Grappige aanvallen/goede verdedigingen

DeletedUser15020

Guest
Nog zo'n goede. Zolang ik mijn modactiviteiten niet aan het uitvoeren ben mag ik doen wat ik wil zolang het binnen de forumregels blijft.

Dude, jij zit in het BELEID van TW.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Lolled again. Ik ga me niet veranderen omdat ik een titeltje onder mijn naam heb hoor.
 

DeletedUser

Guest
Dude, jij zit in het BELEID van TW. Jij samen met nog enkele andere pijpsletjes van die Pakistaanse eend moet de boel hier onder controle houden, jullie hebben een voorbeeldfunctie, of je nu aan het werk bent of niet.

Als je toch geen verstand hebt van mods, hou dan gewoon jouw mond.

Je bent een behoorlijke falende betweter. Vooral omdat je alles beter denkt te weten en vervolgens niks beter weet. Nogal treurig om te zien, zou bijna medelijden krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Het is hioer weer eens gezellig,ga de mods niet afkraken,ze doen ook maar ''hun ding'' :)
 

DeletedUser

Guest
Voorbeeldfunctie is iets anders als zijn mening niet mogen uiten. Uiteraard dient hij zich netjes te gedragen, maar hij mag best propaganda maken.

Klachten over moderators kunnen in de ticket gemeld worden. Als het een van zijn posts betreft kan je dat bericht rapporteren.

Zullen we nu weer on-topic gaan? :)
 

DeletedUser

Guest
Voorbeeldfunctie is iets anders als zijn mening niet mogen uiten. Uiteraard dient hij zich netjes te gedragen, maar hij mag best propaganda maken.

Klachten over moderators kunnen in de ticket gemeld worden. Als het een van zijn posts betreft kan je dat bericht rapporteren.

Zullen we nu weer on-topic gaan? :)

Waar is je coole plaatje?
 

DeletedUser

Guest
Wanneer komen er rapportjes hier?????Ben dat andere gespam wat beu,doe dat in de praathoek,héhé.
 
Bovenaan