DeletedUser62448
Guest
Achja. Lang duurt het niet meer voor mij.
Had er al iets van gehoord, ga hier niet op reageren op het AF, dat is Privé.
Ga niet te ver, zoals ik vroeger deed, komt je niet ten goede.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Achja. Lang duurt het niet meer voor mij.
Niveau nihil noem ik zoiets.
larsero vandaag om 22:15 uur
Hoe gaat ie buurman ?
Boendal vindt je leuk haha
Ik ben Boendal, & ik dol flink met larsero, haha.
Heb jij de vv van lucifer? want ben echt verbaast hoe slecht er gespeeld word ook nu nog steeds.
Ik heb hem sins 8uur ergens. Maar cancelsnipe had ik nog nooit gedaan dus kwam ik 300mste laat :/. En ik zat eig heel de tijd op Striker dis lucifer was niet echt prioriteit...
En ik snap de situatie van lucifer totaal niet...
Ik heb hem sins 8uur ergens. Maar cancelsnipe had ik nog nooit gedaan dus kwam ik 300mste laat :/. En ik zat eig heel de tijd op Striker dis lucifer was niet echt prioriteit...
En ik snap de situatie van lucifer totaal niet...
Peeta, je stopt toch niet met W22?
De schik moet nog beginnen!!!
Los van het feit dat je hetzelfde deed de dag ervoor, weet je heel goed dat je front toen op niets trok en ik edelde ervoor al dorpen van je en ik had die dag toevallig vrijaf. Ik denk dat het rond 28september was en dan hebben we altijd vrijaf ^^
En weet ik veel dat je toen een vergadering had lol
de combinatie van de pm en de edelpoging die 3 kwartier later werd verstuurd zorgde bij mij voor twijfel.
en bij twijfel ga k altijd over op blokkade, ook al was t regelmatig best gezellig via pm![]()
robert96 05.12.13 15:12
yup
robert96 07.12.13 23:58
Beste,
zou je Botiti willen uitleggen dat ook deze wereld een nachtmodus heeft. bijna la z'n troepen komen in de nachtmodus aan.
dit komt jullie stam alweer niet ten goede.
mvg,
Lucas
AnToe 08.12.13 04:11
Beste,
Misschien moet je even de ledenlijst van Modus bekijken. Dan zal je merken dat er bij ons geen Botiti account speelt.
Bij verdere vragen hoor ik het graag.
Gr,
Kevin
robert96 08.12.13 09:48
Hahaha sorry. Een belediging die niet aan jou adres gedaan had moet worden.
Kutwekkers van tegenwoordig. Ik had kunnen weten dat jij weer ging nachte
Maar de staat van de acc's is nog steeds erbarmelijk...
Fear! mag beginnen schrikken
En je bent heus niet van me af hoor ^^
je zei toch dat alles inorde stond?![]()