Grappige IGM's

DeletedUser76162

Guest
Het is een mooie prestatie dat Ajacied stamloos iemand met een 'veelbelovende' stam heeft weggespeeld.
 
Reactiescore
3.584
Jammer dat hij het niet alleen deed dan ;) En het is totaal geen prestatie een onbemand account te edelen al zit dat account in de beste stam die de NL server ooit gekend heeft.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Forum is wat stilletjes en ik verveel mij dus,.... 1+1=2


Nog een bewijsje omdat het kan,
1bbf5a0d91784e72be2109a872f6b1e1.png


De heren op ajacied lezen het AF ter informatie.

Ik snap hem niet man
 
Reactiescore
3.584
ajacied raged omdat ik zei dat Niels al weken was gestopt op Araleth voor hij dat acc begon te edelen (hij was daar nogal heel fier op). Ik toon vervolgens bewijs en alsnog ontkent hij dat en trekt hij mijn woorden in twijfel, uitleggen wat er niet aan klopte zat er wel niet in. Dan ben je gewoon een incompetente speler waarbij ik niets meer te maken wil hebben.
 

DeletedUser76162

Guest
Jammer dat hij het niet alleen deed dan ;) En het is totaal geen prestatie een onbemand account te edelen al zit dat account in de beste stam die de NL server ooit gekend heeft.

Hij heeft een account waarvan hoge verwachtingen waren weggespeeld, het is een mooie prestatie.
 
Reactiescore
3.584
Jammer dat hij het niet alleen deed dan ;) En het is totaal geen prestatie een onbemand account te edelen al zit dat account in de beste stam die de NL server ooit gekend heeft.
 

DeletedUser27049

Guest
Jammer dat hij het niet alleen deed dan ;) En het is totaal geen prestatie een onbemand account te edelen al zit dat account in de beste stam die de NL server ooit gekend heeft.

Je bedoeld dat hoop ik niet als Humble is de beste stam die tw.nlooit gekend heeft? Ik ga er vanuit van niet maar ik zou het zo kunnen interpreteren.
 

DeletedUser60292

Guest
Je bedoeld dat hoop ik niet als Humble is de beste stam die tw.nlooit gekend heeft? Ik ga er vanuit van niet maar ik zou het zo kunnen interpreteren.
ondertussen moet je jannes toch al kennen, het kan best zijn dat hij dat bedoeld :D
ik ging er althans van uit dat hij dat bedoelde :D
 

DeletedUser78054

Guest
Jammer dat hij het niet alleen deed dan ;) En het is totaal geen prestatie een onbemand account te edelen al zit dat account in de beste stam die de NL server ooit gekend heeft.



Maakt opzicht niet uit, Ze konden niet op voorhand weten dat het account onbemand was.
Dit ligt dan meer aan humble die er nog geen nieuwe spelers voor heeft gevonden als het al enkele weken onbemand was.
 
Reactiescore
3.584
Jammer dat hij het niet alleen deed dan ;) En het is totaal geen prestatie een onbemand account te edelen al zit dat account in de beste stam die de NL server ooit gekend heeft.
 
Reactiescore
3.584
Linkmus krijgt 2 inc's van Humble het gevolg daarvan:

d81511c0a4524f4ba8ffac289a057e9c.png


Ondertussen in de Humble chat:

1e95c55e0d814334af1cef154f98a21e.png

072a7a9bc104430c9e06f96d439080cd.png


Pm word gelezen zonder een reactie maar dat pakt niet bij Linkmus hoor! Zie next:

f5d8b0140b6a45fcbdecc90e77cb13f1.png


Het gevolg daarvan is dat ik de aanval op hem onmiddellijk gestopt ben :s
 

DeletedUser78054

Guest
ik zou ook panikeren, aanvallen van je vijanden verwacht je toch nooit.
 

Deleted User - 947423

Guest
Ik moet wel zeggen dat linkmus zich heeft excuseert voor wat zijn Co stuurde in pm naar mij.
 
Bovenaan