Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser50329

Guest
Achja, je mag niet klagen. Je hebt nog paarden genoeg :D

Ben niet zeker dat ik daarin nog top 3sta, maar ja ik neem dit erbij hoor. Ik wist dat dit er van zou komen en tja als een zogenaamde topstam(een iets minder bekende). Ja ik weet wie hier achter zit. Alles er aan doet, om mijn start te remmen, dat beschouw ik als erkenning. Net als onze vriend bekeleke, ontken maar niet:p, is dat waar ik het voor doe:p
 

DeletedUser

Guest
@ che. Wij hebben evenveel LC de laatste tijd verloren hoor ;) we worden ook steeds meer gespiked. :(
 

DeletedUser50329

Guest
@ che. Wij hebben evenveel LC de laatste tijd verloren hoor ;) we worden ook steeds meer gespiked. :(

Tja als je met lc gaat vegen of laat weggeveegd worden. Ik geloof nooit dat je door spikes meer bent verloren dan mij:eek:
 

DeletedUser

Guest
Durf je proficiat niet op het AF te zeggen omdat dat je reputatie schaad? :p

Thecomeback69 vandaag om 08:41 uur
Proficiat u heeft een vv kunnen misbruiken en me gecleard, nu zal ik men troepen heropbouwen en het spelletje wat leuker maken hé:p

Count Deagon. vandaag om 08:47 uur
Niet misbruiken hoor :p

Thecomeback69 vandaag om 08:53 uur
Zou me verbazen dat thibaud de aanval zelf verstuurde;)

maar je hebt pech, normaal zou ik nu gewoon stoppen maar nu heb ik nog meer zin om jouw dorpje gewoon met de grond gelijk te maken^^

veel plezier, we spreken elkaar nu enkel nog in jouw dorpje met kats. P.S. De groetjes aan ché die krijgt straks ook een vv op bezoek^^

u bedoelt?
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik niet gezegd ;).

zie je die kata's waar was ik mee bezig denk je:D

Maar blijkbaar heeft men reputatie me dus eindelijk eens ingehaald, wel blij dat iedereen nu ook eens kan zien dat ik niet zo no-life ben als de meesten denken. De looptijd was 5u ofzo:p
 
Bovenaan