Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Daartoe proberen we ons niet te verlagen; doen we enkel als onze vijand overdrijft
En dan is het ook nog wie het doet: meestal spelers die in de "veilige" RIM liggen
Wetende dat we hun niet direct kunnen terug pakken :rolleyes: maar heb geduld, we komen hoor

indd, meestal liggen die spelers op 150/200uur ramsnelheid. gewoon kansloos dus.
 

DeletedUser

Guest
200 velden van je front *GAAAAAAP* misschien moeten die mensen van stammen die echt zo ver van andere zitten is een andere tactiek hanteren dan bb opbouwen en rim spelers rimmen (is that even possible??)
 

DeletedUser

Guest
200 velden van je front *GAAAAAAP* misschien moeten die mensen van stammen die echt zo ver van andere zitten is een andere tactiek hanteren dan bb opbouwen en rim spelers rimmen (is that even possible??)

Das hetzelfde als een kindje van 5 uitleggen wat de stelling van pythagoras is. Dat gaat niet.
 
Reactiescore
0
dan is het jullie taak om naar ginder te groeien he en ze op te ruimen :D
maar voor je daar bent zijn het waarschijnlijk al barbaartjes.:p
 

DeletedUser23100

Guest
Eej saskawaska,rickoh en alle andere zeikerds erover.

Als je je aanval dodge en op je dorp word: hq en boer naar beneden haalt. Duurt het serieus bijna 2 maanden voor het op de bouwen is.

Level 30 duurt echt nog belachelijk veel langer. Dorpen horen geedeld te worden niet 100 maal geherbouwt te worden...

Saskatchewan is de naam (staat in Canada, ik zeg het maar alvast, goed voor de algemene kennis zullen we maar zeggen).

Ik zei ook niet dat ik het eens was met die kata strategie ;-)
Toen ik nog aktief was ben ik ook door enkele spelers van R.S. en Temp (mijn eeuwige rivalen) zeer regelmatig getrakteerd op kata's die heel fijntjes mijn HQ, boerderijen en stamkroeg (die laatste vond ik nog het ergst), e.d. platgooiden. Leuk is anders.

Tja je kunt erover in discussie gaan, maar bij bepaalde spelers heeft dat toch geen nut. Maar om er dan elke keer weer op terug te komen, wordt er voor het leesplezier van andere AF'ers ook niet leuker op.
 

DeletedUser15110

Guest
Saskatchewan is de naam (staat in Canada, ik zeg het maar alvast, goed voor de algemene kennis zullen we maar zeggen).

Ik zei ook niet dat ik het eens was met die kata strategie ;-)
Toen ik nog aktief was ben ik ook door enkele spelers van R.S. en Temp (mijn eeuwige rivalen) zeer regelmatig getrakteerd op kata's die heel fijntjes mijn HQ, boerderijen en stamkroeg (die laatste vond ik nog het ergst), e.d. platgooiden. Leuk is anders.

Tja je kunt erover in discussie gaan, maar bij bepaalde spelers heeft dat toch geen nut. Maar om er dan elke keer weer op terug te komen, wordt er voor het leesplezier van andere AF'ers ook niet leuker op.

Inderdaad, erover blijven zeuren heeft soms geen nut.

Beter is om gewoon zelf dubbel te trakteren met :catapult:.
 

DeletedUser

Guest
Das hetzelfde als een kindje van 5 uitleggen wat de stelling van pythagoras is. Dat gaat niet.

de stelling van pythagoras = x2+x2=x2
dus de 2de macht van x + de 2demacht van = is gelijk aan de tweede macht van x
dus de som van de kwadraten van de 2 rhz's (rechthoekszijde's) zijn gelijk aan de 2 de macht van de schuine zijde

genoeg info :p
stelling van pythagoras is easy .... :):D
 

DeletedUser10875

Guest
Moet je wel de goede letters gebruiken he:p

a^2+b^2=c^2.
Waar bij inderdaad de a en b de rechthoekzijde zijn en c de schuine.
 

DeletedUser

Guest
de stelling van pythagoras = x2+x2=x2
dus de 2de macht van x + de 2demacht van = is gelijk aan de tweede macht van x
dus de som van de kwadraten van de 2 rhz's (rechthoekszijde's) zijn gelijk aan de 2 de macht van de schuine zijde

genoeg info :p
stelling van pythagoras is easy .... :):D

klik
 

DeletedUser23100

Guest
de stelling van pythagoras = x2+x2=x2
dus de 2de macht van x + de 2demacht van = is gelijk aan de tweede macht van x
dus de som van de kwadraten van de 2 rhz's (rechthoekszijde's) zijn gelijk aan de 2 de macht van de schuine zijde

genoeg info :p
stelling van pythagoras is easy .... :):D

Je uitleg kan prima zijn, maar je spelling is om te huilen ;-)
zijde's met 's tsss...tsss...
 

DeletedUser

Guest
Even een vraagje.
Hoe laag heeft smurfje de boerderij gekatapulteerd alvorens edels te zenden?

Aanvaller: smurfje1973
Herkomst: | Smurf | (301|564) C53

Aantal: 0 1 6221 0 3000 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 2741 0 1322 0 0 0 0
Overlevend: 0 1 3480 0 1678 0 0 0 1

ODA: 208.594

Verdediger: Belgium4ever
Doel: Zandvliet (317|568) C53

Aantal: 25000 0 0 333 0 4707 0 0 0
Verliezen: 25000 0 0 333 0 4707 0 0 0


NOTE: dorp is niet overgenomen :D
 
Bovenaan