Grappige aanvallen

DeletedUser54614

Guest
Kunnen we zo geen contest houden?

Wie in 1 dag het meest hetzelfde dorp heeft geedeld is gewonnen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we zo geen contest houden?

Wie in 1 dag het meest hetzelfde dorp heeft geedeld is gewonnen :cool:


Daar komt het wel op neer :p


Maar goed, ik ken de persoon in kwestie en heb daar ook al wel met hem over gesproken.
Kijk, het is voor een award die je dan krijgt, maar volgens mij zeggen awards op deze wereld niet heel erg veel.

Er is eigenlijk maar 1 strijd, Order vs TFF. De andere zaken doen daar niet echt aan mee.


Oke, ik ben zelf wel blij dat ik nog steeds de enige speler ben die alle award heeft op deze wereld ^^
 

DeletedUser53052

Guest
Alle awards? Dacht het niet :p



Maar buiten die ene wel denk ik zo. :)

Nah,
TW team heeft de awards echt hersenloos ingesteld. 5 keer opnieuw beginnen kan al niet, want vanaf dat je geedeld wordt, wordt je van de server gekickt.
Daarnaast zijn er nog tal van goede Awards die er wel op andere werelden zijn, maar niet hier. Bv:

Adelslachter (versla xxx aantal edelmannen),
Krijgsheer (je hebt xxx aantal verschillende spelers aangevallen),
Heerser over het slagveld ( je hebt xxx vijandelijke legers totaal vernietigd),
Met klinkende munt ( je hebt xxx aantal goudmunten geslagen),
Rover (je hebt xxx goudmunten geslagen)
Aanvoerder (Je hebt xxx aantal vijandelijke eenheden verslagen)
Vandaal (je hebt xxx aantal gebouwlevels gekatapulteerd)
....

Deze zouden perfect op W4 passen :eek:
 

DeletedUser26928

Guest
Ja daar heb ik duckje al eens over aangeschreven, maar omdat de w4 spelers die gelijk bijna tot einde zouden moeten hebben gezien hun historie worden ze niet ingevuld....
 

DeletedUser

Guest
Volledig waar, zo ver was ik ondertussen ook al, maar zo maakt TW het weer lekker onmogelijk om alles te behalen.

En dat van die klinkende munt award enzo, die zijn er na een update een paar dagen geweest maar na 1 keer munten slaan zat ik al aan niveau 8 fzo (weet het niet goed meer) de dag erna waren ze weer weg. :p
 

DeletedUser

Guest
Dat is toen een fout geweest van het tw team.

De bedoeling was dat ze nooit op W4 (of een andere vergevorderde wereld) zouden komen.
Dit om het feit wat je zelf ook al aangeeft, het is 1x een kwestie van iets uitvoeren en je zit al gelijk aan 'Goud' bij die award.
 

DeletedUser

Guest
Ja er was ook iets van een award voor het helpen van een stamgenoot (met def) die is ook weer verdwenen :(
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel heel spijtig. Je krijgt er niet eens odd bij hoewel het wel jou troepen zijn. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nop niet over sammy en waar mijn def dan wel staat mag je keertje gaan uitzoeken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Is dat in de update verwerkt vanwege het feit dat jij PA betaald? :p

Want ik zie het verband niet helemaal ^^
 

DeletedUser54614

Guest
Pa betalen = Betalen voor de verdere ontwikkeling van Tribalwars. Dus ook voor deze update, dus eigenlijk heb ik dus wel betaald voor deze update :p
 
Bovenaan