Grappige IGM's

Reactiescore
301
Ik heb geen probleem met pp verdienen op de markt, maar ik heb wel een probleem met mensen die een gigantische voorsprong kopen op de markt. Dat is imo puur oneerlijke concurrentie tegenover de andere spelers.
Tuurlijk mag hij zijn verdiende pp uitgeven, maar gewoon niet op zo'n manier.

dus je wilt eigenlijk dat TW een limiet legt op het maximaal uitgeven van pp per dag? zoals een LH? :D

succes om dat erdoor te krijgen :)
 
Reactiescore
38
dus je wilt eigenlijk dat TW een limiet legt op het maximaal uitgeven van pp per dag? zoals een LH? :D

succes om dat erdoor te krijgen :)

Nee, dat bedoel ik zeker niet.
Je kan pp verdienen zodat je jezelf kan voorzien van premium en andere dingen zonder zelf geld te moeten investeren in tw, maar ik vind het niet kunnen dat je er een voorsprong mee koopt. Dat is gewoon oneerlijk tegenover andere spelers. De ene wereld zou je niet mogen helpen om op een andere voordeel te verkrijgen.
 
Reactiescore
301
Nee, dat bedoel ik zeker niet.
Je kan pp verdienen zodat je jezelf kan voorzien van premium en andere dingen zonder zelf geld te moeten investeren in tw, maar ik vind het niet kunnen dat je er een voorsprong mee koopt. Dat is gewoon oneerlijk tegenover andere spelers. De ene wereld zou je niet mogen helpen om op een andere voordeel te verkrijgen.

ben ik mee eens, maar ja! Dit is onmogelijk om controle over te houden, en TW zelf zal het niet doen want nu verdienen ze alleen maar meer geld... dan zou je er al van moeten uitgaan dat geen enkele speler dit uit zichzelf doet, en dat is ook onmogelijk :(

ik verlang terug naar de oude werelden waar dat allemaal niet zomaar kon en waar de community zoveel anders was :D
 

DeletedUser38451

Guest
Eigenlijk zou iedereen de pp-abuser moeten aanvallen na de beginnersbescherming.
 
Reactiescore
973
Indeed.
 
Reactiescore
301
val ik onder pp-abusers? ran g 61 met 580 puntjes? net niet denk ik hé? :D

koop af en toe eens 's avonds wat gs maar enkel als ik nodig heb :D
 

DeletedUser76978

Guest
Als je dicht bij mij ligt ben je wel een pp abuseren en zal ik even langskomen met kata :bijl:
 

DeletedUser64230

Guest
volledige top 100 is volgensmij schuldig aan licht pp abuse
maar wat doe je eraan, keepin up with innogames!
 

DeletedUser76978

Guest
En wat is de reden dat ik een kata emoticon moet neerzetten? Als ik daar een bijl wil neerzetten dan zet ik daar een bijl.

Dat is mooi :)
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zou zeggen laat zeker het resultaat van die plannen zien hier, maar dit gaat nergens meer over.
Dus laten we hier eens nieuwe IGM's showen.
 
Reactiescore
47
raar dat Adriaanw spelers blokkeerd na een bericht, terwijl hij vrolijk tegen ons begon te praten:confused:
 
Reactiescore
47

DeletedUser39778

Guest
Word meteen gepest :'(


The Angels of Death 24.01.16 14:44
Opzich is het simpel..
Of je laat mijn stamgenoten met rust of wij komen langs :D

XXXX 24.01.16 14:45
Heel simpel..
Scouten zie ik als aanval.

The Angels of Death 24.01.16 14:46
Heel simpel..
Stoppen of na 4dagen al de volle laag krijgen.

XXXX 24.01.16 14:46
succes :)

The Angels of Death 24.01.16 14:46
Thx

XXXX 24.01.16 14:46
Val aleen terug aan omdat hij begint. :)

The Angels of Death 24.01.16 14:47
Ik hoor wel wat ervan komt.

XXXX
vraagje, is het eigenlijk wel leuk om via pp's zo erg uit te lopen?

 

DeletedUser64230

Guest
Kijk, pp abuse alas
Doe er zelf niet aan af
Maar das gewoon verdrietig

hoe bedoel je?

Sorry voor de late reactie
Wanneer mensen ddoor tw een ban krijgen worden alle pm mogelijkheden geblokkeerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan