GP: Warcraft II (BETA)

DeletedUser

Guest
Hey die komt me bekend voor :D. Heb zelf ook eens een pakket willen maken voor WC II, ben toen begonnen aan W3 maar ermee gestopt om het winterpakket uit te breiden. Voor zover ziet het er al erg netjes uit :D
 

DeletedUser

Guest
Met de css ziet het er al prachtig uit, ook heb ik de dorpen op de kaart wat anders aangepakt, nu zijn de daken van de gebouwen deels transparant, dus de kleur is niet meer zichtbaar aan het bolletje/blokje linksboven, maar je ziet het door naar het gebouw te kijken.

Wel mis ik helaas wat dingetjes in de css-file, maargoed, ik heb er al een deel bij kunnen knutselen waardoor het er beter uit ziet. Durf het alleen nog niet te publiceren... anders is straks de wow-factor er af tijdens de echte release. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht met spanning af. Ik ben erg benieuwd naar dit pakket. Vind het er tot nu toe zeer leuk uitzien. Ik houd namelijk ook van dit genre. Helaas kan ik op een of andere manier op mijn nieuwe pc niet meer de pakketten vanaf de hardeschijf lezen. Best wel lastig. Hopelijk komt er een externe link hiervoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit topic mag op slot en aan de kant...

Straks komt mijn release.. :D
 
Bovenaan