DeletedUser76316 Guest 18. mei 2016 #41 Polyhymnia. zei: Hier moest ik persoonlijk wel om lachen En zeer toepasselijke dorpsnamen die ons team beschrijven Erg kwetsend Klik om te vergroten... Echt erg, het is: UW moeder
Polyhymnia. zei: Hier moest ik persoonlijk wel om lachen En zeer toepasselijke dorpsnamen die ons team beschrijven Erg kwetsend Klik om te vergroten... Echt erg, het is: UW moeder
Relatino0 Guest 28. mei 2016 #42 Vannochtend opeens 6 varkens , terwijl er duidelijk bijstaat dat het maximaal 5 is. Iemand een idee hoe dit kan? Niet dat ik het erg vind
Vannochtend opeens 6 varkens , terwijl er duidelijk bijstaat dat het maximaal 5 is. Iemand een idee hoe dit kan? Niet dat ik het erg vind
DeletedUser61161 Guest 28. mei 2016 #44 Absentminded zei: ws is je kampioen gelvl'd en was het toevallig een varkentje Klik om te vergroten... Inderdaad hadden wij ook
Absentminded zei: ws is je kampioen gelvl'd en was het toevallig een varkentje Klik om te vergroten... Inderdaad hadden wij ook
DeletedUser77455 Guest 21. jun 2016 #46 2pkrangeownz zei: waar is die bedank/+1 knop als je hem nodig hebt. Klik om te vergroten... Die is er nu!!
2pkrangeownz zei: waar is die bedank/+1 knop als je hem nodig hebt. Klik om te vergroten... Die is er nu!!