Grappige aanvallen

DeletedUser30980

Guest
Ik krijg altijd maar een paar aanvalletjes binnen;.. das egt niet genoeg om in top 300 verdediging te raken hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Moet daar verandering in komen dan?
Zo ja dan roep ik elke speler op om 1 clear naar deze arme jongen te sturen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg altijd maar een paar aanvalletjes binnen;.. das egt niet genoeg om in top 300 verdediging te raken hoor :(

dat heb ik nou ook
ikheb een goede verdediging staan maar heb nog maar iets van 4k voor defence punten staan
 

DeletedUser

Guest
Wat denk jezelf, denk je nou echt dat hij die gaat deffen? Hij laat dat dorp door jouw uitbouwen, en dan pakt hij hem weer terug^^

Ja, er stond zeker 200lc in.
Overrrijssel, zie me niet als een noob.
ben ervaren op w2, en ik vindt het leuk om mensen te pesten, op w4 ;)

Jha, maar als je een beetje ervaren bent, mol je wel ff de edels, door er wat os voor te timen.
Mijn edels liepen 3 uur, dus...;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, er stond zeker 200lc in.
Overrrijssel, zie me niet als een noob.
ben ervaren op w2, en ik vindt het leuk om mensen te pesten, op w4 ;)

Jha, maar als je een beetje ervaren bent, mol je wel ff de edels, door er wat os voor te timen.
Mijn edels liepen 3 uur, dus...;)


Nou, ik ga echt me tijd niet verdoen aan een dorpje van 500 PT om edels die daar af kome te edelen, heb wel wat beters te doen :)
 

DeletedUser

Guest
Je kletst dom jongen... 2 aanvallen en je leeft niet meer. Ga lekker op W2 verder spelen en rot op op het W4 forum. Wees maar blij dat de echte Zwarte Ridder 2 er niet meer op speelt.
 

DeletedUser

Guest
Je kletst dom jongen... 2 aanvallen en je leeft niet meer. Ga lekker op W2 verder spelen en rot op op het W4 forum. Wees maar blij dat de echte Zwarte Ridder 2 er niet meer op speelt.

He meneertje, moet ik nu bang worden ofzo?
Wil je gaan bekvechten?

Ik ben hier om grote spelers te irriteren, en om die Zwarte Ridder eens terug tepakken.

Hoe groot ben jij op w4?Je denkt zeker dat je heel wat bent he.
Ik ben hier klein, maar ik mag best wat aandacht.

Jij moet zeker heel w4 ownen, terwijl je daar de ervaring niet voor hebt ofzo.
Waarom zal ik oprotten?

Ik wil best grappen, krijg ook leuke reakties binnen, beetje lachen hierom, gewoon, ik speel gewoon lekker voor de fun, en dan moet ik oprotten.
Nou ik zal zeggen;rot zelf lekker op!:)

Mijn excuses;)
 

DeletedUser

Guest
He meneertje, moet ik nu bang worden ofzo?
Wil je gaan bekvechten?

Ik ben hier om grote spelers te irriteren, en om die Zwarte Ridder eens terug tepakken.

Hoe groot ben jij op w4?Je denkt zeker dat je heel wat bent he.
Ik ben hier klein, maar ik mag best wat aandacht.

Jij moet zeker heel w4 ownen, terwijl je daar de ervaring niet voor hebt ofzo.
Waarom zal ik oprotten?

Ik wil best grappen, krijg ook leuke reakties binnen, beetje lachen hierom, gewoon, ik speel gewoon lekker voor de fun, en dan moet ik oprotten.
Nou ik zal zeggen;rot zelf lekker op!:)

Mijn excuses;)

Wie ben je eigenlijk op w2?
 

DeletedUser7172

Guest
Tja, een dorpje in C90.

Succes ermee, het zal vast goed lukken om jezelf goed te verdedigen.
 
Bovenaan