Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Gelukkig hebben jullie alleen maar spelers die goed kunnen aanvallen :) Afgelopen week nog op 1 dorp van mezelf 20 clears vanuit glory gekregen, dit was al helemaal geen probleem aangezien er 18 clears ongelovig aanvielen :D Dit was niet incidenteel om troepen te dumpen ofzo, want die speler valt de afgelopen weken al vaker met veel ongelovige clears aan. Geen idee wat zijn tactiek is, maar wat mij betreft mag hij er wel mee doorgaan :)
 

DeletedUser40193

Guest
AW: Grappige aanvallen/Goede verdediging

wie zonder zonde is werpe de eerste steen
 

DeletedUser70216

Guest
:d

Krijg steeds meer zin om bij glory aan te sluiten :) al is het maar om Ivan te stangen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75236

Guest
Re: AW: Grappige aanvallen/Goede verdediging

Gelukkig hebben jullie alleen maar spelers die goed kunnen aanvallen :) Afgelopen week nog op 1 dorp van mezelf 20 clears vanuit glory gekregen, dit was al helemaal geen probleem aangezien er 18 clears ongelovig aanvielen :D Dit was niet incidenteel om troepen te dumpen ofzo, want die speler valt de afgelopen weken al vaker met veel ongelovige clears aan. Geen idee wat zijn tactiek is, maar wat mij betreft mag hij er wel mee doorgaan :)

Xhayden #6


Nogal tegenstrijdig om dan alle fouten van PNT hier af te straffen als Glory zijnde, als Glory ook fouten maakt. Dezelfde of andere daargelaten.

Xhayden #7

wie zonder zonde is werpe de eerste steen

Xhayden #8

Jullie zijn best goede leerlingen!
 

DeletedUser75767

Guest
Geen idee wat je bedoelt, maar zo voegt dit weinig toe aan het AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75767

Guest
Net zoals jij niets toevoegt aan dit forum.

Op het moment dat jij 3 getallen neerzet zonder enigste vorm van uitleg vind ik dat inderdaad niks toevoegen. Zal volgende keer ook 3 opeenvolgende getallen als reactie geven op Glory posters. Aangezien het nu lijkt alsof Glory dat niveau wilt behalen.
 

DeletedUser62436

Guest
Tja dat is de fout die jij maakt imperio mundi, jij komt hier beetje praten alsof je alle ins en outs van de oorlog kent. Maar aan je reacties te zien heb je dus echt bijna geen idee van wat zich hier heeft afgespeeld sinds het begin van de oorlog. Het was juist namelijk PNT die telkens stoer kwam doen en alles afstraffen, en nu glory de goede weg op is doen wij het lekker terug. Pnt begon misschien snel, maar dit is geen sprint en glory gaat de langste adem hebben hier ;)
 

DeletedUser75767

Guest
Tja dat is de fout die jij maakt imperio mundi, jij komt hier beetje praten alsof je alle ins en outs van de oorlog kent. Maar aan je reacties te zien heb je dus echt bijna geen idee van wat zich hier heeft afgespeeld sinds het begin van de oorlog. Het was juist namelijk PNT die telkens stoer kwam doen en alles afstraffen, en nu glory de goede weg op is doen wij het lekker terug. Pnt begon misschien snel, maar dit is geen sprint en glory gaat de langste adem hebben hier ;)

Ik heb zeker geen idee van het begin, ik weet ook zeker niet alle ins en outs van de gehele oorlog noch van PNT zelf. Dus over het begin van de oorlog kan ik zeker niet oordelen, puur op basis van wat ik waarneem in de afgelopen paar dagen. Of dit representatief is? Nee waarschijnlijk niet. Of ik er dan een mening over heb die ik wel deel, dat zeker wel.

Ik snap dan ook zeker wel de achterliggende reden dat Glory nu alles komt afstraffen, volkomen begrepen :)

Tuurlijk is het geen sprint, maar een lange afstand heeft zo zijn ups en downs. Laten we ervan uitgaan dat er nog meerdere ups en downs komen in allebei de kampen ;)
 
Reactiescore
298
Ik heb zeker geen idee van het begin, ik weet ook zeker niet alle ins en outs van de gehele oorlog noch van PNT zelf. Dus over het begin van de oorlog kan ik zeker niet oordelen, puur op basis van wat ik waarneem in de afgelopen paar dagen. Of dit representatief is? Nee waarschijnlijk niet. Of ik er dan een mening over heb die ik wel deel, dat zeker wel.

Ik snap dan ook zeker wel de achterliggende reden dat Glory nu alles komt afstraffen, volkomen begrepen :)

Tuurlijk is het geen sprint, maar een lange afstand heeft zo zijn ups en downs. Laten we ervan uitgaan dat er nog meerdere ups en downs komen in allebei de kampen ;)

Ben jij de nieuwe speler op Adimantus?
 

DeletedUser75767

Guest
Heb het eerst een paar dagen aangekeken op het AF voordat ik echt opmerkingen maak die kant noch wal raken ;)
 

DeletedUser62436

Guest
nou doe je soms alsnog wel hoor :p
Maar ik moet zeggen, ik mag je wel. Je bent in ieder geval niet zo ondoordacht als de originele pnt'ers :)
 

DeletedUser75778

Guest
Douwe is de meest ondoordachte noob ooit en toen moest hij ook nog eens zo nodig voor PNT kiezen :(
 
Bovenaan