Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser

Guest
Natuurlijk :rolleyes:..
Geef dan maar is reportje door :D..

Wilde rapportje gaan posten, maar blijkt dat ik inderdaad verkeerd gekeken had, twee cijfertjes omgedraait ^^

Ik mag toch ook zelf posten wat ik wil? ;) Ik zeg aan het begin van mijn post dat het netjes gedaan is van hem. Echter vermeldt hij zijn troepen niet, dit doe ik dan voor hem omdat ik vind dat jullie zijn troepen dan ook mogen weten.

Klopt. Baal er zelf ook van :$
één of meerdere personen lopen continu farms te spiken, dus gaan telkens veel troepen dood. :(
Daarnaast farmt je stamgenoot(denk ik) ook aardig wat leeg :)
Vind het best knap, op de eerste dag dat je kon farmen had ik ook al paar van zijn eerste lctjes gesloopt, en nu weer, als hij doorzet is hij wat mij betrefd al een topper.
 

DeletedUser55647

Guest
Klopt. Baal er zelf ook van :$
één of meerdere personen lopen continu farms te spiken, dus gaan telkens veel troepen dood. :(
Daarnaast farmt je stamgenoot(denk ik) ook aardig wat leeg :)
Vind het best knap, op de eerste dag dat je kon farmen had ik ook al paar van zijn eerste lctjes gesloopt, en nu weer, als hij doorzet is hij wat mij betrefd al een topper.

Is ook totaal niet negatief naar jou bedoeld hoor, jij hebt immers nog de meeste troepen over.
 

DeletedUser

Guest
Solo + uitslapen =/= goede combi. Ik wist dat ik eigenlijk mn bw aan moest zetten toen ik ging slapen vannacht, maar toch niet gedaan.

Helaas pindakaas.


Doe m'n naam wel eer aan btw. :D
 

DeletedUser

Guest
Wilde rapportje gaan posten, maar blijkt dat ik inderdaad verkeerd gekeken had, twee cijfertjes omgedraait ^^







Klopt. Baal er zelf ook van :$
één of meerdere personen lopen continu farms te spiken, dus gaan telkens veel troepen dood. :(
Daarnaast farmt je stamgenoot(denk ik) ook aardig wat leeg :)
Vind het best knap, op de eerste dag dat je kon farmen had ik ook al paar van zijn eerste lctjes gesloopt, en nu weer, als hij doorzet is hij wat mij betrefd al een topper.

:rolleyes:....
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Baal er zelf ook van :$
één of meerdere personen lopen continu farms te spiken, dus gaan telkens veel troepen dood. :(
Daarnaast farmt je stamgenoot(denk ik) ook aardig wat leeg :)
Vind het best knap, op de eerste dag dat je kon farmen had ik ook al paar van zijn eerste lctjes gesloopt, en nu weer, als hij doorzet is hij wat mij betrefd al een topper.
Die spikes kwamen van mij ja. :$
 

DeletedUser

Guest
Netjes gespeelt verder. :)
Telkens overal 25 speer inzetten is moordend voor me LC :S
Ja jij ook natuurlijk. ;)

Ik had nog geen bijltjes ontwikkeld om die reden, besloot ipv bijl te maken om spelers met een klein beetje troepen te vegen al m'n ijzer in lc te steken, en het hout dat ik over hield in speer om jou af te remmen. Is opzich aardig gelukt, tot nu toe dan. Wist dat het gevaarlijk was wat ik deed, zeker omdat je me al aan het scouten was. Gewoon verslagen dus, geen slappe excuses. :)
 

DeletedUser

Guest
Aantal: 0 0 0 0 1 20 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0


Verdediger:
Doel: (|) C

Aantal: 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 60
Verliezen: 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 60

Hmpf.
 

DeletedUser

Guest
Aantal: 93 2 0 0 5 0 0 0 0 0 1 0 0
Verliezen: 93 2 0 0 5 0 0 0 0 0 1 0 0
:D

Nu lekker farmen:

Houthakkers (Level 13)
Leemgroeve (Level 14)
IJzermijn (Level 11)
 
Bovenaan