Grappige IGM's

DeletedUser27049

Guest
De manier waarop Ftype zijn macht uit is vrij lachwekkend vind ik :D

Het draait niet zozeer om macht uiten, meer om het verhinderen dat mensen die ene bb met bv. 25/26/25 edelen.

Er is niets zo irritant als mensen die je farms edelen, dat heeft ons eergisteren nog rover gekost :p
 
Reactiescore
1.075
vertel het eens aan papa :(
 

DeletedUser27049

Guest
Om 21:26 ->

644d9e568851359614319475854f2df3.png



toevallig wat we nodig hadden voor rover, aanval komt 2u later aan en dorpje was ondertussen geëdeld :( onze troepen hebben kerst daar gevierd, onder de grond. :(
 
Reactiescore
1.075
haha da's noob hoor :(
 
Reactiescore
1.075
idd, vooral co blamen :$
 

DeletedUser

Guest
wees blij dat ik alles niet post, haha voor een ieder die de gehele pm wilt en even wilt lachen even een aanvraag naar As,ilaydying per pm!
 

DeletedUser57788

Guest
wees blij dat ik alles niet post, haha voor een ieder die de gehele pm wilt en even wilt lachen even een aanvraag naar As,ilaydying per pm!

Het is vooral grappig dat jij er pas 8 dagen nadien mee op de proppen komt, net nadat ik een goed argument aanhaalde van dat dorpje met 20k grondstoffen.
En het is best zielig om telkens de persoon achter een account proberen aan te pakken in plaats van het account zelf (waar het hier dus om draait)
 

DeletedUser

Guest
jij bent het persoon achter het account :), bovendien was ik er inderdaad niet mee bezig (omdat ik andere dingen te doen heb), tot je jou grote mond weer eens open deed en anti, as.ilaydying propoganda probeerde te voeren ;).
 

DeletedUser57788

Guest
Ik weet niet wat jij verstaat onder een grote mond, maar als je uw eigen reacties bekijkt dan weet je dat uw reacties gewoon overdreven zijn.

En ik beheer inderdaad het account, maar wat jij probeert te doen is mijn persoonlijk leven te betrekken in een discussie dat enkel om de accounts gaat. En voor je nu weer gaat zeggen dat ik zelf persoonlijke elementen aanhaalde, dat was enkel maar om de context neerzetten zodat je begreep waar ik op doelde, dat is dus een compleet ander scenario
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
(0)
 
Bovenaan