graphics werken niet..

DeletedUser

Guest
Hallo, ik heb een probleem, in het spel doen de plaatjes het niet. Als ik het dorpoverzicht klik dan zie ik mijn hoofdgebouw, kazerne, stal, etc. niet meer maar is vervangen door (het bekende) rood kruisje. Ook andere kleine plaatjes zoals de plaatjes voor klei,hout en ijzer, doen het niet en dit is gewoon lastig. Nu ligt dit waarschijnlijk aan mijn eigen computer/browser en niet aan het spel. Maar ik weet echter niet wat ik moet doen om het te verhelpen dus daarom vraag ik bij deze of iemand van jullie een idee heeft om het op te lossen. Bij voorbaat dank!
 

DeletedUser

Guest
ok bedankt voor snelle reply, maar refresh helpt niet en kleuren instellingen veranderen weet niet hoe dat werkt.. Toen ik dit spel in het begin speelde deed ie het wel gewoon en nu ineens niet meer, of ik de pc nu opnieuw opstart of wat ook.. Ik zit op Vista, mssn dat dat er iets mee te maken heeft.. ik ben niet zo briljant met pc's sorry..
 

DeletedUser

Guest
ok bedankt voor snelle reply, maar refresh helpt niet en kleuren instellingen veranderen weet niet hoe dat werkt.. Toen ik dit spel in het begin speelde deed ie het wel gewoon en nu ineens niet meer, of ik de pc nu opnieuw opstart of wat ook.. Ik zit op Vista, mssn dat dat er iets mee te maken heeft.. ik ben niet zo briljant met pc's sorry..

1) sorry voor de late reactie (lees de tijd nu)

2) ik heb zelf geen idee hoe Vista werkt (ik werk met 98 en dat werkt prima voor mij :rolleyes:) maar probeer eens op je bureaublad op de rechter muisknop te drukken en dan naar eigenschappen gaan en dan naar instellingen: daar kan je dat veranderen (met 98 kan dit wel nogmaals ik heb geen ervaring met Vista)
 

DeletedUser412

Guest
1) sorry voor de late reactie (lees de tijd nu)

2) ik heb zelf geen idee hoe Vista werkt (ik werk met 98 en dat werkt prima voor mij :rolleyes:) maar probeer eens op je bureaublad op de rechter muisknop te drukken en dan naar eigenschappen gaan en dan naar instellingen: daar kan je dat veranderen (met 98 kan dit wel nogmaals ik heb geen ervaring met Vista)

Hij bedoeld MSN Vista.
 

DeletedUser

Guest
kan zijn dat je perongelijk de afbeeldingen blokeerde van die wereld(deed ik ook eens) dan moet je alleen met de rechtermuisknop op afbeeldingen van ... deblockeren klikken;)
 
Bovenaan