Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Dorpje ondersteunt :D

Eenheden:
units_all.png

Aantal: 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Met deze aanval heb ik al bij -25% geluk 1 ridder en 20 speer gesloopt, toen kwam er ook nog eens deze:

Eenheden:

units_all.png

Aantal: 0 14 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Dus ik ben blij :) Weer wat minder concurrentie en een farmpje meer ^^
 

DeletedUser30607

Guest
Buit: 592 342 92 1026/1875

deze is leeg op naar de volgende:)
 

DeletedUser

Guest
194 Bijl.. Hmm Buren, hoog in ODA ranglijst komen? Stuur wat bijltjes naar z'n dorp;)
 

DeletedUser38219

Guest
nutteloos dat je dorpjes met def aanvalt btw hoor, en bijl draagt echt weinig had wat meer in lc gepompt
 

DeletedUser15245

Guest
Maar ik moet wel eerst zeker weten dat er geen troepen meer in staan voor dat ik met speertjes het ga leeg halen:rolleyes: En met LC, nah iedereen heeft veel speer nu dus LC is niet echt effectief om dorpjes mme aantevallen
 

DeletedUser

Guest
nutteloos dat je dorpjes met def aanvalt btw hoor, en bijl draagt echt weinig had wat meer in lc gepompt

Nee, hij is gewoon slim bezig. In het begin hebben de meeste spelers ook voornamelijk alleen maar speren. Goedkoop en mee te farmen. Dus met bijl cleart hij wat grotere aantallen erg simpel. Als hij nu al wel een beetje Lc hebt kan hij snel de buiten ophalen. Als hij nu allemaal maar lc had kom hij de dorpen moeilijk clearen, zonder veel verliezen met zijn lc te leiden en dus bijna niks binnen te krijgen aan G.S.
 

DeletedUser38219

Guest
K durf te wedden dat hij maar 200 speer heeft en 40 lc en nu nutteloos grote dorpen basht terwijl de kleine goede farms leeggepikt worden
 

DeletedUser

Guest
K durf te wedden dat hij maar 200 speer heeft en 40 lc en nu nutteloos grote dorpen basht terwijl de kleine goede farms leeggepikt worden

Nutteloos? Dat dorpje dat hij net pakte met 23 speer is anders niet zo slecht.
 

DeletedUser43327

Guest
ik heb maar 2 farms om me heen, ik haal ze steeds leeg:(

Maarja, sinds vandaag kan ik de spelers farmen:D
 
Bovenaan