Grappige IGM's

DeletedUser21972

Guest
Vind het zelf wel een interessant onderwerp.

Het correcte om te doen is zoals skeeretata zegt,
maar hawks009 is wel zeer onwetend! en zou waarschijnlijk hetzelfde ongeveer gedaan hebben als Spanking The Egos.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zeg toch ook niet dat het ze niet gelukt zou zijn als ze het eerlijk hadden verteld?

Mijn punt is gewoon dat het toch geen zin heeft om zo'n ventje voor de gek te houden. Hij wist wss niet eens wat hem overkwam.

En wat wil je bereiken met dat punt?
 
Reactiescore
43
Vind het zelf wel een interessant onderwerp.

Het correcte om te doen is zoals skeeretata zegt,
maar hawks009 is wel zeer onwetend! en zou waarschijnlijk hetzelfde ongeveer gedaan hebben als Spanking The Egos.

Ik snap niet wat voor nut het heeft je vijand te helpen anders, als je iemand voorbij gaat bij bijvoorbeeld voetbal geef je toch ook niet van te voren aan welke kant je opgaat :eek: neen, meestal doe je er nog een leuke schijnbeweging bij ook. Verder loop ik er niet mee te 'pronken' ik vond het gewoon grappig om te posten.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat voor nut het heeft je vijand te helpen anders, als je iemand voorbij gaat bij bijvoorbeeld voetbal geef je toch ook niet van te voren aan welke kant je opgaat :eek: neen, meestal doe je er nog een leuke schijnbeweging bij ook. Verder loop ik er niet mee te 'pronken' ik vond het gewoon grappig om te posten.

Je vergelijking slaat nergens op, je gaat toch niet als ervaren voetballer een knulletje dat net komt kijken zoek spelen? Daar leert hij niets van.

Ik speel pas weer een maand of 4 TW en ik merk dat de noobjes gewoon lekker de grond in worden geboord. Vind je het gek dat w31 zo snel doodgebloed is? Spelersgroep wordt kleiner en kleiner.
 

DeletedUser21972

Guest
Ik snap niet wat voor nut het heeft je vijand te helpen anders, als je iemand voorbij gaat bij bijvoorbeeld voetbal geef je toch ook niet van te voren aan welke kant je opgaat :eek: neen, meestal doe je er nog een leuke schijnbeweging bij ook. Verder loop ik er niet mee te 'pronken' ik vond het gewoon grappig om te posten.

Ik weet niet waar je me quoteerd, want ik zei net dat ik je begrijp.
Maar skeeretata heeft ook gelijk!
 
Reactiescore
43
Je vergelijking slaat nergens op, je gaat toch niet als ervaren voetballer een knulletje dat net komt kijken zoek spelen? Daar leert hij niets van.

Ik speel pas weer een maand of 4 TW en ik merk dat de noobjes gewoon lekker de grond in worden geboord. Vind je het gek dat w31 zo snel doodgebloed is? Spelersgroep wordt kleiner en kleiner.

Dus, als jij een gewone wedstrijd speelt en er is er eentje die voor de eerste keer opgesteld wordt ga je hem een beetje wegwijs helpen als tegenstander dat slaat pas nergens op :eek:.

En ach, daar ligt het niet aan dat de spelersgroep kleiner wordt dat heeft met hele andere dingen te maken om maar een antwoord te geven daarop die kunnen dan gewoon terug herstarten of starten op de casual.
 

DeletedUser63354

Guest
Duidelijk maken dat het in mijn ogen best een sneue actie is waar hij mee loopt te pronken. Ik had het anders gedaan.

Hij vindt het gewoon grappig. Pronken is pas als je er hekemaal trots mee gaat doen.
Ik had het wss ook andera gedaan, maargoed, ieder zijn eigen mening.
 

DeletedUser

Guest
Dus, als jij een gewone wedstrijd speelt en er is er eentje die voor de eerste keer opgesteld wordt ga je hem een beetje wegwijs helpen als tegenstander dat slaat pas nergens op :eek:.

En ach, daar ligt het niet aan dat de spelersgroep kleiner wordt dat heeft met hele andere dingen te maken om maar een antwoord te geven daarop die kunnen dan gewoon terug herstarten of starten op de casual.

Ja, ik zou met 15 jaar voetbalervaring een jongen van een jaar of 13 die nog geen bal heeft aangeraakt wel wat dingen bijbrengen.
 
Reactiescore
43
Ja, ik zou met 15 jaar voetbalervaring een jongen van een jaar of 13 die nog geen bal heeft aangeraakt wel wat dingen bijbrengen.

Ach, hij was niet eens 13 dat kon ik daarna nog wel opmaken op zijn manier van typen etc.. Daarbij staat leeftijd los van kunnen in een spel? Ervaring ja inderdaad, maar als 13-jarige kun je al op het gemak doorhebben hoe je moet taggen. Ik heb hem ook niet wijsgemaakt dat het geen trein was, hij is er niet eens over begonnen. Dus wat is je punt eigenlijk? Had ik uit mezelf moeten zeggen dat hij niet moest dodgen omdat het een trein was? Dan was het resultaat nog steeds hetzelfde en had ik (minimale) verliezen, daar ging het me eigenlijk niet eens om als die jongen me niet gepmed had was het ook 'normaal' gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Je vergelijking slaat nergens op, je gaat toch niet als ervaren voetballer een knulletje dat net komt kijken zoek spelen? Daar leert hij niets van.

Ik speel pas weer een maand of 4 TW en ik merk dat de noobjes gewoon lekker de grond in worden geboord. Vind je het gek dat w31 zo snel doodgebloed is? Spelersgroep wordt kleiner en kleiner.

Een wereld hoort toch minder spelers te krijgen, dat heeft hier ook niets mee te maken.
Die jongen werd toch wel geedeld, de wereld word dan dus toch wel een stukje kleiner.

In de natuur hoort een zebra toch ook geen leeuw op te eten, Spanking the egos is de leeuw, de wereld hoort kleiner te worden, als niemand iemand edelt gaat het ook niet goed.
 

DeletedUser21972

Guest
Een wereld hoort toch minder spelers te krijgen, dat heeft hier ook niets mee te maken.
Die jongen werd toch wel geedeld, de wereld word dan dus toch wel een stukje kleiner.

In de natuur hoort een zebra toch ook geen leeuw op te eten, Spanking the egos is de leeuw, de wereld hoort kleiner te worden, als niemand iemand edelt gaat het ook niet goed.

:confused::confused::confused:

LOL XD
 

DeletedUser

Guest
Met die spelersgroep bedoelde ik het feit dat de wereld z'n rim al heeft bereikt :p
 

DeletedUser

Guest
Basz.- 14.05.13 00:12
je moet wel echt een bitchass motherfucker zijn om zo snel zo sneaky iemand te edelen, toch grappig dat je dan van die nolivers heb die dan de hele dag lopen te haasten om zoiets te doen...

Basz.- 14.05.13 15:50
trouwens Perm is wel nep hoor, noem het sperm dat past beter bij het kleverige smerige karakter dat je heb...


Hahaha. Ik ben beledigd..
 
Bovenaan