Grappige aanvallen/leuke verdediging

Reactiescore
30
Ah er begint wat te dagen :) Dacht dat er daar al 3 op zaten ofzo?
 

DeletedUser69488

Guest
Goh, weer zo'n opmerking. Nee hij verbergt zich niet voor jou omdat jij hem kent en dus naar alle waarschijnlijkheid in DRIVE zit. Maar als hij niet bekend maakt waar hij speelt verbergt hij zich voor de rest van W33 wel, en om dan een beetje langs de zijlijn commentaar te geven vind ik laag. Zal wel een reden hebben om zich te ''verbergen''.

LOL, heb liever dat dit soort gevallen niet eens weten waar ik op speel ;)

Nederlands: Onderzoeken
Engels: Inspection

Nu blij? Kan je nu lekker slapen?

Daarnaast, dat verbergen slaat nergens op, waarom zou ik me moeten verbergen op het forum?
Weet ondertussen voldoende over jou innerlijk.. (That level(facepalm))
 
Reactiescore
30
LOL, heb liever dat dit soort gevallen niet eens weten waar ik op speel ;)

Nederlands: Onderzoeken
Engels: Inspection

Nu blij? Kan je nu lekker slapen?

Daarnaast, dat verbergen slaat nergens op, waarom zou ik me moeten verbergen op het forum?
Weet ondertussen voldoende over jou innerlijk.. (That level(facepalm))

Ja, na 1 post op het AF zou jij inderdaad wel mijn hele innerlijk kunnen kennen :rolleyes:
Zo'n arrogant facepalm er achter aan, kan ik wel mee lachen :D. Tijd dat je weer weg gaat van W33 forum, 't schijnt dat je er al eerder een keer van af werd gepest? :D
 

DeletedUser

Guest
Zullen we dan nu maar weer verder met berichtjes in plaats van die irrelevante discussies?
 

DeletedUser69488

Guest
Ja, na 1 post op het AF zou jij inderdaad wel mijn hele innerlijk kunnen kennen :rolleyes:
Zo'n arrogant facepalm er achter aan, kan ik wel mee lachen :D. Tijd dat je weer weg gaat van W33 forum, 't schijnt dat je er al eerder een keer van af werd gepest? :D

Weggepest :D Iedereen weet wie ik ben, wat ik kan hebben..(een hele hoop) Je kent me niet en velt een oordeel.. Iets waar ik niet tegen kan(Daar is onze discussie begonnen)..

De juiste personen weten wel waarom ik verdween en that's far enough for me.

Ik leave wanneer ik wil, zal geen toestemming om vragen..
 

DeletedUser69488

Guest
Dat is nog is een instelling, daar heb je wat aan als stam:p

Je pakt een klein stukje en jij verzint er weer een deel bij.. :D

Wat staat daar boven.. "De juiste personen weten het", dus de juiste personen zullen het dan ook weten;)

Eind goed al goed;)
 

DeletedUser

Guest
Je pakt een klein stukje en jij verzint er weer een deel bij.. :D

Wat staat daar boven.. "De juiste personen weten het", dus de juiste personen zullen het dan ook weten;)

Eind goed al goed;)

terug on topic? ik wil rapportjes zien... ;)
 

DeletedUser71836

Guest
Je pakt een klein stukje en jij verzint er weer een deel bij.. :D

Wat staat daar boven.. "De juiste personen weten het", dus de juiste personen zullen het dan ook weten;)

Eind goed al goed;)

Als je even iets verder had gelezen stond er al dat ik fout zat, maar ik begrijp best dat je het nog een keertje wilt horen:p
 
Reactiescore
30
Weg? Wat is je reden wel? Want ik zie niet echt een intern? Wel een gigantische puntendaling.. Mogen wij het weten? Of is er zwijgplicht? (of staat het hier al ergens?) ;)

Ach, over een tijdje zul je het wel te zien krijgen.
 
Bovenaan