Grappige IGM's

DeletedUser74138

Guest
geen grappige, maar vond hem wel deze thread waardig

LGTTLjN.png

Ik word echt al die voorgemaakte PM's beu :mad:

die mededeling was helemaal niet voorgemaakt was helemaal speciaal voor jouw geschreven.
vriendelijk hé?

om op de anderen te antwoorden, neen ik ben geen 10jaar oud en neen ik heb geen dyslexie.
ik had gewoon niet veel tijd maar wou toch een bondige en overtuigende uitnodiging sturen ;)

wat is dat toch erg he zo een speLings fout :p
 

DeletedUser74055

Guest
die mededeling was helemaal niet voorgemaakt was helemaal speciaal voor jouw geschreven.
vriendelijk hé?

om op de anderen te antwoorden, neen ik ben geen 10jaar oud en neen ik heb geen dyslexie.
ik had gewoon niet veel tijd maar wou toch een bondige en overtuigende uitnodiging sturen ;)

wat is dat toch erg he zo een speLings fout :p

Ben je geen 10 jaar oud?
Hoe oud dan? 8? 9?
 

DeletedUser

Guest
die mededeling was helemaal niet voorgemaakt was helemaal speciaal voor jouw geschreven.
vriendelijk hé?

om op de anderen te antwoorden, neen ik ben geen 10jaar oud en neen ik heb geen dyslexie.
ik had gewoon niet veel tijd maar wou toch een bondige en overtuigende uitnodiging sturen ;)

wat is dat toch erg he zo een speLings fout :p

als leiding/recruiter sta je ten toon voor je stam. Als de uitnodiging niet eens op een deftig niveau kan, hoe moet men dan denken dat jouw stam wel deftig niveau heeft?
 

DeletedUser74138

Guest
ja dat begrijp ik wel, het is gewoon dat ikzelf nog maar net terug herbegonnen ben.
ik wist echt niet dat het zo serieus genomen werd.. nu weet ik het dus wel :)
 

DeletedUser

Guest
hoe hoger het noob gehalte, hoe hoger het wannebe pro gehalte ;)
 

DeletedUser

Guest
ja dat begrijp ik wel, het is gewoon dat ikzelf nog maar net terug herbegonnen ben.
ik wist echt niet dat het zo serieus genomen werd.. nu weet ik het dus wel :)

Random leden recruiten zonder ook maar enige info over hen is niet echt hoe je te werk wilt gaan. Je invite ons zonder dat je iets van ons weet :p Dan weet ik al dat het niet veel zal voorstellen
 

DeletedUser

Guest
Random leden recruiten zonder ook maar enige info over hen is niet echt hoe je te werk wilt gaan. Je invite ons zonder dat je iets van ons weet :p Dan weet ik al dat het niet veel zal voorstellen

Sommige mensen geloven nog in het principe wie niet goed is kan goed worden ;)
Als je een zeer goede leiding een noobstam geeft, dan zal de leiding misschien wel veel werk hebben (zeker ih begin), maar de stam wel ferm omhoog kunnen trekken.

Een stam is zo goed als zijn beste speler indien er leergierigheid is, en zo slecht als zijn slechtste speler als er geen loyaliteit is.
 

DeletedUser62766

Guest
Sommige mensen geloven nog in het principe wie niet goed is kan goed worden ;)
Als je een zeer goede leiding een noobstam geeft, dan zal de leiding misschien wel veel werk hebben (zeker ih begin), maar de stam wel ferm omhoog kunnen trekken.

Een stam is zo goed als zijn beste speler indien er leergierigheid is, en zo slecht als zijn slechtste speler als er geen loyaliteit is.

Quoted for truth
 

DeletedUser

Guest
Er wordt ook veel te overdreven gereageerd op spelfouten.
leuk dat je ABN kan schrijven maar daar win je geen (tw) oorlogen mee ;)
Een goed bericht met motivatie vind ik belangrijker (dat was het trouwens niet van the rainmaker maar vind t beetje laf om hem op spelfouten voor schut te zetten)
 
Reactiescore
5.702
Het punt is dat als je iemand benaderd met een spelling en taalgebruik van een 8 jarig kind je niet serieus genomen wordt. Dit geld voor mij dan..
 

DeletedUser

Guest
Het punt is dat als je iemand benaderd met een spelling en taalgebruik van een 8 jarig kind je niet serieus genomen wordt. Dit geld voor mij dan..

Als het verhaal/plan goed is vind ik het niet erg.
(klopt wel dat het vaak jongere kinderen zijn die geen goed plan/verhaal hebben, maar om dat dan bij grappige IGM's te zetten?)
 

DeletedUser

Guest
Daan zal het wel weten als wannabe-expert :)

Inderdaad, ik ben vast en zeker een expert in het ontdekken van wannebe's. En met al mijn ervaring en expertise kan ik volledig overtuigd zeggen dat jij perfect aan deze voorwaarde voldoet.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen geloven nog in het principe wie niet goed is kan goed worden ;)
Als je een zeer goede leiding een noobstam geeft, dan zal de leiding misschien wel veel werk hebben (zeker ih begin), maar de stam wel ferm omhoog kunnen trekken.

Een stam is zo goed als zijn beste speler indien er leergierigheid is, en zo slecht als zijn slechtste speler als er geen loyaliteit is.

Klopt, maar hoe vaak komt dit voor?

Op w39 zou dit wel nog kunnen slagen. Aangezien er geen ms zijn kan iedere noob wel een trein juist timen daar, maar in een ms wereld zie ik het niet snel gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt, maar hoe vaak komt dit voor?

Op w39 zou dit wel nog kunnen slagen. Aangezien er geen ms zijn kan iedere noob wel een trein juist timen daar, maar in een ms wereld zie ik het niet snel gebeuren.

Zeg jij nu serieus dat het verschil tussen goed en slecht afhangt van het kunnen timen?
Elke noob die zich een paar uur bezig houd met timen kan dat al...
 

DeletedUser

Guest
Zeg jij nu serieus dat het verschil tussen goed en slecht afhangt van het kunnen timen?
Elke noob die zich een paar uur bezig houd met timen kan dat al...

Nee maar het maakt wel een verschil, en je kan het idd makkelijk leren, maar hoeveel noobs doen hier de moeite voor?
 

DeletedUser

Guest
ik ben pas weer begonnen, dus zal er even aan moeten om alles weer onder de knie te krijgen.
Dus zal wel even aan de bak moeten om alles weer te leren :)
 

DeletedUser66265

Guest
Klopt, maar hoe vaak komt dit voor?

Op w39 zou dit wel nog kunnen slagen. Aangezien er geen ms zijn kan iedere noob wel een trein juist timen daar, maar in een ms wereld zie ik het niet snel gebeuren.

Zeg me alstjeblieft dat dit een mislukte grap is, of dat dit een trol account van je op het af is..
Ms werelden zijn juist makkelijker voor noobs.
 
Bovenaan