Grappige IGM's *NLC1*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

Louis XV vandaag om 15:17 uur
Jij faalt.
Noem jezelf geen designer.

Wondereend vandaag om 15:18 uur
Hahahaha laat me niet lachen, ik maak zulke plaatjes omdat de ''noobjes'' hier zoiets beter vinden dan een echte fotoshop design..

Louis XV vandaag om 15:19 uur
Rofl.

Wondereend vandaag om 15:20 uur
En zowieso noem ik mijzelf designer? Nee? Kan jij het beter? Volgens mij ook niet?
---------------------------
Louis XV op 30.03. om 20:42 uur
hallo,

wij zijn uitermate ervaren spelers, en hebben alleen maar miljoenaccounts gehad.
Je zou beter opnieuw kunnen beginnen, zodat je nog kans hebt om groot te worden.

mvg,

Tja. op 30.03. om 23:33 uur
ik heb zaterdag masters of hardcore, ik bouw nu beetje een goed dorpje voor jullie om te farmen en zat al te denken om daarna hier opniew te beginnen ;)
toch bedankt man :p

mvg Tja.
 

DeletedUser49721

Guest
Re: Grappige IGM's

Ricardo wil je design battle met mij doen?
I bet dat ik je versla :)
Ga niet tegen andere zeggen dat ze er niks van bakken terwijl je er zelf niks van bakt

naabje

+1
heb ook nog een leuke IGM ik zal die binnekort posten
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

Lol ... Weer iemand die denkt dat hij wat is omdat hij miljoenen accie's heeft ... Wauw! En waarom stuur je die dingen naar je buurtjes? Kan je het anders niet?

't ging om de reactie van de buurman. En wrom moeilijk doen als't makkelijk kan?
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

Omdat berichten zoals die echt te zwak voor woorden zijn. Wat je eigenlijk zegt is dat je geen tegenstand kan hebben en alleen maar farms in je omgeving nodig hebt om te groeien. Oftwel, je bent een zwakke kleuter.

Gefeliciteerd.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Grappige IGM's

Ik stuur altijd,

Begin overnieuw ik ben uberpro..


Twerkt alleen nooit :(

Probeer eens:

Wagt maar, ick ben veeel betur als jouw, ick ga jouw zecker oownen, dus begin mar alfast opniew, dat sgeelt juh tijt en moeituh!

Heb elke keer succes. Ligt er alleen aan wat je hoopt te bereiken, hoe groot je dat succes kunt noemen^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

*-Victim?- op 30.03. om 19:46 uur
Wanneer je begint krijg je 200 premium punten!
Voordat u de reboot stuur je je troepen weg te ver!
Mfg Pascal

aarsappel op 31.03. om 17:05 uur
jij bent wel een coole boy XD

hij is gewoon coolXD
 

DeletedUser22517

Guest
Re: Grappige IGM's

Je bent toch al begonnen? Dus je mag je 200 PA ophalen toch? :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

klasieke wereld zouw een wereld worden voor de meer ervaren spelers.. volgens mij is het nu weer zoon noob wereld zoals w22 ? :p

haha, daarom ben ik er ook niet gaan spelen XD

dat zie je gewoon al aankomen :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

klasieke wereld zouw een wereld worden voor de meer ervaren spelers.. volgens mij is het nu weer zoon noob wereld zoals w22 ? :p

haha, daarom ben ik er ook niet gaan spelen XD

dat zie je gewoon al aankomen :D

Niet te vermijden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

klasieke wereld zouw een wereld worden voor de meer ervaren spelers.. volgens mij is het nu weer zoon noob wereld zoals w22 ? :p

haha, daarom ben ik er ook niet gaan spelen XD

dat zie je gewoon al aankomen :D

En dat concludeer jij na nog niet eens 2 dagen spelen zonder dat je zelf op de wereld begonnen bent? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

:confused::confused:
Tribal Wars Classic vandaag om 16:36 uur
Beste Spelers,

Ben jij een fanatiek Tribal Wars speler en houd je daarnaast ook van andere spellen? Dan is dit de ultieme mededeling aan jou! Vanaf heden is er namelijk ook BloqStreet.com. Het moderne crime spel waar, net als in Tribal Wars, het in groepen tegen elkaar strijden centraal staat!

http://www.BloqStreet.com

Meld je vandaag aan op BloqStreet en ontvang een registratiebonus van maar liefst 3 dagen premium en 100 extra premium punten! Daarnaast is het spel net pas van start gegaan, en maak je dus ook nog kans op een van de prijzen. Wie weet ben jij binnenkort de eigenaar van een gloednieuwe BlackBerry Smartphone!

Met Vriendelijke Groeten,
Rob De Graaf
Product Manager BloqStreet.com
 

DeletedUser

Guest
Re: Grappige IGM's

Geachte buurman

Ik raad je aan om opnieuw te starten, want dit account is 24/7 online dus je maakt geen enkele kans.
Mvg,
..., ...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan