Grappige IGM's

DeletedUser60528

Guest
Dan hebbie een hele slechte neus. Misschien zit hij verstopt. Maar mot k me broertje effe toespreken, maakt me niet zoveel uit maar lijkt erop dat ie zometeen gaat janken :D
 

DeletedUser60039

Guest
dude, met alle respect, maar ga u mengen op het fora van werelden waar je speelt. Dat is hier dus niet meer!

Dude, toon jij eerst wat meer respect en melk eens niet, maarjah wat moet ik hier nog meer zeggen?:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60039

Guest
weet ik veel, maar zeg het op een wereld waar je speelt. Respect heb je hier verspeelt ;)

Ik heb momenteel 1 week in tw niet meer gespeelt, respect verspeelt?
Neen, hoor ik hoef jou respect niet, alles is langdradig, w3 is idd afegelopen voor me, al had ik de prachtigste hoofspeelster, van heel tw, maar ik had (heb) er geen zin meer in w3, ik heb veel voor stammen gewonnen, en veel verloren, neen, dat staat 'bijna' niet in me woordenboek.

Maar ik wens je wel veel succes toe in w3, voor mij is het al 1 maandje afgelopen ofzo
 

DeletedUser

Guest
Ik heb momenteel 1 week in tw niet meer gespeelt, respect verspeelt?
Neen, hoor ik hoef jou respect niet, alles is langdradig, w3 is idd afegelopen voor me, al had ik de prachtigste hoofspeelster, van heel tw, maar ik had (heb) er geen zin meer in w3, ik heb veel voor stammen gewonnen, en veel verloren, neen, dat staat 'bijna' niet in me woordenboek.

Maar ik wens je wel veel succes toe in w3, voor mij is het al 1 maandje afgelopen ofzo

Je bent het meest zielige figuur dat ik op wereld 3 al ben tegengekomen.
Je hebt gespeeld op account in elke alliantie, accounts die tijdens je komst een korte periode van winst kenden.
Dit kon je krijgen door overdreven activiteit.
Zodra je tegenstander dan terugsloeg, ging die activiteit snel naar omlaag en gingen je resultaten over naar zwaar verlies, waarna je het account verliet. Stuk of 6x gebeurd?
 

DeletedUser60039

Guest
Je bent het meest zielige figuur dat ik op wereld 3 al ben tegengekomen.
Je hebt gespeeld op account in elke alliantie, accounts die tijdens je komst een korte periode van winst kenden.
Dit kon je krijgen door overdreven activiteit.
Zodra je tegenstander dan terugsloeg, ging die activiteit snel naar omlaag en gingen je resultaten over naar zwaar verlies, waarna je het account verliet. Stuk of 6x gebeurd?

Hmm, even verhaal dan.

Metalfreack, 1 week, 2mil winst, dan meost ik overstappen van leiding naar
Winter1, 4-5mil winst? acc gewist omdat ik inactief was wegens rl
Embax lekker veel gedaan veel gegroeid
Tomatenketschup gedefd omdat ze het me vroegen, maar dan was pass veranderd en maakte acc veel verlies waar ik niet aan kon doen.
ichfertig, veel gedaan voor het acc naab, veel geholpen gedeft.
Oe nog iets vergeten Julia77 waar ik ook winst voor gemaakt heb, en de hele grens voor vadim leeggeknald heb

Vv's? ik was vroeger één vande enige die 7 vv's bij me had.
Ik was op serrius aan het deffen, zeer goed maar dan gaf ik hem door en loopte het verkeerd af/

Puk heb ik 1 dag vv gedraaid 30 edeltreinen gepakt, 1 dorpje verloren in 1 dag dan weer vv achter gelaten bij jullie, en was weer 40 dorpen verloren, jullie ken gewoon geen organisatie :)

Dus je wilt zeggen dat ik juist op activiteit speel?, en geen skills heb, test ze uit en geniet er eens van :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm, even verhaal dan.

Metalfreack, 1 week, 2mil winst, dan meost ik overstappen van leiding naar
Winter1, 4-5mil winst? acc gewist omdat ik inactief was wegens rl
Embax lekker veel gedaan veel gegroeid
Tomatenketschup gedefd omdat ze het me vroegen, maar dan was pass veranderd en maakte acc veel verlies waar ik niet aan kon doen.
ichfertig, veel gedaan voor het acc naab, veel geholpen gedeft.
Oe nog iets vergeten Julia77 waar ik ook winst voor gemaakt heb, en de hele grens voor vadim leeggeknald heb

Vv's? ik was vroeger één vande enige die 7 vv's bij me had.
Ik was op serrius aan het deffen, zeer goed maar dan gaf ik hem door en loopte het verkeerd af/

Puk heb ik 1 dag vv gedraaid 30 edeltreinen gepakt, 1 dorpje verloren in 1 dag dan weer vv achter gelaten bij jullie, en was weer 40 dorpen verloren, jullie ken gewoon geen organisatie :)

Dus je wilt zeggen dat ik juist op activiteit speel?, en geen skills heb, test ze uit en geniet er eens van :)

Ik kan niet op alle verhalen hier antwoorden, maar met Julia77 heb je tegen mij (vv kincky) gespeeld en heb ik je heel wat dorpen afgepakt. Ondertussen zijn die door de originele speler al wel ruim terug binnengehaald :cool:
 

DeletedUser60039

Guest
Ik kan niet op alle verhalen hier antwoorden, maar met Julia77 heb je tegen mij (vv kincky) gespeeld en heb ik je heel wat dorpen afgepakt. Ondertussen zijn die door de originele speler al wel ruim terug binnengehaald :cool:

Hmm, Julia nah kan wel zijn maar ik kon er niks aan doen dat alles er off was he ;)
 

DeletedUser13822

Guest
en daar is het weer, altijd dat ene excuus. Er is altijd wel iets wat niet naar uw zin is, waardoor je faalde. Misschien moet je is stoppen met zo te denken. Wat echt waar makker, als je dezelfde attitude gaat hebben in RL en telkens excuusjes zoekt en wegloopt van je problemen gaat het niet goed gaan. En ik zeg dit niet om je te kraken, maar om je ogen te laten opengaan. Iig, je doet wat je wilt.
 

DeletedUser35251

Guest
Deze discussie mogen jullie voort zetten in het PM systeem van het forum en dan kunnen we hier doorgaan met de 'Grappige IGM's' :)
 

DeletedUser52559

Guest
Kwestie om dit topic dan maar wat terug in de goeie richting te duwen; een gesprek tussen mij en Billygeets nadat ik clears op hem stuurde(meestal zijn onze Pm's van dit niveau :eek:)

billygeets op 03.11. om 16:56 uur
Wat is met dat allemaal? Kunnen we daar wel eens onmiddelijk mee stoppen?
Alvast bedankt.

kill666 op 03.11. om 16:57 uur
Ik moet :(

billygeets op 03.11. om 16:57 uur
Nu niet in de slachtofferrol kruipen he, je bent een zelfstandig wezen met een eigen wil.

kill666 op 03.11. om 16:59 uur
ik wil :)

billygeets op 03.11. om 16:59 uur
Je moet en wil? :D

kill666 op 03.11. om 17:00 uur
ik kan :eek:

billygeets op 03.11. om 17:02 uur
Yes you can!

kill666 op 03.11. om 17:04 uur
ik weet ;)

billygeets op 03.11. om 17:05 uur
Ik denk.

kill666 op 03.11. om 17:06 uur
Doet het pijn?

billygeets op 03.11. om 17:07 uur
Yup. When I fell from heaven...

kill666 op 03.11. om 17:08 uur
..straight to hell?

billygeets op 03.11. om 17:09 uur
And then I met you, angel :eek:

kill666 op 03.11. om 17:11 uur
Momentje, ik moet je nog 24 clears, maar de nachtbonus doet even moeilijk.

billygeets op 03.11. om 17:12 uur
Ik had al het gevoel dat dat dorp minder kreeg dan dat het recht op had.

kill666 op 03.11. om 17:13 uur
Daarmee dat ik het even mededeel.
 
Bovenaan