Grappige IGM's

Reactiescore
2.508
zwarte pinguin 05.06.13 15:57
hallo

ik ben aardig en ik ga graag op vakantie naar engeland en frankrijk en ik dacht meschien zitten zulkke mensen ook wel bij jullie in de stam... dus mag ik erbij?

groetjes

Out of Time 05.06.13 16:04
De beste sollicitatie ooit -_-
_____________________________
Met Vriendelijke Groet,
[player]Out of Time[/player]|Aldo

Leiding [ally]Pro.[/ally]

zwarte pinguin 05.06.13 16:16
waar is me uitnodeging?

....
 

DeletedUser

Guest
Grappig te zien hoe mensen denken dat je met noobs praten maar keihard getrolt worden.
 

DeletedUser66324

Guest
niet verwacht dit van zo.n ervaren speler te zien.. als je zo ervaren bent waarom dan willen dat anderen stoppen.


Flexibility 05.06.13 16:55
Heey buur,

Zoals je dus ziet liggen wij dicht bij elkaar, dit betekent voor jou dat je nu te maken hebt met een sterke tegenstander. Hierdoor raad ik dus aan om op nieuw te beginnen aangezien je anders een van onze farms wordt. Nu denk je vast dat ik maar grapjes maak maar de achterstand die je oploopt door nu te herstarten is veel kleiner dan als ik je na de beginners bescherming helemaal leeg plunder, en dat elke dag lang. Dodgen zal voor jou niet gaan aangezien we hier met een 24/7 team spelen.

Het blijft jou keus, maar ik geef je enkel advies, niemand heeft er baat bij als je op deze plek blijft.

Om je even duidelijk te maken met wie je te maken hebt zijn hier een paar van onze werelden:

-Sander-

-Kimme-
-Loneranger
-Battlerider

-Christophe-

-Durante A
- Lord Peletier

-Poelman-

-bloyce



_______________________
Team [player]Flexibility[/player]
Code:
-Sander

[/quote]
 

DeletedUser48278

Guest
Dan kijk je naar de ervaring en zie je alleen maar kutaccounts waar nog nooit iemand van heeft gehoord. :D :D :D
 

DeletedUser40933

Guest
niet verwacht dit van zo.n ervaren speler te zien.. als je zo ervaren bent waarom dan willen dat anderen stoppen.


Flexibility 05.06.13 16:55
Heey buur,

Zoals je dus ziet liggen wij dicht bij elkaar, dit betekent voor jou dat je nu te maken hebt met een sterke tegenstander. Hierdoor raad ik dus aan om op nieuw te beginnen aangezien je anders een van onze farms wordt. Nu denk je vast dat ik maar grapjes maak maar de achterstand die je oploopt door nu te herstarten is veel kleiner dan als ik je na de beginners bescherming helemaal leeg plunder, en dat elke dag lang. Dodgen zal voor jou niet gaan aangezien we hier met een 24/7 team spelen.

Het blijft jou keus, maar ik geef je enkel advies, niemand heeft er baat bij als je op deze plek blijft.

Om je even duidelijk te maken met wie je te maken hebt zijn hier een paar van onze werelden:

-Sander-

-Kimme-
-Loneranger
-Battlerider

-Christophe-

-Durante A
- Lord Peletier

-Poelman-

-bloyce



_______________________
Team [player]Flexibility[/player]
Code:
-Sander
[/QUOTE]


Geen schrik van hebben.

Is een prutser, hij lag naast mij op classic 4:

http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&mode=conquers&id=1987993&type=all&newplayer=2192379&pn=-1
 
Reactiescore
278
Haha, ik zou toch overnieuw beginnen hoor! Lijkt mij een ervaren speler .=.
 

DeletedUser69453

Guest
Hij heeft zijn best gedaan zo een PM te typen! RESPECT!
 
Reactiescore
278
Ik heb dat nog nooit hoeven doen, mensen gaan altijd uit zichzelf al op delete :swag:
 

DeletedUser66324

Guest
Haha ik maak me ook geen zorgen hoor :p maar ik kende zijn naam, en kwist dat ik niet de enige was dus dacht.. plaats het even hier haha.

@Sebastian Valmont, Dat heb je goed gedaan :)

En nee kga niet overnieuw beginnen haico5 xd. Ik lig zelf ook niet heel dichtbij hem, een stamgenoot ligt dichterbij. maar ervaren of niet, als hij zich meteen doodloopt is hij degene die opnieuw begint :p
 
Reactiescore
278
Haha ik maak me ook geen zorgen hoor :p maar ik kende zijn naam, en kwist dat ik niet de enige was dus dacht.. plaats het even hier haha.

@Sebastian Valmont, Dat heb je goed gedaan :)

En nee kga niet overnieuw beginnen haico5 xd. Ik lig zelf ook niet heel dichtbij hem, een stamgenoot ligt dichterbij. maar ervaren of niet, als hij zich meteen doodloopt is hij degene die opnieuw begint :p

Het was ook een grapje hoor :p
 
Bovenaan