren als ze uitgedaagd worden :) =P

vandaag om 17:39 uur
Hoi,

Ik doe een onderzoek naar beginnende TW-spelers en ik dacht in jou wel een geschikt persoon te zien =) Ik heb een paar vragen voor je die je, als je er tijd voor hebt, even voor mij in mag vullen. Na de vragen zal ik even kort uitleggen wat het beste is in jouw geval, blijven zitten of herstarten. Hier komen de vragen!

1. Hoe lang speel je al TribalWars?
2. Heb je ooit eens een stam geleid?
3. Hoe is het om al een marktplaats/kazerne/standbeeld te hebben?
4. Wat houden de begrippen "snipen" en "timen" in?
5. Hoeveel punten denk je te gaan halen op TW W15?

De vragen wil ik graag zo snel mogelijk terughebben en dan zal ik je een antwoord geven =)

Met Vriendelijke Groet,


het visje vandaag om 18:37 uur
Dag,

Ik heb er zeker tijd voor, ik zal dan ook met plezier deze vragen invullen.

1. Ik denk zo'n paar maanden(ik speel ook in wereld 14 onder de zelfde naam)

2. Ja, samen met een paar andere.

3. Kazerne is wel handig om troepen te maken en de marktplaats is ook handig. Ik vind dat het aanvallen en verdedigen door de ridderitems wel erg makkelijk word.(misschien wel te makkelijk)

4. Snipen is een ander woord voor backtimen. Je zorgt er voor dat je troepen net voordat de edel aankomt terug zijn. Timen is dat je je edels heel snel achter elkaar verstuurt zodat er maar een paar seconden tussen zit.

5. Het hangt er van af. Als het goed gaat, veel. Als het slecht gaat, kap ik er mee en ga ik verder op wereld 14.


Met vriendelijke groeten,

[player]Het visje[/player]

weer eentje
 

DeletedUser

Guest
Zodat er maar een paar seconde tussen zit hahaha xD moet juist op 1 seconde of binnen 500 miliseconde.
 

DeletedUser27722

Guest
ik probeer eerst eens te kijken wie er überhaupt actief zijn ^^ dan weet ik wie ik als eerst kan farmen en hoe mensen reageren als ze uitgedaagd worden :) =P



weer eentje

Hmm.. er is toch wel degelijk een verschil tussen snipen en backtimen.. anders heb je geen 2 woorden hé. :rolleyes:

Lijkt me nogal wiedes.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. er is toch wel degelijk een verschil tussen snipen en backtimen.. anders heb je geen 2 woorden hé. :rolleyes:

Lijkt me nogal wiedes.

Sommigen schijnen het nog niet teweten, tel het eigenlijk wel duidelijk overal te vinden is :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet of het klopt? hoe je overnieuw moet beginnen, maar ik heb ook iets soortgelijks
drijver vandaag om 17:24 uur
ik denk dat je beter overnieuw kan gaan beginnen want er zijn hier geen barbarendorpjes.


mvg, drijver


hoe overnieuw beginnen:
stap 1: ga naar instellingen boven aan
stap 2: scroll iets naar beneden en je ziet "opnieuw beginnen staan
stap 3: je klikt op overnieuw beginnen
stap 4: typ je wachtwoord in
stap 5: tada!! je bent overnieuw begonnen precies naast een barbarendorp.

mvg, drijver

tvl1234 vandaag om 18:28 uur
ik ben niet dom kijk maar eens bij twstats ik ben echt geen noobie maar toch bedankt voor de moeite

drijver vandaag om 18:49 uur
is het ook goed dat ik bij twplus kijk?

drijver vandaag om 18:50 uur
ik zag net dat je maar 6000 punten heb behaald, kijk eens op die zelfde wereld en dan bij drijver. dat is iets heel erg anders ;)
 

DeletedUser

Guest
1)Wer Günter ist interessiert mich nicht.. ;)

2)Verder was het toch opvallend, alsof je professioneel wou voorkomen en dan tekent met een naam die niets met TW te maken heeft en hem vervolgens wil belachelijk maken. :rolleyes:

3)Ik vind je arrogantie in die Pm wel treffend, de enige die je belachelijk maakt is jezelf

4)Grappig? Not even in a million years. ;) En dan vraag ik me af als je elke PM in dezelfde (debiele?) manier beantwoord in een poging om grappig te zijn en met het doel om dit op het forum te zitten, wel ik lach, maar dan met jou.

Komt ie...

1) boeiuh
2) boeiuh btw, wie zegt dat die naam niks met tw te maken heeft.... ?
3) boeiuh
4 )boeiuh

met andere woorden. Wat jij vind interesseert me ook niet zo. Gelukkig is het forum niet alleen voor azijnpissers zoals jij maar zijn er nog normale forumposters.
En let in t vervolg even op wil je, t is Günther, met een h. Als je dan toch zo perfectionistisch en pro over wilt komen, doe t dan goed. :D
 

DeletedUser27722

Guest
Komt ie...

1) boeiuh
2) boeiuh btw, wie zegt dat die naam niks met tw te maken heeft.... ?
3) boeiuh
4 )boeiuh

met andere woorden. Wat jij vind interesseert me ook niet zo. Gelukkig is het forum niet alleen voor azijnpissers zoals jij maar zijn er nog normale forumposters.
En let in t vervolg even op wil je, t is Günther, met een h. Als je dan toch zo perfectionistisch en pro over wilt komen, doe t dan goed. :D

Perfectionistisch? Zo, dan ken je me blijkbaar beter dan ik mezelf ken. :rolleyes:

Günter of Günther, 1 pot nat, ik wou het de Nederlandse manier doen, maar dat is dan zonder umlaut, als jij in het vervolg grappig wil overkomen, doe het dan niet geforceerd, maar zorg dat het écht grappig is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Perfectionistisch? Zo, dan ken je me blijkbaar beter dan ik mezelf ken. :rolleyes:

Günter of Günther, 1 pot nat, ik wou het de Nederlandse manier doen, maar dat is dan zonder umlaut, als jij in het vervolg grappig wil overkomen, doe het dan niet geforceerd, maar zorg dat het écht grappig is. ;)

pwned :rolleyes:

Maaaaag ik ook even mijn zegje doen? al is hij niet aanvullend:
Ga AUB weer ontopic en doe dit lekker via de PM :D
 

DeletedUser

Guest
Het meest hopeloze bericht:
vandaag om 20:23 uur
kweetniet hoor, maar

a) je kan me nog niet aanvallen
b) je ligt veel te ver van me vandaan
c) met weinig ervaring het opnemen tegen een groter iemand?

justinnetje vandaag om 20:27 uur
A) Ik heb een ridder 10 speerss
B) Je ligt schuin van me en ik nodig zo een paar mensen daar uit.
C)Heb denk ik wat meer als jou

Zijn ervaring: 8000 punten op wereld 14
 

DeletedUser27722

Guest
Het meest hopeloze bericht:


Zijn ervaring: 8000 punten op wereld 14

Aww :(, van zo'n mensen moet je opletten, 8000 is een ervaring rijk puntenaantal, voor je het weet heb je goed getimde treinen op je dak! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aww :(, van zo'n mensen moet je opletten, 8000 is een ervaring rijk puntenaantal, voor je het weet heb je goed getimde treinen op je dak! :rolleyes:

ik weet het, heeft iemand ondersteuning voor me? ik ben bang voor die 10 speersss van hem :speer:
 
Bovenaan