Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Ah je speelt met zelfverneuks. Dan is je AN voor een Nederlander wel erg treurig :eek:
Maar laat ik het daar maar niet over hebben ;)

Gr
 

DeletedUser

Guest
Ah je speelt met zelfverneuks. Dan is je AN voor een Nederlander wel erg treurig :eek:
Maar laat ik het daar maar niet over hebben ;)

Gr

Jij bent echt een kneus he, gebruik ik in een post een beetje brabants/vlaams van wye the fuck not. Kan ik geen ABN volgens jou, D'oh het niveau is weer hoog vandaag.
Ga jij maar gewoon weer braaf onder je steen kruipen, Geen zin in van die bijdehand gezeur van knuppel nummer 40356 vandaag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
88
Jij bent echt een kneus he, gebruik ik in een post een beetje brabants/vlaams van wye the fuck not. Kan ik geen ABN volgens jou, D'oh het niveau is weer hoog vandaag.
Ga jij maar gewoon weer braaf onder je steen kruipen, Geen zin in van die bijdehand gezeur van knuppel nummer 40356 vandaag.

Term ABN bestaat niet meer omdat dialecten als West-Vlaams ook als beschaafde taal gezien worden.
Tegenwoordig zeggen we AN.

Ik doe even mee met de discussie dacht ik :p
 

DeletedUser

Guest
Interessante reactie to say the least.. Snel op je teentjes getrapt? Ik zei notabene nog dat ik het er niet over wil hebben (want het boeit me geen f..).

Krijg bijna het vermoedde dat het ene belg is :D
En ik had het hier over, dat 'ene' snap ik ook wel dat als je belg bent dat je dit zo typt. Kom zelf ook uit brabant!
 

DeletedUser

Guest
Interessante reactie to say the least.. Snel op je teentjes getrapt? Ik zei notabene nog dat ik het er niet over wil hebben (want het boeit me geen f..).


En ik had het hier over, dat 'ene' snap ik ook wel dat als je belg bent dat je dit zo typt. Kom zelf ook uit brabant!

Dan nog blijf ik jou een spelling nazi vinden bij deze :p En dat is een doodnormale reactie jegens spelling nazi's IMHO.
 

DeletedUser

Guest
Ach joh trek het je niet zo aan ;)
Ik vond het een leuke opmerking en je snapt ook waarom. + je weet dat ik gelijk heb :)
 

DeletedUser

Guest
Ach joh trek het je niet zo aan ;)
Ik vond het een leuke opmerking en je snapt ook waarom. + je weet dat ik gelijk heb :)

Behalve als ik gelijk heb uiteraard ;) Maar ach soms zo uit de hoek vliegen tegen iemand is ook leuk.
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen moeten zich echt continu onbegrepen voelen op deze aardkloot..

alexdr 19.01.15 12:35
hee maat,

Heb jij misschien een pijl en boog zodat ik cupido kan spelen?

Alvast bedankt

Haze. 19.01.15 15:57
?

Twan / [player]Haze.[/player]

alexdr 19.01.15 16:31
hmmmm, zou jij anders misschien een schep kunnen geven of lenen.
dan kan ik een hele grote kuil graven

Haze. 19.01.15 16:32
Ik kan je wel een deksel geven zodat we dit gesprek af kunnen sluiten?

Twan / [player]Haze.[/player]

alexdr 19.01.15 16:33
Daar doen we het voor.

Alvast bedankt;)

P.s. wel een houten deksel
 

DeletedUser72261

Guest
Sommige mensen moeten zich echt continu onbegrepen voelen op deze aardkloot..


alexdr 19.01.15 12:35
hee maat,

Heb jij misschien een pijl en boog zodat ik cupido kan spelen?

Alvast bedankt

superryan94 19.01.15 12:38
Boogschutters staan uit op deze wereld.

alexdr 19.01.15 16:31
hmmmm, zou jij anders misschien een schep kunnen geven of lenen.
dan kan ik een hele grote kuil graven

superryan94 19.01.15 16:34
Je kan beter zelf kata's maken.

alexdr 19.01.15 16:35
En hoe zit het dan met de tandpasta?

superryan94 19.01.15 16:40
Daarmee zou je je tanden is mee moeten poetsen. Scheeld een hoop.

alexdr 19.01.15 16:40
bedankt voor het advies

Ik had hem ook. Ik dacht in het begin overigens series te kunnen blijven, lukte niet...
 

DeletedUser

Guest
Heb m maar geblokkeerd, als er iets is waar hij op uit is dan is het vast en zeker niet interessant. :p
 

DeletedUser66966

Guest
Heb m maar geblokkeerd, als er iets is waar hij op uit is dan is het vast en zeker niet interessant. :p
Je had hem moeten doorverwijzen naar mij. Ik krijg graag spamberichten, dat geeft me altijd een reden om terug te spammen. :D:D:cool:
 

DeletedUser75237

Guest
Wij haalden een grapje uit met ons doelwit... Star Trek-fans zullen het herkennen :) Hij vond het niet zo grappig :(

lollystok14 02.02.15 12:47
Hahahahahha, deze gast. Je valt me aan om 07;00 op een zondag ! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA jij hebt echt niks te doen op een zaterdagavond. Sws in je eentje op de bank zitten chillen, ga een sociaal leven proberen te zoeken. Heb nog veel plezier van me dorpen xxxxlollystok14

Bolletje Dons 02.02.15 12:52
Beste,

We zijn Rockst@r. Zet uw dorpen leeg en geef u over. Wij zullen uw dorpen bij ons account voegen. Verzet is zinloos.

•••

We zijn Rockst@r. Zet uw dorpen leeg en geef u over. Wij zullen uw dorpen bij ons account voegen. Verzet is zinloos.

•••

We zijn Rockst@r. Zet uw dorpen leeg en geef u over. Wij zullen uw dorpen bij ons account voegen. Verzet is zinloos.

•••

...

Wij heetten btw Rockst@r maar noemen nu Bolletje Dons.
 

DeletedUser37428

Guest
jellizer123 22.10.15 17:51
Beste wereldgenoten,

Jammer genoeg is er vandaag iets gebeurd dat deze wereld veranderd/beslist heeft. Alles wat iedereen opgebouwd heeft gaat dus naar de **** door een paar mensen waarbij respect ver te zoeken is. Verder ga ik het niet meer veel over die groep hebben, want ik zou ze te veel respect geven als ik er meer over zou schrijven.

Is het een stab, is het een afspraak, is het een laffe actie, je kan het noemen wat je wilt maar eigenlijk schieten er woorden tekort om deze actie te beschrijven. Ikzelf persoonlijk zie het als een stab, aangezien je niet zomaar naar de vijand overloopt...

Genoeg gezaagd, denk dat er genoeg over gezegd is geweest. Maar hier laat ik het niet bij! Ik wil graag van deze wereld nog iets maken, dat al de moeite die iedereen in zijn account heeft gestoken nu niet verloren gaat. Ik weet dat error al aan het juichen is, wat zeer zielig is, en dat iedereen de hoop heeft opgegeven maar dat kan ik gewoon niet snappen. Ik zou wel is willen weten hoeveel tijd en moeite jullie in jullie account hebben gestopt. Hoeveel nachten ben je speciaal opgebleven om tribalwars te spelen? In mijn geval veel, en ik denk in jullie gevallen ook.

Dus als je nog iets wilt doen met deze wereld, pm me gerust! Ik wil graag met jullie praten over oplossingen hoe deze wereld toch nog als een normale wereld kan verlopen. Error: betekent die zin 'winnaar van wereld 40' zoveel voor jullie? Willen jullie geen plezier meer beleven op deze wereld met jullie grote accounts? Jullie denken nu wss van: 'hoe wanhopig is die kerel?' Tjah, denk dat maar maar houd in jullie achterhoofd dat jullie nu de hoop van een honderdtalspelers in de vuilbak gooien...

En nu wat error wel verdiend: een lofprijzing!
Bedankt error dat jullie elke week klaarstonden met een nieuwe stab!
Bedankt error voor de leuke oorlogstatistieken tegen bibber! (voor de mensen die het niet weten: bibber heeft heel erg hard gewonnen tegen error).
Bedankt error voor deze superleuke wereld! (kuch kuch)

Bij mij is iedereen welkom! Je verleden boeit me niet! Vertrouwen is er om te winnen, niet om te verliezen, dat is mijn motto.

Jelle

ps: dit bericht is naar ongeveer iedereen van de wereld gestuurd

Lololololol. Deze was geweldig!
 

DeletedUser49913

Guest
Het blijft ook wel grappig dat je PM's krijgt als je iedereen 1 scout aanval stuurt :p
Vooral dat sommige zeggen dat die wel echt gaat doodlopen :D
 
Bovenaan