Grappig IGM's

Reactiescore
57
Dakke2 19.05.14 00:16
casi man ik heb een lastige smeekbede voor u maar zou ik even 500 gs van alles kunnen lenen want het gaat hier niet zo vlotjes. Ik ben steeds blut nadat ik 2 of 3 speermannen maak.

Ik betaal het je later zo snel mogelijk terug uiteraard!! (btw casimodo was altij mn favoriete film).

groetjes van Dakke

Hahaha, ik kreeg deze net. Zijn 500 gs'jes heeft hij gekregen :D
 

DeletedUser

Guest
Dakke2 19.05.14 00:20
Jgotti man ik heb een lastige smeekbede voor u maar zou ik even 500 gs van alles kunnen lenen want het gaat hier niet zo vlotjes. Ik ben steeds blut nadat ik 2 of 3 speermannen maak.

Ik betaal het je later zo snel mogelijk terug uiteraard!!

groetjes van Dakke

jgotti 19.05.14 01:30
Casimodo zei:
casi man ik heb een lastige smeekbede voor u maar zou ik even 500 gs van alles kunnen lenen want het gaat hier niet zo vlotjes. Ik ben steeds blut nadat ik 2 of 3 speermannen maak.

Ik betaal het je later zo snel mogelijk terug uiteraard!! (btw casimodo was altij mn favoriete film).

groetjes van Dakke

Aangezien je dit naar nog meer spelers hebt gestuurd, heb je van casi-man al 500gs gekregen, dus zijn wij niet meer nodig!
Mvg,
[player]JGotti[/player]|Vincent




Haha en deze krijgt die van ons als antwoord :)
 

DeletedUser28257

Guest
Zou hij die van mij nog nodig hebben? Ik kreeg ok zo'n mooie PM.

Dakke2 19.05.14 00:18
big gun man ik heb een lastige smeekbede voor u, jij als mede gunner (sniper misschien zelfs? :D) maar zou ik even 500 gs van alles kunnen lenen want het gaat hier niet zo vlotjes. Ik ben steeds blut nadat ik 2 of 3 speermannen maak.

Ik betaal het je later zo snel mogelijk terug uiteraard!!

groetjes van Dakke
 

DeletedUser

Guest
haha wat een vent. Maar opzich wel slim;) stel dat iedereen die die mededeling gehad hebben (misschien maar 3, misschien de hele top 25 of meer) 500gs sturen dan heeft hij als hij actief is wel een mega-boost.
 

DeletedUser

Guest
ook nog een IGM van hem gevonden:

Beste ******,

ik weet niet of je al duzend stamuitnodigingen hebt gekregen of niet maar bij deze nodig ik u graag uit om onze stam te vervolledigen. We zijn een fijne en groeiende stam en we willen je er doodgraag nog bij nu dat er nog enkele plaatsten vrij zijn.

Denk er eens over na aub.

Mvg,
Dakke2

Hij ligt verder niet echt in de buurt ofzo, ongeveer de andere kant van de wereld:p
 

DeletedUser

Guest
JDGroote 19.05.14 16:23
Hey,

Kom wel met een fatsoenlijke clear anders wordt ik nooit overgenomen op deze wereld :p

Met lachende groeten,
JDGroote

De Tijdbom 19.05.14 22:27
Waarom een clear stuur gewoon die paar troepjes naar mij en ik neem je met plezier over.

gr marco

JDGroote 20.05.14 16:45
Nee we gaan het wel eerlijk doen. ;p

De Tijdbom 20.05.14 17:28
Is goed doen we het eerlijk.

JDGroote 20.05.14 17:29
Mooi :)

De Tijdbom 22.05.14 23:43
Was dat eerlijk of niet?

JDGroote 23.05.14 16:36
Ooit gehoord van backtimen ^^

De Tijdbom 23.05.14 16:36
Ja hoor.

JDGroote 23.05.14 19:21
Ze zijn allemaal gesniped

De Tijdbom 23.05.14 19:36
Dan heb je het goed gedaan en heb ik je onderschat.

JDGroote 23.05.14 19:51
Maakt niet uit we maken allemaal fouten.

Hij heeft 4x zoveel dorpen en dacht dat hij mij wel even zou overnemen. Pech jochie, ervaring is toch net wat belangrijker dan punten xD
 

DeletedUser68973

Guest
Als je wilt kun je nu alles opzoeken op wiki of op het AF, dus misschien was de benaming skills dan toch wat beter dan ervaring.

Dat bedoelde ik niet.
Er zijn mensen die al lang tw spelen en toch nog altijd slecht zijn.
Terwijl ik al verschillende spelers in hun eerste wereld heb zien uitgroeien tot een topper...
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoelde ik niet.
Er zijn mensen die al lang tw spelen en toch nog altijd slecht zijn.
Terwijl ik al verschillende spelers in hun eerste wereld heb zien uitgroeien tot een topper...

Het hangt er puur vanaf hoeveel tijd je erin wil steken en of je leergierig bent. Toen ik dit voor het eerst speelde was ik ultiem blij toen ik mijn eerste BB-dorp van 100 punten edelde, ik kwam er langzaam maar zeker achter dat dit niet effectief was en ben een beetje gaan googlen en gaan rondvragen aan stamleden, zo kom je snel uit bij sites zoals wiki en het AF waar ik veel geleerd van heb.
 

DeletedUser68973

Guest
Het hangt er puur vanaf hoeveel tijd je erin wil steken en of je leergierig bent. Toen ik dit voor het eerst speelde was ik ultiem blij toen ik mijn eerste BB-dorp van 100 punten edelde, ik kwam er langzaam maar zeker achter dat dit niet effectief was en ben een beetje gaan googlen en gaan rondvragen aan stamleden, zo kom je snel uit bij sites zoals wiki en het AF waar ik veel geleerd van heb.

Spelers leer je het meeste van ;)
 
Bovenaan