Grappige aanvallen/Goede verdediging

Deleted User - 487958296

Guest
Je verlies accepteren blijft moeilijk hè ;)

Ik denk dat je beter je mond kunt houden voordat je een Skilortje doet, het gaat hier niet over mij maar over The Sacrifice zijn kunsten tegen Japhille ;)
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar hoe is dat mijn verlies?
Ik verloor een stuk of 60-70 dorpen aan Skilor ja, Daar gaat het toch niet over :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het ging erom dat the sacrifire gelijk had en jij niet, maar je dat niet toe wilde geven xD Ik bedoelde niks over IG verliezen, ken je helemaal niet haha.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Het ging erom dat the sacrifire gelijk had en jij niet, maar je dat niet toe wilde geven xD Ik bedoelde niks over IG verliezen, ken je helemaal niet haha.

Huh, Was er een discussie dan? :S
Ging toch over hoe hij die aanvaller haalde :confused:
Misschien clearde hij zichzelf wel :cool:
 

DeletedUser65185

Guest
Ja vandaar de 1ste plek qua oda in de oorlog komt door mezelf aan te vallen achja deze interner staat toch al op 101 dorpen winst vs 2 verloren
 

DeletedUser66026

Guest
Is deze wereld nog altijd zo lui pfff:( sinds een jaar geleden of wat langer is hier werkelijk nog niets aan verandert....
Had vroeger een front van 90 procent hier en toen bijna geen 1 aanval gekregen...
 

DeletedUser65185

Guest
Is deze wereld nog altijd zo lui pfff:( sinds een jaar geleden of wat langer is hier werkelijk nog niets aan verandert....
Had vroeger een front van 90 procent hier en toen bijna geen 1 aanval gekregen...

Daar word je wel ongelukkig van he? Jij moet hebben afgezien hehe
 
Bovenaan