Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser

Guest
Ehm, ik speel tenminste nog op w1. Kan niet van jou worden gezegd. En ik ben nog altijd Opperbaas van w1 die aan de touwtjes trekt voor jou weten.



Dakingnl
Neen neen, JIJ kan niet zeggen dat ik op w1 speel:) Ik daarentegen kan heel wat zeggen:rolleyes:

6 dorpen=hard aangepakt? Lawl....
Niet de kwantiteit, maar de kwaliteit telt in dit geval. Vooredelen 3x dooredelen van silverboy en dan 2 uur later het dorp terugpakken. Ja dat snoeihard aanpakken.

Ik weet niet of je hebt gekeken, maar silverboy heeft volgens mij duidelijk meer dorpen gepakt dan dat een dorpje dat terug wordt gepakt door of niet op te letten of door niet aanwezig te zijn.

Het wordt weer tjd dat jij begraven wordt door tw :).

Zucht:eek: Ik ga mezelf niet herhalen voor je.

Kan niet. ICH BIN GODLIGHT
 

DeletedUser

Guest
Neen neen, JIJ kan niet zeggen dat ik op w1 speel:) Ik daarentegen kan heel wat zeggen:rolleyes:


Niet de kwantiteit, maar de kwaliteit telt in dit geval. Vooredelen 3x dooredelen van silverboy en dan 2 uur later het dorp terugpakken. Ja dat snoeihard aanpakken.



Zucht:eek: Ik ga mezelf niet herhalen voor je.

Kan niet. ICH BIN GODLIGHT

1. .... Jij geraakt echt uit opties dat je wat gaat bratelen ofniet?

2. 2 uur later terugpakken... Voor adelen is niet moeilijk, en een dorp terugpakken van iemand die toen niet online was is ook niet bijzonder moeilijk;) De stand zegt nog steeds dat Gloryhole wordt opgegeten. Ik kan het ook in een andere context plaatsen maar dan raak jij er iets te opgewonden van en dat zullen de mods vast ook niet leukvinden.

3. Als jij stopt met jezelf te herhalen dan stop je met posten. Oftewel je zegt zelf dat je oprot in principe, opgerot dus.


Hoedoe.
 

DeletedUser

Guest
1. .... Jij geraakt echt uit opties dat je wat gaat bratelen ofniet?

2. 2 uur later terugpakken... Voor adelen is niet moeilijk, en een dorp terugpakken van iemand die toen niet online was is ook niet bijzonder moeilijk;) De stand zegt nog steeds dat Gloryhole wordt opgegeten. Ik kan het ook in een andere context plaatsen maar dan raak jij er iets te opgewonden van en dat zullen de mods vast ook niet leukvinden.

3. Als jij stopt met jezelf te herhalen dan stop je met posten. Oftewel je zegt zelf dat je oprot in principe, opgerot dus.


Hoedoe.

1: Nee hoor, opties genoeg dat ik zelfs kan kiezen wat ik ga zeggen:rolleyes:

2: Ik zeg nergens dat het moeilijk is. Ik zeg enkel dat hij keihard is geownd, en dat beetje kwaliteit wat komt kijken, hem al duidelijk teveel is geworden:)

3: Ik schrijf expliciet dat ik me niet voor hem ga herhalen. Aangezien ik weet jij het moeilijk hebt met de Nederlandse taal , daarom moet ik mezelf wel herhalen ( tegen jou), anders begrijp jij het niet. :eek: Ja, hieruit kan je opmaken dat ik diablo een slimmer persoon acht dan jij:D
 

DeletedUser

Guest
1: Nee hoor, opties genoeg dat ik zelfs kan kiezen wat ik ga zeggen:rolleyes:

2: Ik zeg nergens dat het moeilijk is. Ik zeg enkel dat hij keihard is geownd, en dat beetje kwaliteit wat komt kijken, hem al duidelijk teveel is geworden:)

3: Ik schrijf expliciet dat ik me niet voor hem ga herhalen. Aangezien ik weet jij het moeilijk hebt met de Nederlandse taal , daarom moet ik mezelf wel herhalen ( tegen jou), anders begrijp jij het niet. :eek: Ja, hieruit kan je opmaken dat ik diablo een slimmer persoon acht dan jij:D

1. Ja dat is niet moeilijk als je random shit bratelt.
2. keihard geowned met 6 dorpjes toen hij ofline was... Goh.... Wauw..
3. .... Helaas voor jou ben jij een mentaal verwarde persoon dus wie jij een slimmer persoon acht doet er niet toe;) Dat jij nou een achterlijk brein hebt wilt niet zeggen dat jij degenen bent die uitmaakt wie slim is en wie niet;) Dat is meer mijn taak aangezien mijn meesterbrein superieur is. Zeker aan dat van jou^^

Ik ben niet voor niets de Opperbaas van wereld 1.

Dus shus shus jij, terug onder je steen!


Dakingnl.
 

Deleted User - 44652

Guest
Waarom hoorde ik ook al weer vheralen langs komen dat "dakingnl een knuffelbeer was geworden"? En waar? o_O
 

DeletedUser

Guest
1. Ja dat is niet moeilijk als je random shit bratelt.
2. keihard geowned met 6 dorpjes toen hij ofline was... Goh.... Wauw..
3. .... Helaas voor jou ben jij een mentaal verwarde persoon dus wie jij een slimmer persoon acht doet er niet toe;) Dat jij nou een achterlijk brein hebt wilt niet zeggen dat jij degenen bent die uitmaakt wie slim is en wie niet;) Dat is meer mijn taak aangezien mijn meesterbrein superieur is. Zeker aan dat van jou^^

Ik ben niet voor niets de Opperbaas van wereld 1.

Dus shus shus jij, terug onder je steen!


Dakingnl.

1: Ik had het alleen maar over dingen waar ik ook echt iets van afweet ( opties genoeg). Als je daarbij dingen optelt die ik niet weet, zijn er uiteraard nog meer mogelijkheden.
2: Zoals ik al zei ga ik me speciaal voor jou is herhalen. Kwaliteit boven kwantiteit. En het is wel degelijk een prestatie van formaat.
3: Deze discussie hebben we nu al zovaak gehad. En dan komen we altijd tot de conclusie dat ik gelijk heb, aangezien ik ( toch ook in jouw ogen) geniaal blijk te zijn. Dus laten we het maar houden bij deze conclusie die we samen steunen, i.p.v weer die hele discussie te houden.

Tsja... ik heb lange tijd geleden al promotie gemaakt. Wel vreemd dat ze ,mijn oude baan, van opperbaas aan jou hebben gegeven:eek:
 
Bovenaan