Grappige IGM's

DeletedUser69517

Guest
Ow trouwens, die 150 pp heb ik er best voor over, naar welk acc moet t en hoe weet ik dat je je aan je woord houd? :p

Ik ben een man van mijn woord, acc: Aesthetician.
Bij deze op het forum officieel beloofd.
 

DeletedUser69517

Guest
Dat is nog voor mijn tijd :eek: dus wil ik je uitleg alsnog :D

Ik had een eigen succesvolle lokale stam, General-B wilde met mij een elite-stam samen maken, hiermee ging ik akkoord omdat ik 't goed met hem kon vinden. Enfin, zusammen: Surgeon gemaakt.
Ging allemaal prima, top 5 overal, top 1 continentaal.
Toen had General-B een vv van een stamgenoot al zijn troepen weggestuurd op eigen targets en begon hij deze zelf te edelen. Hier lulde hij zich nog onderuit ook. Hij heeft de stam laten geloven dat ik spion was van mijn eigen stam en mijn rechten werden van me ontnomen, op basis van echt poep materiaal.
En uit het niets, vertrok General-B met de 7 beste leden v/d stam naar [R]' en kreeg ik nog geen 10 minuten later na het verlaten van 3 spelers massa's op me dak, hield dit nog 2 weken vol. En toen had hij ook zelfs mijn pbg's tegen mij opgezet, heb al vele jaren TW erop zitten maar zoiets als op w33 heb ik nog nooit meegemaakt.
5 vs 1 deed mij uiteindelijk de das, en mijn spelplezier.

Dit is het zo, kort samengevat.
 

DeletedUser71152

Guest
Aha nu snap ik je handtekening! :)

Bedankt voor de samenvatting en ik snap dat je dan boos ben, want wat er gebeurt is slaat nergens op :eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Die Dao heeft een gespleten persoonlijkheid :eek:

13f1af1ab2e3ce93a2ce488444bf3eb5.png


Jij was het meester brein van dat hele plan zeker :D

ik ben de badass zonder team :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan