Grappige IGM's

DeletedUser56707

Guest
Griffelman 26.07.12 13:59
Beste,

Het zou een eer zijn als u ons zou joinen,
we hopen op een suc6! Dat gaat zeker lukken.
Ik hoop dat u het aanbod aanvaard.

M.v.g.,
de Stamleiding ; [ally]#TAWS#[/ally]

tommyking 27.07.12 18:00
Hi
-
Plaatje nodig?
Thomas

Griffelman 27.07.12 23:19
Beste,

Bedankt voor het aanbod, ik vraag even
aan anderw wat ze er van vinden.

Ik weet dat u zich bevind in ern stam,
dus u komt ons niet versterken?

tommyking 27.07.12 23:47
Hallo,

mijn naam is [player].KoppieKoffie[/player]
Ik doe hier tijdelijk de vv.
Ik wil bij deze kenbaar maken, dat de interesse erg hoog ligt.

Ik zou daarom ook graag meer informatie over de stam willen.

Nu wat over mijzelf ([player].KoppieKoffie[/player])

Mijn naam is Pat. Je zal vast denken: "Pat, wat een rar naam!" Maar als je er verder over nadenkt, is het zo vreemd nog niet. Als men aan mijn vader vraagt: " Eet Pat?" Dan zegt mijn vader vrolijk: "Neehee, Pat at."
Mijn moeder heet Ina. Zul je vast denken, wat is daar leuk aan? Nou, mijn vader is slechtziend, en zegt dan ook iedere avond bij het afzetten van zijn bril: " Ik zie je vaag Ina."
Mijn zus het Katja. "Vast niks bijzonders", denk je. Nou, dat zit anders. Vraagt men namelijk: "Waar is Katja?" Dan antwoordt mijn vader vrolijk: "Katja is in de schuur, man."
Dan wil ik ook mijn tante Riet nog even vermelden. Een probleem dat zich bij tante Riet voordoet is dat ze erg grieperig is. De cursus Rietdekken gaat dan deze week ook niet door. Riet is ziek.
En als laatste persoon vermeld ik eventjes ome Fred. Erg komisch op verjaardagen. Komt ome Fred binnen, zegt de hele kamer vol met mensen: "Zozo, ben je er alFred?"
Zoals je hoort heb ik een erg komische familie, ook onze achternaam is geweldig al zeg ik het zelf. We heten namelijk de Bakker. Mijn overgrootoma heette Jo.
Ze was dan ook erg populair in 1940 tot 1945 in Nederland, die Jo de Bakker toch he.

Groetjes,
[player].KoppieKoffie[/player]
Altijd in voor een praatje



Spijtig dat ik hem zelf niet heb gedaan, maar goed . :D
 

DeletedUser

Guest
Griffelman 26.07.12 13:59
Beste,

Het zou een eer zijn als u ons zou joinen,
we hopen op een suc6! Dat gaat zeker lukken.
Ik hoop dat u het aanbod aanvaard.

M.v.g.,
de Stamleiding ; [ally]#TAWS#[/ally]

tommyking 27.07.12 18:00
Hi
-
Plaatje nodig?
Thomas

Griffelman 27.07.12 23:19
Beste,

Bedankt voor het aanbod, ik vraag even
aan anderw wat ze er van vinden.

Ik weet dat u zich bevind in ern stam,
dus u komt ons niet versterken?

tommyking 27.07.12 23:47
Hallo,

mijn naam is [player].KoppieKoffie[/player]
Ik doe hier tijdelijk de vv.
Ik wil bij deze kenbaar maken, dat de interesse erg hoog ligt.

Ik zou daarom ook graag meer informatie over de stam willen.

Nu wat over mijzelf ([player].KoppieKoffie[/player])

Mijn naam is Pat. Je zal vast denken: "Pat, wat een rar naam!" Maar als je er verder over nadenkt, is het zo vreemd nog niet. Als men aan mijn vader vraagt: " Eet Pat?" Dan zegt mijn vader vrolijk: "Neehee, Pat at."
Mijn moeder heet Ina. Zul je vast denken, wat is daar leuk aan? Nou, mijn vader is slechtziend, en zegt dan ook iedere avond bij het afzetten van zijn bril: " Ik zie je vaag Ina."
Mijn zus het Katja. "Vast niks bijzonders", denk je. Nou, dat zit anders. Vraagt men namelijk: "Waar is Katja?" Dan antwoordt mijn vader vrolijk: "Katja is in de schuur, man."
Dan wil ik ook mijn tante Riet nog even vermelden. Een probleem dat zich bij tante Riet voordoet is dat ze erg grieperig is. De cursus Rietdekken gaat dan deze week ook niet door. Riet is ziek.
En als laatste persoon vermeld ik eventjes ome Fred. Erg komisch op verjaardagen. Komt ome Fred binnen, zegt de hele kamer vol met mensen: "Zozo, ben je er alFred?"
Zoals je hoort heb ik een erg komische familie, ook onze achternaam is geweldig al zeg ik het zelf. We heten namelijk de Bakker. Mijn overgrootoma heette Jo.
Ze was dan ook erg populair in 1940 tot 1945 in Nederland, die Jo de Bakker toch he.

Groetjes,
[player].KoppieKoffie[/player]
Altijd in voor een praatje



Spijtig dat ik hem zelf niet heb gedaan, maar goed . :D

die van vaag ina is nice gevonden xD
 

DeletedUser

Guest
Eerst zo stoer doen en dan geen antwoord meer geven?:(
(Ik ben ultras)

fads 01.08.12 23:03
hallo,

Mijn du , [player]clubyboy[/player] heeft net gemeld dat je hem aanvalt. Als je oorlog geen wilt met mij en stamgenoten, zou ik maar rap stoppen met aanvallen, zo niet...kom ik je dorpen plat gooien en edelen. Aan jou de keus.

Met vriendelijke groet,

[player]fads[/player]

Met vriendelijke groet,

[player]kleinedre[/player]

ultras020 02.08.12 00:16
Normaal gezien beantwoord ik dit soort domme pms niet.

Maar nu meld ik je maar even dat je:

1. Geen indruk maakt, je stam ook niet.
2. Je niet zo goed moet voelen, want ik heb 3 accounts die beter staan geranked dan jou op andere werelden. En ik ben niet de enige op dit acc.
3. Je stam? Wij hebben ook vrienden:)
4. Kom maar, altijd leuk ODD met zo'n moraal.
Eens zien na hoeveel clears je opgeeft.

Nog vragen? Stel ze maar;)

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Omdat je hem blijkbaar niet interessant vindt, kan je je tijd beter in iets ander steken.

Jij zou je tijd beter steken in topicnamen lezen, want ik denk niet dat je deze pm toch niet zelf grappig vindt? Ofja, ik hoop toch van niet :eek:
 

DeletedUser64081

Guest
ronny0909, normaal gezien beantwoord ik dit soort domme berichten niet.

Maar nu meld ik je maar even dat je:

1. Geen indruk maakt met je bericht,
2. Je niet zo goed moet voelen, want hier posten spelers die vele accounts hebben die ver boven jou uitsteken,
3. Je vrienden zich blijkbaar niet hier bevinden,
4. Je best met een uitleg mag komen, altijd leuk die smoesjes.
Eens zien na hoeveel posts je het opgeeft.

Nog vragen? Stel ze maar

Mvg
 

DeletedUser

Guest
ronny0909, normaal gezien beantwoord ik dit soort domme berichten niet.

Maar nu meld ik je maar even dat je:

1. Geen indruk maakt met je bericht,
2. Je niet zo goed moet voelen, want hier posten spelers die vele accounts hebben die ver boven jou uitsteken,
3. Je vrienden zich blijkbaar niet hier bevinden,
4. Je best met een uitleg mag komen, altijd leuk die smoesjes.
Eens zien na hoeveel posts je het opgeeft.

Nog vragen? Stel ze maar

Mvg

1. Hoeft niet.
2. Ik speel op w27 voor de fun, wil je grote accounts? Kijk naar mijn handtekening.
3. Kijk 1 post boven je.
4. Ik geef niet snel op hoor;)
 
Bovenaan