grafisch pakket Medieval

DeletedUser

Guest
Het staat al op de tw server en heeft megedaan met de wedstrijd. Ik ben deadringer33 trouwens voor dat mensen moeilijk gaan doen.

Jullie hebben mogelijk gemerkt dat nachtversie en ridderkamer niet klaar waren. Nu ben ik begonnen met testen voor de nachtversie en heb ik ook de troepeniconen omgezet om ze beter te laten uitkomen met het geheel.

ACHTERGRONDVOLcopynachttest.jpg
: mijn test voor nachtoverzicht, herhaal TEST. Het is dus nog niet netjes afgewerkt maar ik wil al eens weten wat jullie van het idee vinden.

mogelijke bugs in dit pakket kunnen hier ook neergezet worden, ik heb er zelf al 3 gevonden en vind het raar dat niemand er iets over zegt.
 

DeletedUser

Guest
ACHTERGRONDVOLcopynachttest2.jpg

mss is dit beter, het contrast een beetje verhoogd

OVERZICHT.jpg

de hermaak van de troepen er ook even bijzetten. Persoonlijk vind ik het een hele vooruitgang met wat ze waren:

TROEPENOVERZICHT.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dit persoonlijk één van de meest geslaagde grafische pakketten. Momenteel zie ik echter de nieuwe unit-pictogrammen (die je in je laatste post liet zien) nog niet opduiken, en zijn dus nog steeds de oude pictogrammen in gebruik. Worden deze nog geïntegreerd in het pakket of niet?
 

DeletedUser

Guest
ja euhm ik kreeg geen antwoord of ik die op tw site mag updaten, ikzelf ben gelinkt aan men eigen upload dus ik zie ze wel.
 

DeletedUser

Guest
even wat screens geupload van hoe het er momenteel bij ligt. Laat me erop wijzen dat in de screenshots van de twserver nooit mijn css inbegrepen zat. Dus post ik zelf even met css.

prntscrn1.jpg

prntscrn2.jpg

prntscrn3.jpg

prntscrn4.jpg
 

DeletedUser

Guest
Zolang dit project nog niet af is en zolang de maker de meningen nodig heeft van grafische ontwerpers hier op het forum laat ik dit topic open. Als het project af is kan hij bij alle andere grafische pakketten komen te staan, maar dit topic dient als feedback.

Edit : JOEHOE. We gaan back on-topic! Feestje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan