grappige IGM's

DeletedUser3750

Guest
Hij heet dieterm en ja we hebben is contact gehad.

:eek: kan hem niet vinden.

Zal ik hem niet gekopiëerd hebben vanuit tw stats^^

BTW: Casi is schizofreen geworden.....

- zei:
casimodo vandaag om 18:11 uur
wat ben ik toch weer lekker vandaag

casimodo vandaag om 18:11 uur
ja man je word elke dag lekkerder

casimodo vandaag om 18:11 uur
hou je nog een beetje van me ?

casimodo vandaag om 18:12 uur
natuurlijk hou ik van je (L)

casimodo vandaag om 18:13 uur
kusje ?

casimodo vandaag om 18:13 uur
ja lekker :D
 

DeletedUser974

Guest
Wiiiiii zei:
TwanDeBeste op 23.01. om 21:41 uur
Hi Gaayy (wat een naam xD)

Niet zomaar tarsonis blokkeren he, hij kan er ook niks aan doen dat jij noob bent :(

gaayy op 24.01. om 09:05 uur
ahha, grote mond voor zooon kleine speler.

ja, daar zit nog een leuk verhaaltje achten ;)



Die n00b blokte me :eek:

Aan iedereen, SPAM DIE NOOB!
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook nog een leuke, geen IGM maar net op MSN...blond (thomas) is verontwaardigd omdat we af en toe een treintje van hem blokken...-.-...

Thomas. zegt:
kzal dan maar weer beginnen timen é: p
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
?
Thomas. zegt:
je blokt mijn edels: p
Thomas. zegt:
*
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
ik doe helemaal niets
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
internen ja
Thomas. zegt:
hmm.. kwartier geleden veeg ik een dorpje
Thomas. zegt:
geel bolletje
Thomas. zegt:
nu komen edels aan
Thomas. zegt:
dood
Thomas. zegt:
en jij doet niets? zal dan je co zijn ofzo
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
als je me niet gelooft moet je het zelf weten jongen
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
ik zit er nu een uur op en heb niets gestuurd nee
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
dus ikw eet niet hoelang het onderweg was?
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
de troepen liepen er 2u op ongeveer
Thomas. zegt:
dunno..
Thomas. zegt:
mss je co dan
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
25.01.09 17:55 81.208
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
ik zit er 1u en 20 minuten op nu
Thomas. zegt:
maar heb je daarnet nog in dat kwartier def in dat dorpje gezet?
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
als je het wilt weten ben ik ana het internen in K51
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
nee
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
ik heb helemaal niets gedaan daar
Thomas. zegt:
huh ..
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
Aanvaller: blond
Dorp: [1323. on nréalise pas tant que (387|774) K73

Aantal: 0 0 100 0 0 100 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 100 0 0 100 0 0 0 0 0 1


Verdediger: anoli
Dorp: #K73|Bahamut|96| (390|766) K73

Aantal: 1891 2930 0 1053 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 56 86 0 31 0 0 0 0 0 0 0 0
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
blond valt #K73|Bahamut|96| (390|766) aan 25.01.09 19:05
blond valt #K73|Bahamut|96| (390|766) aan 25.01.09 19:05
blond valt #K73|Bahamut|96| (390|766) aan 25.01.09 19:05
blond valt #K73|Bahamut|96| (390|766) aan 25.01.09 19:05
blond valt #K73|Bahamut|96| (390|766) aan 25.01.09 18:52
blond valt #K73|Bahamut|96| (390|766) aan 25.01.09 17:58
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
Uit dit dorp 0 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
#K73|Bahamut|76| (379|763) K73 0 1391 0 401 0 0 0 0 0 0 0 0
#K73|Bahamut|76| (377|765) K73 717 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
#K73|Bahamut|86| (380|762) K73 963 1206 0 535 0 0 0 0 0 0 0 0
Van buitenaf 1680 2597 0 936 0 0 0 0 0 0 0 0
Totaal 1680 2608 0 936 0
Thomas. zegt:
Aanvaller: blond
Dorp: 712. Cause she knows who I am (399|766) K73

Aantal: 0 0 6555 0 4 2498 200 0 300 200 0 0
Verliezen: 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: anoli
Dorp: #K73|Bahamut|96| (390|766) K73

Aantal: 0 27 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 27 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
hier, reken zelf maar uit
Thomas. zegt:
deze was goed
Thomas. zegt:
en dan een kwartier erna gaan de edels dood
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
gijs heeft 3 mini defjes tusse je clear en de edels gezet
Thomas. zegt:
jah, dat zeg ik toch ^^
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
nee, je raagt of ik er in dat kwartier nog iets in heb gezet
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
terwijl ik net zeg van niet
Thomas. zegt:
Thomas. zegt:
mss je co dan
Thomas. zegt:
^^
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
homas. zegt:
mss je co dan
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
25.01.09 17:55 81.208
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
ik zit er 1u en 20 minuten op nu
Thomas. zegt:
maar heb je daarnet nog in dat kwartier def in dat dorpje gezet?

<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
><
Thomas. zegt:
je zegt dat je er een uur en 20 minuten op zit
Thomas. zegt:
en dan zeg ej dat je co er nog wat tussen heeft gezet
Thomas. zegt:
dan zit JIJ er niet 1u20 op é
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
jawel, want die troepen zijn toch meer dan 2u geleden gestuurd
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
dan heetf mij co er toch iets tussen gezet?
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
tussen de clear en de edel
Thomas. zegt:
nja.. op die manier
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
...
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
njah wat wil je nu?
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
ik zal het leegzetten goed
Thomas. zegt:
nee is goed hoor
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
en er geen troepen meer inzetten
Thomas. zegt:
ik zal wel aanvallen en timen, is oké
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
sorry voor je edels -.-
Thomas. zegt:
is niet erg, staan er toch direct weer
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
timen kun je ook doen idd
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
maar nu doe ik gen moeite de dorpen te blokken
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
als je zo lomp doet als nu wil ik wel speciaal op al jou treintjes gaan zitten goed?
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
want ik laat er veel gaan zonder iets te doen hoor
Thomas. zegt:
lol ik zeg toch dat het goed is
Thomas. zegt:
en als er iemand op dit moment niet vriendelijk is ben jij het wel
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
omg thomas
Thomas. zegt:
ik had gewoon ff iets verkeerd opgevat
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
je hebt al 100 dorpen geedeld
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
en komt nu klagen dat er een treintje doodgaat?
Thomas. zegt:
er zijn er al meerdere doodgegaan
Thomas. zegt:
maar daar gaat het niet op
Thomas. zegt:
om*
Thomas. zegt:
ik zei in het begin van dit gesprek gewoon dat ik wel weer zou timen enzo
Thomas. zegt:
ik deed dit niet meer omdat ik dacht dat je helemaal niet meer verdedigde
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
ik verdedig ook niet
Thomas. zegt:
nee
Thomas. zegt:
ik had het mis opgevat
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
we stoppen af en toe wat treintjes
Thomas. zegt:
je co verdedigd mss wel , met je heb ik het over jouw account
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
de meeste laten we gaan
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
gijs en nanda ook
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
1 op 10 treintjes blokken is geen verdedigen heh
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
of dacht je dat ik me liet internen ofzo?
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
dat ik de dorpen leeg voor je komt zetten ook nog cker
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
mafketel...-.-..
Thomas. zegt:
dat zeg ik toch allemaal niet
Thomas. zegt:
ik zeg gewoon dat ik de volgende keer zal timen, dat ik dit niet deed omdat het ervoor allemaal makkelijker ging, je blokte geen enkel treintje.. en de afgelopen dagen heb je er 2/3 geblokt.. dus ik zeg dat op een vriendelijke manier
<><>That What Does Not Kill Me, Can Only Make Me Stronger...(Tupac Shakur)<><>{@Milano - Gaar} zegt:
tis al goed
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je eerst kijken voor je dat zegt -_-' Je hebt namelijk wel iets, dat kan ik zien bij mijn berichten^^



Ingame naam? Niet dat het nog nodig is, want ik weet zeker dat iedereen uit een top 20 stam er een heeft gehad, maar goed :rolleyes:

Dus niet ;). (ingame naam: Dieterm zoals battum zei)
 

DeletedUser3750

Guest
Zie post daarop, je staat er inderdaad niet bij^^ Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige die er geen heeft gehad^^ De reden is of een kopiëer fout of de opkomende dementie, dus no hard feelings;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook nog een leuke, geen IGM maar net op MSN...blond (thomas) is verontwaardigd omdat we af en toe een treintje van hem blokken...-.-...

... of kort samengevat thomas, Jeroen blokt geen treintjes meer en organiseert het internen ofzo.Terwijl Nanda en Gijs (weet niet of de 3de co nog wat doet, was aangenomen om aan te vallen dacht ik?:confused:)regelmatig de treintjes killen tegen de verveling, of om ons moeite te laten doen voor de dorpjes;).

Ik vind wel leuk zo, als we die overige 6-700 dorpen daar nog gwn zouden moeten internen zou ik mij kapot vervelen op tw komende maanden;)

ps. monoloog van casi verkiest mijn voorkeur van laatste pagina's^^:D
 

DeletedUser

Guest
... of kort samengevat thomas, Jeroen blokt geen treintjes meer en organiseert het internen ofzo.Terwijl Nanda en Gijs (weet niet of de 3de co nog wat doet, was aangenomen om aan te vallen dacht ik?:confused:)regelmatig de treintjes killen tegen de verveling, of om ons moeite te laten doen voor de dorpjes;).

Ik vind wel leuk zo, als we die overige 6-700 dorpen daar nog gwn zouden moeten internen zou ik mij kapot vervelen op tw komende maanden;)

ps. monoloog van casi verkiest mijn voorkeur van laatste pagina's^^:D

nee pietje, je hoeft blondje niet te verdedigen...en je weet zelf ook heel goed hoe de situatie is...als we online zijn en zin hebben blokken we edels, als we niet online zijn of geen zin hebben doen we niets...ik regel idd het internen, omdat ik soms niet goed snap waarom ik nu 5 minuten stilzit om een treintje te pakken terwijl ik weet dat over 3u als ik offline ben het treintje opnieuw komt en het dorp toch weg is...(ik bedoel niet in de nachtbonus, maar gewoon later als ik er niet ben, kan ook midden op de dag zijn)...gijs probeerd wel ieder treintje te pakken en nanda pakt eigk vooral nog de jouwe, dietje ;) (die 3 die nu onderweg zijn denk ik dat het dus ook niet redden, ik heb nanda net pas afgelost)....de 3e co is allang weer weg, als je opgelet had had je dat geweten, heeft op het forum gestaan...

Je hoeft trouwens niet te doen alsof ik mijn co's alles op laat lossen, want ik, jij, mijn co's en de rest van de wereld weten dat dat niet waar is...ik zou het ook fijn vinden als je dat niet steeds insinueerde...dank je vriendelijk :)

je hebt ook niet te klagen trouwens, ik heb al zeker 10 treintjes in K63 van je door laten gaan, terwijl ik altijd wel wat troepen in je treintjes zou kunnen zetten...

Anoli
 

DeletedUser

Guest
nee pietje, je hoeft blondje niet te verdedigen...en je weet zelf ook heel goed hoe de situatie is...als we online zijn en zin hebben blokken we edels, als we niet online zijn of geen zin hebben doen we niets...ik regel idd het internen, omdat ik soms niet goed snap waarom ik nu 5 minuten stilzit om een treintje te pakken terwijl ik weet dat over 3u als ik offline ben het treintje opnieuw komt en het dorp toch weg is...(ik bedoel niet in de nachtbonus, maar gewoon later als ik er niet ben, kan ook midden op de dag zijn)...gijs probeerd wel ieder treintje te pakken en nanda pakt eigk vooral nog de jouwe, dietje ;) (die 3 die nu onderweg zijn denk ik dat het dus ook niet redden, ik heb nanda net pas afgelost)....de 3e co is allang weer weg, als je opgelet had had je dat geweten, heeft op het forum gestaan...

Je hoeft trouwens niet te doen alsof ik mijn co's alles op laat lossen, want ik, jij, mijn co's en de rest van de wereld weten dat dat niet waar is...ik zou het ook fijn vinden als je dat niet steeds insinueerde...dank je vriendelijk :)

je hebt ook niet te klagen trouwens, ik heb al zeker 10 treintjes in K63 van je door laten gaan, terwijl ik altijd wel wat troepen in je treintjes zou kunnen zetten...

Anoli

Jullie doen inderdaad jullie best om zo goed mogelijk te verdedigen, maar het is wel crue om te zeggen dat je alles zou kunnen blokken als je wilde, want dat is nogal uit de hoogte gesproken denk ik ;)

Volgens mij blokken jullie evengoed ongeveer 80% van de treintjes die jullie kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Jullie doen inderdaad jullie best om zo goed mogelijk te verdedigen, maar het is wel crue om te zeggen dat je alles zou kunnen blokken als je wilde, want dat is nogal uit de hoogte gesproken denk ik ;)

Volgens mij blokken jullie evengoed ongeveer 80% van de treintjes die jullie kunnen.

ahja, jij zal het wel beter weten, wie ben ik ook om net te doen alsof ik er verstand van heb -.-

eigenlijk boeit het me ook niet zoveel wat jullie erover zeggen...ik weet zelf hoe het wel zit en daarbij, waarom zou ik me moeten verdedigen hier op het forum? als ik of een van mij co's zin heeft om een treintje te blokken dan doen we dat toch lekker...en als we daar gene zin in hebben dan laten we de treintjes lekker gaan...

Dit is trouwens grappige IGM's, dus jullie zijn of-topic :) Tenzij de rest dit boeiende lectuur vindt...

Anoli
 

DeletedUser

Guest
Mwah casi, ik heb met oud en nieuws iedereen in een top 20 stam een berichtje gestuurd:p
Ik heb anders niets.



Code:
Onderwerp Gelukkig nieuwjaar!  
Gesprekspartner  nikolaas 
Groepen: Postvak In  Postvak In 
 
Antwoorden Doorsturen Verwijderen Exporteren 
 
   
» Veld vergroten
» Veld verkleinen     
nikolaas op 31.12. om 18:02 uur
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Groeten, Nikolaas. 

Antwoorden Doorsturen Verwijderen Exporteren 
 
[B][U]Afzender blokkeren<--[/U] [/B]  Belediging melden

xD
 

DeletedUser3750

Guest
Yeah:p

Nou ja, het was dus de bedoeling dat iedereen in een top 20 stam er een kreeg, maar daar is er dan iets mis gegaan^^ Toch hadden rond de 650 mensen er een gehad volgens mij...
 

DeletedUser

Guest
Yeah:p

Nou ja, het was dus de bedoeling dat iedereen in een top 20 stam er een kreeg, maar daar is er dan iets mis gegaan^^ Toch hadden rond de 650 mensen er een gehad volgens mij...

Ik heb die ook gehad geloof ik :) Dus ik denk dat die wel rondgegaan is xD
 

DeletedUser

Guest
nee pietje, je hoeft blondje niet te verdedigen...en je weet zelf ook heel goed hoe de situatie is...als we online zijn en zin hebben blokken we edels, als we niet online zijn of geen zin hebben doen we niets...ik regel idd het internen, omdat ik soms niet goed snap waarom ik nu 5 minuten stilzit om een treintje te pakken terwijl ik weet dat over 3u als ik offline ben het treintje opnieuw komt en het dorp toch weg is...(ik bedoel niet in de nachtbonus, maar gewoon later als ik er niet ben, kan ook midden op de dag zijn)...gijs probeerd wel ieder treintje te pakken en nanda pakt eigk vooral nog de jouwe, dietje ;) (die 3 die nu onderweg zijn denk ik dat het dus ook niet redden, ik heb nanda net pas afgelost)....de 3e co is allang weer weg, als je opgelet had had je dat geweten, heeft op het forum gestaan...

Je hoeft trouwens niet te doen alsof ik mijn co's alles op laat lossen, want ik, jij, mijn co's en de rest van de wereld weten dat dat niet waar is...ik zou het ook fijn vinden als je dat niet steeds insinueerde...dank je vriendelijk :)

je hebt ook niet te klagen trouwens, ik heb al zeker 10 treintjes in K63 van je door laten gaan, terwijl ik altijd wel wat troepen in je treintjes zou kunnen zetten...

Anoli

^^ daim henk, je zegt net hetzelfde dan hetgeen ik zei:p, buiten dat van je 3de co... en ja ik verdedig mijn stamgenoten wanneer ik wil:cool:, dat jij je stamgenoten niet verdedigt is jouw zaak...

Oef, ben ik toch een gelukzak hé! anoli heeft al 10 treintjes van mij laten doorgaan terwijl hij ze kon pakken! Stel je voor dat ik mij druk zou moeten maken, laat staan klagen (bij wie?), om een dood treintje meer of minder:p

... en natuurlijk kunnen jullie zonder moeite al mijn treintjes pakken, jij bent de beste van tw hé. Als ik treintjes van 17 min lopen stuur zijn jullie 3/4 keer online en mijn treintje dood, dus wat is het probleem? Je account kilde voorbije week nog altijd meer edels van TBR dan die 3-4 ex-Order spelers tesamen die aangevallen worden... 2 actieve spelers op een account die treintjes killen is veel voor tw normen hoor;), dus je moet je dorpenverlies niet altijd zo minimaliseren hoor...je verliest er nu veel minder dan tijdens de serieuze aanvallen... nja, een verslagen tegenstander internen gaat natuurlijk trager dan een actieve overnemen hé, tja, jouw redenering wss...mijn dank alvast.

Komen er weer 2 aan, 3-4 uur looptijd, hup maak ze af, bouw een feestje en we zijn weer beide tevreden! en terug on-topic nu;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook nog een leuke, geen IGM maar net op MSN...blond (thomas) is verontwaardigd omdat we af en toe een treintje van hem blokken...-.-...

vergeef mijn co, hij wordt lichtjes gefrustreerd van rode bolletjes en is te lui om edeltreinen opnieuw te bouwen (dus moet ik het altijd doen :'( )

boeit mij niet echt of je verdedigd of neit, als je nu en dan een trein blokt, zittenw tenminste niet constant met een edelmantekort :p
 

DeletedUser

Guest
Hey zei:
Lord-Darker op 25.01. om 19:41 uur
Niet zomaar Tarsonis blokeren héa:( hij kan er ook niets aan doen dat ik sexy ben.. Ik vind trouwens homo's leuk:$

Kusjes(K)(L)LoveU

gaayy op 25.01. om 20:13 uur
ach ik ben het gezeur van hem een beetje zat, drm blokte ik hem.

oke jmmr voor jou dat bijde spelers van dit accound geen homo zijn

gaayy op 25.01. om 20:13 uur
er staat een gay, maar gaayy

een totaal andere betekenis

Lord-Darker op 25.01. om 23:17 uur
Maar wat is de beteknis van Gaayy dan.. Klinkt als zo'n kinderachtig zelf verzonnen woordje >.< Maar vertel:D

gaayy op 26.01. om 14:15 uur
het verhaal achter de naam gaayy:
op de verjaardag van mijn pa had ik een roze shirt op en toen vroeg hij of ik een gaayy was geworden hij zij het op een manier die ik nu verleukt heb door het als gaayy te schrijven.



je zal wel de vogel de Vlaamsegaai, dat laatste zij hij dus 'gaai' ik heb dat vernieuwd door er gaayy van te maken.

Lord-Darker op 26.01. om 23:16 uur
Maar ben je nou homo:$(L)

gaayy vandaag om 12:28 uur
nee spijtig jij wel??

Lord-Darker vandaag om 16:54 uur
Ik vind je wel leuk:$

gaayy vandaag om 17:11 uur
oke, dat kan.
vind het alleen wel een vies idee

Lord-Darker vandaag om 17:20 uur
Hoezo dat.. Kan toch best lekker zijn ofniet


Groetjes van het vrouwelijk geslacht. Wat hij nog atlijd noiet door heeft, Tessa:)
 
Bovenaan