Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser47551

Guest
Zwaard (602|384) jochempje6 F4.1
Herkomst Speler: jochempje6
Dorp: jochempje6s dorp (602|384) C36
Doel Speler: Stealer of Faith
Dorp: Farmed by SOF :$ (603|380) C36
Aankomst: 29.05.10 19:42:28:179
Aankomst in: 1:26:46

gaat nog leuk worden ... ff kijken of ik dodge of block...
 

DeletedUser

Guest
gaat nog leuk worden ... ff kijken of ik dodge of block...

Dodge maar, want dan verlies je maar 300 van elk.

En bij block toch nog 1.000 van elk ;)

Anders maar ff backtimen maarja zie maar ;)

Ik ben toch al onderweg:D?

Maar vind het niet leuk dat je tegen me praat terwijl je me blockt:(


dat maakt het nog zoveel mooier hé: dat hij door een noobje afgemaakt wordt:p

Houd me op de hoogte xD
 

DeletedUser47551

Guest
Dodge maar, want dan verlies je maar 300 van elk.

En bij block toch nog 1.000 van elk ;)

Anders maar ff backtimen maarja zie maar ;)



Houd me op de hoogte xD
hij heeft 20 speer en 10 zwaard xD , ga gewoon blocken ,dan verlies ik hoogstens 2 speer fso ?
 

DeletedUser39729

Guest
Ik ben toch al onderweg:D?

Maar vind het niet leuk dat je tegen me praat terwijl je me blockt:(


dat maakt het nog zoveel mooier hé: dat hij door een noobje afgemaakt wordt:p

Me dorpje is noob eh?:(
Volgende keer toch maar iets anders starten.:)
 

DeletedUser

Guest
Me dorpje is noob eh?:(
Volgende keer toch maar iets anders starten.:)

ik wil je wel wat tips geven^^

maar ben eerlijk gezegd wat teleurgesteld in je. Ok die aanval daar kan je niets aan doen, maar dat je nu met je hele leger blijft aanvallen dat is gewoon dom. Je verliest enorm veel farmopbrengsten hierdoor.

Maar ik vrees dat je beter kan stoppen, ik blijf namelijk gewoon dodgen en bouw men leger terug op, verder blijf ik gewoon alle dorpen volzetten met defense, aangezien je er geen moraal tegen hebt kan je ze dus niet vegen.

Je hebt 2 keuzes, A) je edelt me en verkwist een edelman, want ik ga nl niet veel meer groeien. B) je laat me voor wat ik ben en laat me terug op krachten komen om van vooraf te beginnen:p


P.S. Of je lost het heel simpel op, je gaat naar de supermarkt en je koopt wat kata's;)
 

DeletedUser38671

Guest
ik wil je wel wat tips geven^^

maar ben eerlijk gezegd wat teleurgesteld in je. Ok die aanval daar kan je niets aan doen, maar dat je nu met je hele leger blijft aanvallen dat is gewoon dom. Je verliest enorm veel farmopbrengsten hierdoor.

Maar ik vrees dat je beter kan stoppen, ik blijf namelijk gewoon dodgen en bouw men leger terug op, verder blijf ik gewoon alle dorpen volzetten met defense, aangezien je er geen moraal tegen hebt kan je ze dus niet vegen.

Je hebt 2 keuzes, A) je edelt me en verkwist een edelman, want ik ga nl niet veel meer groeien. B) je laat me voor wat ik ben en laat me terug op krachten komen om van vooraf te beginnen:p


P.S. Of je lost het heel simpel op, je gaat naar de supermarkt en je koopt wat kata's;)

shhh
kijk als hij door gaat krijgen jullie beiden een achterstand en sjeezen andere mensen voorbij jullie
maar hoe is dit ding ontstaan staat het pagina's terug of moet ik vragen?
 

DeletedUser47551

Guest
shhh
kijk als hij door gaat krijgen jullie beiden een achterstand en sjeezen andere mensen voorbij jullie
maar hoe is dit ding ontstaan staat het pagina's terug of moet ik vragen?

domste post van de dag award! :p
 

DeletedUser

Guest
Hij vertelt tenminste wat boeiendere dingen dan jullie. Of je nu gaat dodgen of niet boeit echt niemand.:rolleyes:

Op w17 interesseerde hij ook iedereen met zo'n posts :p Goede speler maar die posts vind ik er soms ook wel wat over gaan ..
 

DeletedUser39729

Guest
ik wil je wel wat tips geven^^

maar ben eerlijk gezegd wat teleurgesteld in je. Ok die aanval daar kan je niets aan doen, maar dat je nu met je hele leger blijft aanvallen dat is gewoon dom. Je verliest enorm veel farmopbrengsten hierdoor.

Maar ik vrees dat je beter kan stoppen, ik blijf namelijk gewoon dodgen en bouw men leger terug op, verder blijf ik gewoon alle dorpen volzetten met defense, aangezien je er geen moraal tegen hebt kan je ze dus niet vegen.

Je hebt 2 keuzes, A) je edelt me en verkwist een edelman, want ik ga nl niet veel meer groeien. B) je laat me voor wat ik ben en laat me terug op krachten komen om van vooraf te beginnen:p


P.S. Of je lost het heel simpel op, je gaat naar de supermarkt en je koopt wat kata's;)

Die had ik zelf ook al bedacht.;)
En ik farm nog steeds door hoor, alleen wel kut dat jij een paar spikes hebt neergezet.
 

DeletedUser47779

Guest
Aanvaller: Ossiej
Herkomst: Royal Dynasty (530|477) C45

Aantal: 390 94 100 0 20 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 390 94 100 0 20 0 0 0 0 0 1 0


Verdediger: ***
Doel: ***

Aantal: ??? ??? 0 ??? ??? 0 0 0 0 0 6 0


ja slim :rolleyes:
 
Bovenaan