DeletedUser74621
Guest
Dus je zegt dat Vitae weggespeeld gaat worden? strookt niet met wat je anders zegt he domoor![]()
Grote praatjes in jouw positie.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dus je zegt dat Vitae weggespeeld gaat worden? strookt niet met wat je anders zegt he domoor![]()
Niet quoten.. Ik heb eventjes een noobcensuur aangebracht op mijn AF accountje.Grote praatjes in jouw positie.
Grote praatjes in jouw positie.
Hij spreekt zichzelf tegen. Hoezo zijn dat dan grote praatjes van mij? Leer eens lezen wil je![]()
Krepox heeft een dubbelaccount
Reported
"domoor" gelijk denigrerend reageren terwijl je zelf altijd ligt te wenen als iemand oppermachtig overkomt (waar jij je dus aan ergert bij krepox)
Hypocriet kindje.
Lachwekkend jij
Te wenen als iemand oppermachtig overkomt?? Wat een grap ben jij. Ik erger me niet aan krepox, hij is gewoon grappig
.
Leer aub wel Nederlands en ga lekker het nubje spelen IG, want je reageerde in eerste instantie op een post van me die correct was??
Wat een kleuter ben je, domme nub![]()
Hahaha ja, Zombie... Mooie tijden.WAO valt eigenlijk wel te vergelijken met EQUI, Seau met Break en Vitae met |P|.
Waar gebruik ik verkeerd standaard Nederlands dan?
Overigens had ik al verwacht dat je 0,0 procent inhoudelijk zou gaan reageren wat weer typerend is voor jou.
Misschien zou jij ook eens een dubbelaccounts moeten maken, reageert er toch iemand op je posts.Krepox heeft een dubbelaccount
Reported
inhoudelijk reageren? Moet je ook eerst inhoudelijk posten. Dat doe je niet, je reactie was schrijnend en je maakt er jezelf enkel belachelijk mee![]()
Zegt er een wat.
Blaast van een hoge toren met je nubje IG.
Heb je enkele kennis over waar ik speel dan?
Hypocrietje.
Hahaha ja, Zombie... Mooie tijden.WAO valt eigenlijk wel te vergelijken met EQUI, Seau met Break en Vitae met |P|.
Je bent ECHT dom he? Reageren op een post die voortgaat op de mening van iemand anders en zo correct is bekritiseren? Vervolgens verwonderd zijn dat je zo'n reactie krijgt.
Jongen, je bent een hopeloos geval. Erg dat Seau zo'n debielen toelaat, maar ach. Je zou goed passen bij SWAT![]()
Misschien zou jij ook eens een dubbelaccounts moeten maken, reageert er toch iemand op je posts.
Niet in Seau? Je kruipt wel graag in hun reet.
Je bent bevorderd tot meest trieste persoon die ik hier op het AF al zag, Full retard mode = Sleepless Nights![]()
Nice inhoudelijke post![]()